2024-06-19, 08:41
Medlem
Innan var senaste beställningsdagen för att garanterat få en krans till midsommar 18/6, idag på morgonen är det nytt inlägg med 19/6. Har hon inte fått så många beställningar? 🤭 eller har hon lyckats dra in hela personalstyrkan så hon har tid för fler?

Någon frågade för 6 dagar sedan vad dom kostar, inget svar.
Samma sak förra året, någon frågade om pris men inget svar då heller.

Varför svarar man inte på en sån fråga? Eller varför skriver man inte ut ett pris med en gång?
Citera
2024-06-19, 08:45
Medlem
TPLs avatar
"Rean pågår.... Mycket fint finns kvar och lite nytt har kommit in ☺️ "

Så hon fortsätter köpa in ännu mer trots att så mycket är osålt. Köpa, köpa, köpa.
Långtradare, ja jag kallar lastbilar med släp för långtradare oavsett vad vissa skribenter försöker förminska ekipaget till, anlände framåt klockan 21. 😡

I går var sista dag för att beställa krans så hon borde ha fullt upp nu. 🤭
Citera
2024-06-19, 09:31
Medlem
HappySnowmans avatar
Du som tvivlade på att det är långtradare som dyker upp utanför Mys butik; här har vi den igen. Långtradaren från Holland:
https://postimg.cc/m1fZKCgG

För övrigt kan man se i samma film hur hon Mysmetar Pont. Pinsamt hur hon försöker få content genom dem. Liksom, vad gör man när en galen granne kommer och börjar filma ens bygge och försöker bli en del av en ny satsning? Kanske trivs de superbra ihop och är glada över hennes närvaro och deltagande. Vad vet jag, jag känner dem inte. Eller så suckar de inombords och undrar hur de ska bli av med parasiten utan att bli rakt ut otrevliga...
Citera
2024-06-19, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Du som tvivlade på att det är långtradare som dyker upp utanför Mys butik; här har vi den igen. Långtradaren från Holland:

För övrigt kan man se i samma film hur hon Mysmetar Pont. Pinsamt hur hon försöker få content genom dem. Liksom, vad gör man när en galen granne kommer och börjar filma ens bygge och försöker bli en del av en ny satsning? Kanske trivs de superbra ihop och är glada över hennes närvaro och deltagande. Vad vet jag, jag känner dem inte. Eller så suckar de inombords och undrar hur de ska bli av med parasiten utan att bli rakt ut otrevliga...

Precis så! (Min tanke också)
Så pinsamt, upplever att hon gör allt för att dra nytta…
Och aldrig aldrig ebbar det ut!
Tycks snarast öka i intensitet!
Makalöst rörig Mytoman amöba med allt vad det är!
Citera
2024-06-19, 09:51
Medlem
TPLs avatar
Blir galen på hennes filmande av personer som kanske inte ens vill synas i Mys stories. Hon mer eller mindre kommenderar personer att svara när hon beordrar dom att hälsa "- Filip, säg hej!" Jag skulle vägra och bojkotta flåristen helt.
Citera
2024-06-19, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman

Hennes agerande var förskräckligt. Som en galning som bryter sig in på en arbetsplats och tar över. Han som jobbade där tittade ner hela tiden och såg lidande ut. Som man hört hennes pappa beskrivas agerande hon igår. Klampar på och säger vi ska.. bla,bla. Hon såg även helt besatt ut. Var precis som om hon var ägare till Ponts glasskiosk.
Citera
2024-06-19, 10:19
Medlem
TPLs avatar
"18 June 2024 12:16:10

🌸 UTFÖRSÄLJNING 🌸 Nu börjar den årliga ”trädgård tömningen” 🌸💕 Mängder av växter till kanonpriser ! För att ta några exempel av många! Pioner 79:- Trädgårdsrosor , clematis, Bägarrankor , tomater, amplar, perenner, bärbuskar 🫐, jordgubbar 🍓, chili plantor 🌶️ OCH MYCKET MER! SKYNDA FYNDA & hjälp oss att tömma trädgården innan midsommar 🇸🇪♥️
"

Och i vanlig ordning struntar hon i reklammarkering.
Senast redigerad av TPL 2024-06-19 kl. 10:47.
Citera
2024-06-19, 11:12
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Innan var senaste beställningsdagen för att garanterat få en krans till midsommar 18/6, idag på morgonen är det nytt inlägg med 19/6. Har hon inte fått så många beställningar? 🤭 eller har hon lyckats dra in hela personalstyrkan så hon har tid för fler?

