2024-06-19, 12:18
Medlem
Sedan har vi " Köge Kalle " som ägde halva stan. Du och broder med Borgmästaren Kalle Som Snuten Inte har visitations zon på om Talesättet kan förstås. Hur var det nu med likhet inför lagen
Tjurspillning eller ?

Fan ta mig bättre i Lagos Nigeria där erkänner man nog Korruptionen så det är i den meningen hederligare.

Bara resa hämta Kalle + Amira få erkännandet Eller säga upp sig från Snutjobbet
Hon Amira säger detta Kalle kan det stämma Kalle ???

" FÖR Svårt det är på prime Time TV --- I 3 Nordiska Länder klarar det inte ändå --- Snutens jag är lika Schizofren som den Pakistanske rivnings företagaren Jag skall be få sluta "

Frågar ni mig kan dom skeppa den j..n också Kalle till Pakistan enkel biljett med den Schizofrena rivnings Företagaren.
Han gillar i handling de styrelseskicken bättre .Jamen Adjö Kalle .. Klockan är slagen Punktmarkering där också
Som man säger över där Ray Charles hittar ngt på 10 minuter som kanske stoppar in kommunpampar Också . Pakistan även dem

SLÄPP SARGEN SNUTJ..L hur mycket brukar det vara i det bruna kuvertet ?? ??
Nu är ju I och för sig Danskar välkända Fifflare .Men lite bättre än Lagos Nigeria skall dom Klara
Haschet Christiania har varit Olagligt alla åren Utan snuten presterat.
FIRE HIS ASS --- Det är ju lätt i Danmark.
Demokratisk Lojalitet -- Svin är det ..För tala ur påsen
Citera
2024-06-19, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Sedan har vi " Köge Kalle " som ägde halva stan. Du och broder med Borgmästaren Kalle Som Snuten Inte har visitations zon på om Talesättet kan förstås. Hur var det nu med likhet inför lagen
Tjurspillning eller ?

Fan ta mig bättre i Lagos Nigeria där erkänner man nog Korruptionen så det är i den meningen hederligare.

Bara resa hämta Kalle + Amira få erkännandet Eller säga upp sig från Snutjobbet
Hon Amira säger detta Kalle kan det stämma Kalle ???

" FÖR Svårt det är på prime Time TV --- I 3 Nordiska Länder klarar det inte ändå --- Snutens jag är lika Schizofren som den Pakistanske rivnings företagaren Jag skall be få sluta "

Frågar ni mig kan dom skeppa den j..n också Kalle till Pakistan enkel biljett med den Schizofrena rivnings Företagaren.
Han gillar i handling de styrelseskicken bättre .Jamen Adjö Kalle .. Klockan är slagen Punktmarkering där också
Som man säger över där Ray Charles hittar ngt på 10 minuter som kanske stoppar in kommunpampar Också . Pakistan även dem

SLÄPP SARGEN SNUTJ..L hur mycket brukar det vara i det bruna kuvertet ?? ??
Nu är ju I och för sig Danskar välkända Fifflare .Men lite bättre än Lagos Nigeria skall dom Klara
Haschet Christiania har varit Olagligt alla åren Utan snuten presterat.
FIRE HIS ASS --- Det är ju lätt i Danmark.
Demokratisk Lojalitet -- Svin är det ..För tala ur påsen

Försökte läsa ditt inlägg två gånger utan att lyckas, kan du skriva som folk så vi förstår?
Citera
2024-06-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
De avslöjar hennes dubbelspel. När serien är klar och hon får ta del av allt fullt ut kan hon börja använda det. Om hon kör tyck-synd-om-mig och sen försvinner ser det ju mycket bättre ur för henne än detta. Nu riskerar hon ju fängelse antar jag. Sen ska man inte förringa att hon fick lite betalt för serien av tv2 , det är också motiv.

Håller med om att alla spelar över och det överdriva nåt enormt från från tv2 hur farligt allting är. Fasar är ju efterbliven och skickar bilder på sig själv med isisdräkt och snackar om mord och att filma det. Det vet ju Amira, att han är ett skämt.

Tror det hon fick betalt för serien är en fis i rymden för henne. Något annat motiv hade hon, blir galen på att inte veta vad det var! Hade hon och ”Wassem” planerat detta från början för att ta ner de utvalda människorna, eller att utpressa dem?

