Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Alla detaljer jag skrivit finns öppna r
Nej, du har skrivit över 2.200 inlägg här i tråden fulla av lögner och förtal, i syfte att skada barn. Du är drivande i denna soc-älskarsekt vars enda mål är att allvarligt skada barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lailatjej
Jag får känslan
Nja, är mer att vi som har skyddsnät, fungerande liv samt viktiga roller i ett fungerande och friskt samhälle tar hand om varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lailatjej
Exakt vilka barn skadar jag, och hur?
Det enda jag njuter av här är att håna dig och de andra tokdårarna.
Barnen vet jag har det så oerhört mkt bättre,
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Fö har jag en telefon med internetuppkoppling och webbläsare. Vilket gör att jag kan sitta här i några minuter åt gången och håna erbåde på jobbet/hemma.
Klart alla kan drabbas. Men man måste uppfylla vissa kriterier, bla att vara en totalt värdelös och misslyckad förälder.
Hur friska är ni två på en skala? Två människor som påstår sig vara vuxna och har barn till och med som på fullaste allvar tillbringar tid åt att njuta av att håna utsatta föräldrar och människor som vill barns bästa, dessa två vuxna människor mår inte bra inombords.
Då antar jag att ni talar om det för era eventuella barn att ni njuter av att håna utsatta barns föräldrar på nätet, så att även barn som läser era hån mår dåligt. Stackars era eventuella barn som får det förklarat för sig att det är en del av vuxenlivet. Det i sig visar på era totala misslyckanden som föräldrar.
Inga smarta människor som kommer in här i tråden tror på fullt allvar att ni mår bra.
Oj shit, Nariiouh, du har en telefon med internetuppkoppling och sitter med den på arbetstid för att håna utsatta barn och föräldrar. Vilken hemsk insyn man får i människors psyke ibland.
/DrFilip