Citat:
Ursprungligen postat av
Weezl
Tror det hon fick betalt för serien är en fis i rymden för henne. Något annat motiv hade hon, blir galen på att inte veta vad det var! Hade hon och ”Wassem” planerat detta från början för att ta ner de utvalda människorna, eller att utpressa dem?
Det kanske var meningen från början att hon skulle stoppa serien, och under den tiden utpressa de medverkande med ”ni har blivit filmade men jag kan stoppa det om jag får pengar”? Och sen gick det inte som tänkt ändå och hon kunde inte stoppa det. Eller att hon/Wassem hade riktat in sig på några personer de ville ta ner och lyncha offentligt av annan anledning. Jag är så nyfiken på motivet till varför hon tog kontakt med TV från början - hon hade aldrig gjort det utan stor vinning. Hon är en renrasig psykopat.
Wassem heter egentligen T*mer Kib*r. Detta borde *mira känna till sedan innan. Därför är frågan varför han och hon kallar honom Wassem, det är suspekt.
Därför tror jag de bägge var insync från början. Nackskottskommentaren och att opålitliga personer som Amira var show för tv2 teamet, en form av vilseledande manöver.
Hur insync kan vi bara spekulera i, likväl deras motiv och förväntade utfall.