Det kanske var meningen från början att hon skulle stoppa serien, och under den tiden utpressa de medverkande med ”ni har blivit filmade men jag kan stoppa det om jag får pengar”? Och sen gick det inte som tänkt ändå och hon kunde inte stoppa det. Eller att hon/Wassem hade riktat in sig på några personer de ville ta ner och lyncha offentligt av annan anledning. Jag är så nyfiken på motivet till varför hon tog kontakt med TV från början - hon hade aldrig gjort det utan stor vinning. Hon är en renrasig psykopat.
Citera
2024-06-19, 13:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tror det hon fick betalt för serien är en fis i rymden för henne. Något annat motiv hade hon, blir galen på att inte veta vad det var! Hade hon och ”Wassem” planerat detta från början för att ta ner de utvalda människorna, eller att utpressa dem?

Det kanske var meningen från början att hon skulle stoppa serien, och under den tiden utpressa de medverkande med ”ni har blivit filmade men jag kan stoppa det om jag får pengar”? Och sen gick det inte som tänkt ändå och hon kunde inte stoppa det. Eller att hon/Wassem hade riktat in sig på några personer de ville ta ner och lyncha offentligt av annan anledning. Jag är så nyfiken på motivet till varför hon tog kontakt med TV från början - hon hade aldrig gjort det utan stor vinning. Hon är en renrasig psykopat.
Jag tror precis tvärtom: att alla i serien fick bättre betalt än de fått på länge. Nu har jag bara sett ett avsnitt men det känns extremt fejk/scriptat, jah kollade flera gånger om det stod "dramadokumentär" i programpresentationen.
Citera
2024-06-19, 13:17
Medlem
finkels avatar
Riktigt bra serie.

Rejält klantigt av produktionen bara, när de ska vara grävande journalister och allt.

Citera
2024-06-19, 13:28
Medlem
wes420s avatar
verkar vara en redig jävla kappvändare av det jag sett.
en riktigt vidrig människa den där pakisen eller vad hon är.

är det värt att titta vidare?
blir mest irriterad av hela grejen hittills faktiskt.
inne på andra avsnittet, knappt hälften in.
Citera
2024-06-19, 13:30
Medlem
Citat:

Jag är själv nyfiken på motivet? Känns som en välgjord soppa, mkt skum film. Konspirationsteorierna lär hagla och vi kommer tyvärr aldrig få veta den riktiga sanningen.

Sen undrar jag varför journalisten har stulit Sunes Sommar ring för? Skämt å sido men i början av avsnitt 5 ser man en guldklacksring på Mads hand med fantomen lr punisher ingraverat. Vem har en sånn? Är han Fantomen? Så många frågor att man blir inte riktigt klok på vad man sett ens. Bra men för jävla surt att veta att detta är bara en droppe i havet.
Citera
2024-06-19, 13:38
Medlem
Citat:

Självklart hade de planerat detta. Han är den första hon filmar vad jag minns och hela deras möte är så fejk om man tänker efter. Han säger att hon är opålitlig sen vill han ha hennes hjälp med att kursa restaurangen. Han uppger fejk namn. Han återkommer aldrig till advokaten och skatteskulden på 2.4 millar har ingen bekräftat och är nog bara påhitt.
Citera
2024-06-19, 13:38
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asa-nietzsche
Någon som vet vart man Kan stream den från utlandet eller ladda ner skiten? Har inte VPN
Tack på förhand
Det är väl bara att skaffa VPN. Själv har jag det till och med på mobilen. Kanske tom finns någon gratistjänst även om jag inte skulle lita på en sådan, men det duger ju för att se fem avsnitt av en dokumentärserie.
Citera
2024-06-19, 14:11
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
Försökte läsa ditt inlägg två gånger utan att lyckas, kan du skriva som folk så vi förstår?

Jag håller med, väldigt irriterande och omöjligt att förstår vad hen skriver.
Citera
2024-06-19, 14:15
Medlem
känns som hela serien är fejk inget annat
Citera
2024-06-19, 14:20
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:

Wassem heter egentligen T*mer Kib*r. Detta borde *mira känna till sedan innan. Därför är frågan varför han och hon kallar honom Wassem, det är suspekt.

Därför tror jag de bägge var insync från början. Nackskottskommentaren och att opålitliga personer som Amira var show för tv2 teamet, en form av vilseledande manöver.

Hur insync kan vi bara spekulera i, likväl deras motiv och förväntade utfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in