Någon frågade för 6 dagar sedan vad dom kostar, inget svar.
Samma sak förra året, någon frågade om pris men inget svar då heller.

Varför svarar man inte på en sån fråga? Eller varför skriver man inte ut ett pris med en gång?
Det är så pinsamt. Och oförskämt att inte svara sina kunder.

Självklart beror priset på en krans jättemycket på vad man stoppar i den. Men då kan man väl berätta det? Och kanske skriva nåt i stil med "från xxx kr och uppåt"? Vad vinner man på att vara snorkig och inte svara alls???
Citera
2024-06-19, 11:14
Medlem
HappySnowmans avatar
Felpost.
Senast redigerad av HappySnowman 2024-06-19 kl. 11:20.
Citera
2024-06-19, 11:19
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Blir galen på hennes filmande av personer som kanske inte ens vill synas i Mys stories. Hon mer eller mindre kommenderar personer att svara när hon beordrar dom att hälsa "- Filip, säg hej!" Jag skulle vägra och bojkotta flåristen helt.
Undrar hur det har gått med deras blomlådor i år? Har de betackat sig? Ville My ha betalt för skräpet den här gången? Det borde ju annars ha kommit en massa inlägg om dessa planteringar, kan jag tycka.

Det var ett tag sen jag passerade. Då var kommunens stora mega-krukor vid vattnet otroligt fina. Men inne hos Pont skymtade jag bara lite random småkrukor som såg extremt trista och ogenomtänkta ut. Vet inte om det var Mys skapelser eller inte. Vore intressant att veta hur det ser ut nu.
Citera
2024-06-19, 17:07
Medlem
TPLs avatar
I ursprungliga inlägget från 13/6 stod det att sista dag att beställa krans var 18/6. På blomkontot har hon nu gått tillbaka till det inlägget och ändrat datum. Antagligen ingen som beställde krans. Det går nog bra att beställa även i morgon eller komma förbi på fredag förmiddag och få en krans.

Ursprungsinlägget var för övrigt en nästan exakt kopia av midsommarinlägget förra året. Hon återanvänder flitigt och kopierar gärna från andras texter.

"13 June 2024 01:08:32
🇸🇪 Midsommarkransar 🇸🇪 Nu är det snart dags att fira midsommar. Vi har fått flera frågor ifall vi gör midsommarkransar Självklart gör vi det!!!🥰 MEN, att göra en krans är tidskrävande så därför planerar vi för att kunna ta hand om de beställningar vi tar emot. Senast beställningsdag 18/6 för att kunna garantera dig din krans☀️ Ring 08 36 36 14 Eller kom förbi så löser vi det på plats 🌺
"

"13 June 2024 01:08:32
🇸🇪 Midsommarkransar 🇸🇪 Nu är det snart dags att fira midsommar. Vi har fått flera frågor ifall vi gör midsommarkransar Självklart gör vi det!!!🥰 MEN, att göra en krans är tidskrävande så därför planerar vi för att kunna ta hand om de beställningar vi tar emot. Senast beställningsdag 19/6 för att kunna garantera dig din krans☀️ Ring 08 36 36 14 Eller kom förbi så löser vi det på plats 🌺
"
Senast redigerad av TPL 2024-06-19 kl. 17:23.
Citera
2024-06-19, 19:10
Medlem
Hur ska det gå på midsommar. Vart ska de ta vägen. Hos Kin o hennes föräldrar var de flera år. Anna med familj finns inte heller tillgängliga längre. Våldgästa svärmor som nu är ensam? Nä hellre bjuda hem henne men det är ovanligt att de bjuder hem folk på mat o festligheter. Blir nog Dr Alban som får ställa upp igen. 🇸🇪🎉👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in