2024-06-20, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
För att enligt digsjälv inte vara en tjänstemän på socialtjänsten vet du väldigt mycket om många enskilda ärenden. Du talar så mycket emot digsjälv.
Du verkar ta del av särskilt mycket nyhetsrapportering med tanke på att du inte känner till ärendet.
Fallet med mamman, bebisen och kniven och ingripande av polis som jag tror tom använde chockgranat fanns som nyhet på alla media när det skedde.
Historien bakom har också funnits på nyheter med tidigare omhändertagna barn pga psykisk sjukdom ,händelsen ledde till sluten psykiatrisk vård .
2024-06-20, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Mjä. Har ju många vänner och familj som älskar mig. Imorgon ska vi samlas ca 60 personer och fira midsommar. Tillsammans med barnen då.
Du vet normala familjeaktiviteter.
Ska åka båt också, det brukar uppskattas väldigt mycket av dom små.

Vad ska du göra? Skrika, ensam, utanför ett soc-kontor/regeringen?

Alla dina kommentarer är så fulla av hat. Så farligt. Så farlig
2024-06-20, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du verkar ta del av särskilt mycket nyhetsrapportering med tanke på att du inte känner till ärendet.
Fallet med mamman, bebisen och kniven och ingripande av polis som jag tror tom använde chockgranat fanns som nyhet på alla media när det skedde.
Historien bakom har också funnits på nyheter med tidigare omhändertagna barn pga psykisk sjukdom ,händelsen ledde till sluten psykiatrisk vård .

Du har ju visat tydligt om och om hur du vet om detaljer i hur många ärenden som helst.
2024-06-20, 11:40
Medlem
Citat:
Du har ju visat tydligt om och om hur du vet om detaljer i hur många ärenden som helst.
Ja vad är konstigt med det när info finns för alla att hitta öppet på nätet genom artiklar, utlagda dokument och vad föräldrar själva berättar .

Sekretessmaterial kan jag självfallet inte läsa om personer som äger sådant material inte själva tyckt att det var en bra ide att lägga ut detta utan att ens bemöda sig om att maska sina egna barns namn och personnummer ,precis som vissa tycker att det är en bra ide att berätta om att deras barn gör något avvikande eller lägga ut privata inspelningar med sina barn , saker som leder till kontaktförbud i vissa fall
2024-06-20, 12:09
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Passar perfekt på soc. Snacka om att det gått inflation i akademiska titlar.

Bara att chatGPT:a slg genom socionomprogrammet så får man makt att förstöra familjers och barns liv för alltid.
2024-06-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ja vad är konstigt med det när info finns för alla att hitta öppet på nätet genom artiklar, utlagda dokument och vad föräldrar själva berättar .

Nej. Du förstod inte. Detaljer som inte finns öppet.
2024-06-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Nej. Du förstod inte. Detaljer som inte finns öppet.
Alla detaljer jag skrivit finns öppna krävs bara att man letar lite , domar har många lagt ut och dessa kan vem som helst beställa om man är villig att ringa runt till olika domstolar och det finns det många som gör och som dessutom publicerar dessa , föräldrar är dessutom i många fall så blinda att de inte fattar att de själva inte ska lägga ut sina utredningar och domar offentligt eller sitta och läsa ur utredningar och domar om de vill skydda sig själva och sina barn , spelar liksom ingen roll att de säger att det är lögner som står där
2024-06-20, 20:37
Medlem
Citat:
Alla detaljer jag skrivit finns öppna r
Nej, du har skrivit över 2.200 inlägg här i tråden fulla av lögner och förtal, i syfte att skada barn. Du är drivande i denna soc-älskarsekt vars enda mål är att allvarligt skada barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jag får känslan
Nja, är mer att vi som har skyddsnät, fungerande liv samt viktiga roller i ett fungerande och friskt samhälle tar hand om varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Exakt vilka barn skadar jag, och hur?
Det enda jag njuter av här är att håna dig och de andra tokdårarna.
Barnen vet jag har det så oerhört mkt bättre,
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Fö har jag en telefon med internetuppkoppling och webbläsare. Vilket gör att jag kan sitta här i några minuter åt gången och håna erbåde på jobbet/hemma.

