• 1
  • 2
2024-06-20, 21:55
Medlem
Dishys avatar
Misstänker att min dåvarande sambo tog droger, men eftersom jag har väldigt begränsad erfarenhet av droger vet jag inte vad han tog. Vore intressant att veta såhär i efterhand.

- gick ned i vikt
- var väldigt paranoid, tittade ut genom fönster etc.
- när han var tvungen att vara hemma en hel dag tex när hans föräldrar kom på besök så blev han "sjuk" plötsligt, svettig och förkylningssymtom
- okarakteristiskt pratsam när han kom hem på kvällen efter att ha hängt med polare (vi pratade knappt med varandra för separation var på gång men dessa gånger malde han på med stirrig blick om en gemensam framtid med målande bilder av vårt framtida liv, tänkte på riktigt att han blivit galen)
- starkt sötsug, kunde dra i sig mängder med sötsaker
- gick jättekonstigt ibland, typ slängande rörelser som att lederna i benen inte funkade som de skulle

Kan Flashback gissa vad det kan ha varit för drog/droger han gick på?
Citera
2024-06-20, 21:58
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Misstänker att min dåvarande sambo tog droger, men eftersom jag har väldigt begränsad erfarenhet av droger vet jag inte vad han tog. Vore intressant att veta såhär i efterhand.

- gick ned i vikt
- när han var tvungen att vara hemma en hel dag tex när hans föräldrar kom på besök så blev han "sjuk" plötsligt, svettig och förkylningssymtom
- okarakteristiskt pratsam när han kom hem på kvällen efter att ha hängt med polare (vi pratade knappt med varandra för separation var på gång men dessa gånger malde han på med stirrig blick om en gemensam framtid med målande bilder av vårt framtida liv, tänkte på riktigt att han blivit galen)
- gick jättekonstigt ibland, typ slängande rörelser som att lederna i benen inte funkade som de skulle

koks
Citera
2024-06-20, 21:59
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
koks

Nä.
Amfetamin.
Citera
2024-06-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Nä.
Amfetamin.

Ja, det råder ingen tvivel om att det handlat om tjack.
Citera
2024-06-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Nä.
Amfetamin.

Hans sjuksymptom då han var hemma nykter en dag talar för opiater, alltså smärtstillande, men tjack såklart, nojan som uppstår när han är vaken några dagar, och viktnedgång, aptiten efter mat på opiater är väl inte den bästa, men sötsuget kan uppstå.
Citera
2024-06-20, 22:05
Medlem
ApolloSthlms avatar
Amfetamin och cannabis.
Citat:

- gick ned i vikt

Citera
2024-06-20, 22:05
Medlem
Eirinis avatar
Svårt att säga kan även vara en blandning av uppåt droger sen neråt. Men säkert amfetamin pga paranoia och kroppsspråk.
Låter som typisk tjack bruk.
Citera
2024-06-20, 22:10
Medlem
Dishys avatar
Brukar man ta flera olika droger när man väl håller på med droger? Eller har man oftast en "favorit"? Han kanske tog det han fick tag på.

Gick väldigt snabbt utför i alla fall, från välmående och städad till fullständig kaos på mindre än ett halvår.
Citera
2024-06-20, 22:12
Medlem
Mailmanss avatar
Amfetamin och röka
Ev långvarigt missbruk av kokain
Citera
2024-06-20, 22:14
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Brukar man ta flera olika droger när man väl håller på med droger? Eller har man oftast en "favorit"? Han kanske tog det han fick tag på.

Gick väldigt snabbt utför i alla fall, från välmående och städad till fullständig kaos på mindre än ett halvår.

De flesta har oftast en favorit, sen så kan man blanda upp och ner -droger.

Tjack/amfetamin är uppåt, och sen behöver man kanske lugna ner sig för att kunna äta eller sova med att röka gräs. Tillexempel
Citera
2024-06-20, 22:15
Kokain som man blir ett jävla UFO av.

Amfetamin så hade han varit produktiv och fantastisk.
Citera
2024-06-20, 22:22
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p00nino
Kokain som man blir ett jävla UFO av.

Amfetamin så hade han varit produktiv och fantastisk.

Jag har aldrig blivit sådär på kokain
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in