Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-29, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
My förförde Hedm@n...

Tveksamt. Möjligen kunde det ha hänt tidigare i hans liv inte efter det att han fick rätsida på det.
Citera
2023-07-29, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Tveksamt. Möjligen kunde det ha hänt tidigare i hans liv inte efter det att han fick rätsida på det.
Det var rätt struligt ganska länge, men det är vad som ryktats om på byn
Citera
2023-07-29, 19:08
Citat:
My förförde Hedm@n...
Tror knappast Maggan brytt sig om det, ifall så vore fallet. Då tror jag mer på Filip. Maggan var borta ett tag och My bodde ändå hos Maggan. Eller rättare sagt hos Filip för han var hemma. Minns inte var Charlie var, Louie var inte född. My sov på soffan sa hon. Vare sig Mytomanen eller Filip var kända för att vara återhållsamma med alkoholen. Ofta då sånt kan hända. Men allt är gammal skåpmat. Livet har gått vidare.
Citera
2023-07-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon försökte skitsnacka sönder Maggans relation med Mona (Universum) och lyckades nästan,
Om hon har något med ovänskapen mellan Jobas och BE att göra?!? Min gissning är: Oh yes!!!
BE ska spela i Arboga ikväll… ingen aning om är Jobas med men troligtvis inte. Hon har nog tvingat honom att välja!
Tycker det har verkat som att My är stolt över Jonas medverkan i gruppen och en chans för henne att ta selfie med kändisar. Kan vara de andra medlemmarna som tvingat honom att välja.
Som tur är verkar vänskapen med Alban bestå.
Citera
2023-07-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon försökte skitsnacka sönder Maggans relation med Mona (Universum) och lyckades nästan,
Om hon har något med ovänskapen mellan Jobas och BE att göra?!? Min gissning är: Oh yes!!!
BE ska spela i Arboga ikväll… ingen aning om är Jobas med men troligtvis inte. Hon har nog tvingat honom att välja!

Jobas äter med My och L, så ingen Arboga för honom antar jag.
Eller hon la upp det på story för ca 40 min sedan, hon gillar ju att lägga upp gammalt så kan såklart vara från förra sommaren. Så man kan ju inte veta säkert.
Citera
2023-07-29, 20:22
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jobas äter med My och L, så ingen Arboga för honom antar jag.
Eller hon la upp det på story för ca 40 min sedan, hon gillar ju att lägga upp gammalt så kan såklart vara från förra sommaren. Så man kan ju inte veta säkert.
https://streamable.com/f9a05x

Någon båt, kanske dom ska till samma 80-disco i skärgården som T@nja Fylki*g? Nja, tror inte det.
Jobas uppdaterar ingenting, men han lajkar Mysans inlägg
Citera
2023-07-29, 20:50
Medlem
Citat:
https://streamable.com/f9a05x

Någon båt, kanske dom ska till samma 80-disco i skärgården som T@nja Fylki*g? Nja, tror inte det.
Jobas uppdaterar ingenting, men han lajkar Mysans inlägg

Anna Book har varit på konfirmationsmottagning på en båt för Dr Albans yngsta dotter. Är de på samma båt? Hur hanterar de det? För visst vore det konstigt om pappans bästa vän med familj inte var bjudna om Booken som är (ytlig?) vän med mamman är där?
Citera
2023-07-29, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalKrona
Anna Book har varit på konfirmationsmottagning på en båt för Dr Albans yngsta dotter. Är de på samma båt? Hur hanterar de det? För visst vore det konstigt om pappans bästa vän med familj inte var bjudna om Booken som är (ytlig?) vän med mamman är där?
Oj, MYstiken tätnar, jag har ingen aning, men Alban och Jobas är ju bff, så det kanske är samma båt?
Blir det en catfight? Nej, Tooket är ju så gudomlig nuförtiden...

Edit:
Kins dotter åkte iväg på konfaläger på en båt, det verkar som att spextooket sjunger framför spegeln hemma hon Kin.
Mysan med sina killar är på annat håll
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-07-29 kl. 21:06.
Citera
2023-07-29, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalKrona
Det tyder på att Boken och Mytomanen är på samma bjudning. Då kan det bli liv och kiv. Jag hoppas dom blir vänner igen. Jag vill se Boken sälja blommor 👏
Citera
2023-07-29, 21:07
Citat:
Oj, MYstiken tätnar, jag har ingen aning, men Alban och Jobas är ju bff, så det kanske är samma båt?
Och Mytomanen var ju med sin svärmor i en kyrka och tände ett ljus för ett tag sedan. Detta blir toppen. Nu kan dom spela religiösa ihop.
Citera
2023-07-29, 21:11
Citat:

Edit:
Kins dotter åkte iväg på konfaläger på en båt, det verkar som att spextooket sjunger framför spegeln hemma hon Kin.
Det var synd. Samma skrot och korn och så är dom på olika ställen 😢
Citera
2023-07-29, 21:29
Medlem
Citat:

Edit:

Det var ju den 10/7 hon åkte iväg på läger med båt.. Finns en bild hos Book med en kaffekopp märkt MS Molly; det är väl där de hade mottagningen efter ceremonin i kyrkan. Tyvärr syns ingen ledtråd på bilderna från My.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in