Klart alla kan drabbas. Men man måste uppfylla vissa kriterier, bla att vara en totalt värdelös och misslyckad förälder.
Hur friska är ni två på en skala? Två människor som påstår sig vara vuxna och har barn till och med som på fullaste allvar tillbringar tid åt att njuta av att håna utsatta föräldrar och människor som vill barns bästa, dessa två vuxna människor mår inte bra inombords.

Då antar jag att ni talar om det för era eventuella barn att ni njuter av att håna utsatta barns föräldrar på nätet, så att även barn som läser era hån mår dåligt. Stackars era eventuella barn som får det förklarat för sig att det är en del av vuxenlivet. Det i sig visar på era totala misslyckanden som föräldrar.

Inga smarta människor som kommer in här i tråden tror på fullt allvar att ni mår bra.

Oj shit, Nariiouh, du har en telefon med internetuppkoppling och sitter med den på arbetstid för att håna utsatta barn och föräldrar. Vilken hemsk insyn man får i människors psyke ibland.
/DrFilip
Senast redigerad av DrFilip 2024-06-20 kl. 20:49.
2024-06-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Hur friska är ni två på en skala? Två människor som påstår sig vara vuxna och har barn till och med som på fullaste allvar tillbringar tid åt att njuta av att håna utsatta föräldrar och människor som vill barns bästa, dessa två vuxna människor mår inte bra inombords.

Då antar jag att ni talar om det för era eventuella barn att ni njuter av att håna utsatta barns föräldrar på nätet, så att även barn som läser era hån mår dåligt. Stackars era eventuella barn som får det förklarat för sig att det är en del av vuxenlivet. Det i sig visar på era totala misslyckanden.

Inga smarta människor som kommer in här i tråden tror på fullt allvar att ni mår bra.

Nej, du har skrivit över 2.200 inlägg här i tråden fulla av lögner och förtal, i syfte att skada barn. Du är drivande i denna soc-älskarsekt vars enda mål är att allvarligt skada barn.
Du har ju tydligen info om detaljer som du anser att jag inte borde veta eftersom du menar att de inte finns öppna när allt jag skriver kommer genom google och vad föräldrar själva sagt offentligt på nätet i lives , tror tom en del personer sitter med ordentliga mängder inspelningar av tiktok- lives eftersom det plötsligt dyker upp delar av gamla lives
2024-06-20, 21:55
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Jag trodde det skulle gälla en uppdatering hur vida polis hade gripit henne eller inte efter hon gått runt på stan och skrikit som en dåre:
https://gofile.io/d/uc8Zj4

Det är så satans sorgligt att hon inte tvångsvårdas 😔
2024-06-20, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är så satans sorgligt att hon inte tvångsvårdas 😔
Kraven är lite hårda för tvångsvård och hon uppfyller inte kriterier för det , någon har anmält henne både till polis och psykiatrin flera gånger utan att det händer något . Någon behandling har inte påbörjats för att hon själv avbokat eftersom hon inte var nöjd med den kontaktperson som skulle vara med på möte som skulle möjliggöra traumabehandling , hon fattar inte att detta bara är möte som gör att behandling kan starta
2024-06-20, 22:42
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Kraven är lite hårda för tvångsvård och hon uppfyller inte kriterier för det , någon har anmält henne både till polis och psykiatrin flera gånger utan att det händer något . Någon behandling har inte påbörjats för att hon själv avbokat eftersom hon inte var nöjd med den kontaktperson som skulle vara med på möte som skulle möjliggöra traumabehandling , hon fattar inte att detta bara är möte som gör att behandling kan starta
Ja jag vet tyvärr hur svårt det är att få till en LPT och jag tycker det ska räcka att personen lider svårt av sin psykiska ohälsa men är för sjuk för att fatta att den är sjuk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in