2024-06-19, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Det är J*enny Z**der

Tyvärr otroligt att så fort kvinnor får ett makt yrke så kan dom inte ha styr på sig

Vad är din källa? Hur vet du att det är hon?
Citera
2024-06-19, 10:01
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Du har missat att Gränna ligger i absolut mest nordliga delen av Småland, på gränsen till Östergötland. Lååångt från Skåne.

Så Grennaskolan är irrelevant oaktat att den inte finns kvar längre.
Skrev att Grenna är nedlagt. Gällade landskap, Mea Culpa. Stockholmare.
Ridgymnasiet är dock gissningen.
Citera
2024-06-19, 10:02
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Det är J*enny Z**der

Tyvärr otroligt att så fort kvinnor får ett makt yrke så kan dom inte ha styr på sig
Är du dum? Det är väl män som uppvisat detta beteende i alla år? men det ser jag som kopplat till position och karaktär i första hand, kön i andra.
Citera
2024-06-19, 10:05
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Fn vad trött man blir på alla dessa batikhäxor!
Stor sladdrig f*tta , liten hjärna.

Förresten ,vad är en "elitskola" i Malmö värd egentligen? Räcker det med att dom pratar skånska(svenska)?
Fortfarande, det står inte att skolan är i Malmö, det står Skåne.
Citera
2024-06-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Fortfarande, det står inte att skolan är i Malmö, det står Skåne.
Massagesalongen ligger/låg i Malmö, enl. Expressen.
Citera
2024-06-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det blir ju inte automatiskt sexköp. Bara om det betalas "extra" för själva sexet.

Trams.
Män som väljer att gå till thaisalonger där dom vet eller chansar att det förekommer sexuella tjänster och som själva förväntar sig samma behandling har vid bokningen/massageköpet redan betalat för det. Sen att det betalas extra före eller efter är helt oväsentligt.

Detsamma gäller denna kvinna. Hon har besökt salongen 70 gånger för att hon förväntar sig sex. Alltså har hon köpt sex och inte massage.
Att hon blivit småkär hör väl till vanligheterna efter att ha haft sex några gånger.
Sen att mannen förnekar och kallar det för fantasier hänger väl ihop med anklagelserna mot honom och att det framstår som oseriöst som massör.
Senast redigerad av kattemeettt 2024-06-19 kl. 10:48.
Citera
2024-06-19, 10:46
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Hon är inte skyldig till någonting. Inte hennes fel att massören begår övergrepp mot andra. Inte heller är hon skyldig till sexköp som en del i tråden antyder.

Det här är bara ett exempel på hur skvallermedia nosar upp hennes sms i en förundersökning, som handlar om något hon inte har med att göra, och sedan skapar klickartiklar med ordet "rektor' i rubriken.

Hon verkar ha haft otur med en flirt och nu hängs hon ut i media och flashbacktråd när folk gillar att skvallra.

Lägg ner.

Fast hon verkar vara i ovanligt stort behov av massage.
Citera
2024-06-19, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Fast hon verkar vara i ovanligt stort behov av massage.

Precis. Hon har köpt sex helt klart.
Citera
2024-06-19, 10:48
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purple.unicorn
Det kan inte vara så att man inte vet om vem som är skriven på ens egen adress.
Man kan vara omedveten. Det är inte så ofta man kollar sig själv på ratsit liksom.

Har själv varit med om att en girig hyresvärd jag hyrde i andra hand av hade tagit betalt av några "flyktingar" för att stå på den adress jag stod på. Det uppdagades när jag faktiskt sökte på mig själv för att se vart jag stod skriven.
Citera
2024-06-19, 10:49
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det blir ju inte automatiskt sexköp. Bara om det betalas "extra" för själva sexet.

Om en kvinna anlitar en hantverkare som kommer hem till henne och fixar något och de samtidigt har sex så är det ju inte automatiskt sexköp.

Eller om jag ligger med min kvinnliga redovisningskonsult som jag anlitar för att sköta bokföringen.

Hur ska någon någonsin kunna åka dit för sexköp enligt det resonemanget? Det är ju bara att säga att det är tiden man betalat för. Sen vad man använder tiden till är väl helt upp till två vuxna personer.
Citera
2024-06-19, 10:50
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Precis. Hon har köpt sex helt klart.

För den som vill se är det ju klart som korvspad.
Citera
2024-06-19, 11:05
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Man kan vara omedveten. Det är inte så ofta man kollar sig själv på ratsit liksom.

Har själv varit med om att en girig hyresvärd jag hyrde i andra hand av hade tagit betalt av några "flyktingar" för att stå på den adress jag stod på. Det uppdagades när jag faktiskt sökte på mig själv för att se vart jag stod skriven.

Oj då förstår jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in