Citat:
John@y Larse#n minns jag och honom utesluter jag absolut inte. Inte klok och saknar spärrar helt för ett anständigt beteende.
Visste inte att han hade bröder i stan eller ens familj. Trodde han var inflyttad själv för han är väl inte uppvuxen i området?
Bor bröderna kvar i stan? Vart?
Hur ser deras liv ut idag?
Trodde John#y dragit tillbaka till Danmark. Trodde som sagt att hans familj bodde där. Blir nyfiken på detta då just John@y för mig varit het kandidat.
Han var en riktig snorvalp. Inte enbart för att jag är en äldre än honom utan även just i sitt beteende. En tjejkompis blev antastad av honom på krogen en gång. Han blev våldsam när hon försökte avvisa honom så jag och några polare fick gripa in. Han fattade inte ens att han gjorde fel. Uppfattade honom inte ens som full då utan bara allmänt körd. Så snäll mot brudar var han då verkligen inte.
Berätta gärna mer om honom och hans bröder.
Är hans bröder som han när det kommer till att fatta trögt? Våldsamma?
Finns det domar på någon av dem? Osv.
Visste inte att han hade bröder i stan eller ens familj. Trodde han var inflyttad själv för han är väl inte uppvuxen i området?
Bor bröderna kvar i stan? Vart?
Hur ser deras liv ut idag?
Trodde John#y dragit tillbaka till Danmark. Trodde som sagt att hans familj bodde där. Blir nyfiken på detta då just John@y för mig varit het kandidat.
Han var en riktig snorvalp. Inte enbart för att jag är en äldre än honom utan även just i sitt beteende. En tjejkompis blev antastad av honom på krogen en gång. Han blev våldsam när hon försökte avvisa honom så jag och några polare fick gripa in. Han fattade inte ens att han gjorde fel. Uppfattade honom inte ens som full då utan bara allmänt körd. Så snäll mot brudar var han då verkligen inte.
Berätta gärna mer om honom och hans bröder.
Är hans bröder som han när det kommer till att fatta trögt? Våldsamma?
Finns det domar på någon av dem? Osv.
Citat:
IB03 - jag ar fortfarande nyfiken pa motivet och orsaken om du nu skall plocka in 3 danskar och en KM. Sa en av dessa misshandlar en tjej utan nagon specifik orsak tills hon avlider och de ovriga 3 star och tittar pa utan att ingripa ? Varfor ?
Kanske det ar annorlunda idag, men jag vet att om nagon kille pa 90-talet nar jag var ute i svangen hade fatt for sig att puckla pa en tjej av nagon orsak infor vittnen sa hade han tuggat asfalt ganska fort. Det hade inte accepterats. Sa var det da. Ditt resonemang ar fortfarande svart att salja utan motiv/orsak/bakgrund.
Kanske det ar annorlunda idag, men jag vet att om nagon kille pa 90-talet nar jag var ute i svangen hade fatt for sig att puckla pa en tjej av nagon orsak infor vittnen sa hade han tuggat asfalt ganska fort. Det hade inte accepterats. Sa var det da. Ditt resonemang ar fortfarande svart att salja utan motiv/orsak/bakgrund.
JohLa enligt källa hade också behov att visa sig stöddig mot manspersoner särskilt då sådana som han ej uppfattade som ett hot och som han kunde få överläge på. Om KM gick med Helena där kan detta till och med orsakat svartsjuka och provokation om JohLa också var intresserad av Helena.
Om JohLa var med sina vänner PN som brukade både substanser och anabola samt ErAn som nyttjade narkotika så kanske inte dessa var herrar som i första hand skulle ta Helenas parti.
Varför måste vi då krångla till detta med KM på plats där också ? Ja, det är allt detta med honom då som räknas upp hela tiden som är besvärande och svårt att få en annan mer oskyldig förklaring till varför det ser ut så här för honom.
Senast redigerad av IB03 2024-06-19 kl. 22:34.
Senast redigerad av IB03 2024-06-19 kl. 22:34.
Faktum är att det finns ännu mer besvärande omständigheter om PU. Det är ett hårt lopp mellan KM, PU och ThSt som mannen med pilotglasögon.