2024-06-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Perry
WOW tack för recensionen. Har velat träffa Natalie Fox hur länge som helst. Antar att jag skippar det...

Du gör som du vill, du kan alltid pumpa och dumpa men förvänta dig ingen inlevelse. Min rek är att hitta någon annan, finns gott om trevliga donnor på ST.
Citera
2024-06-17, 02:05
Medlem
Någon som träffat Carrosmarro från RS?
Citera
2024-06-19, 07:39
Medlem
godoys avatar
Kan rekomendera legenden bonnie från sthlm
träffade henne via ssx.biz och satte upp träffen anonymt via chatten på sidan vilket kändes säkert men ingen data nörd direkt men hellre det än att blotta reggade tele nr
Citera
2024-06-19, 08:23
Medlem
Leopardbananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godoy
Kan rekomendera legenden bonnie från sthlm
träffade henne via ssx.biz och satte upp träffen anonymt via chatten på sidan vilket kändes säkert men ingen data nörd direkt men hellre det än att blotta reggade tele nr

Menar du Bonnie som bor vid MOS? Jag träffade henne för fyra år sedan och hade då kontakt på Kik. Vi skrev lite här om året på Kik också. Jag visste inte att hon var en legend, men kan absolut rekommendera henne. Även om jag personlig tycker 3500 per timme är 1000 för mycket. Jag tycker ju om att boka längre träffar och gör oftast det med de som tar t.e.x 3500 första timmen och 2000 följande timmar eller liknande. Men jag skulle så klart aldrig föreslå det själv och ger i regel dricks eller presenter varje gång jag träffar någon.
Citera
2024-06-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Tog mig mod till och gick ut i djungeln igen... och det var det väl inte värt.
två recensioner:

Slösurfade på ST och såg att silikonopererade Natalie Fox var tillbaka i Stockholm, och jag kunde inte stå emot. Hon är ju en sån där brud som är reserverad för eliten. Jag lär mig aldrig; jag har tidigare skrivit att de här supersnygga tjejerna har i mitt tycke sämst service. Men det här var min första riktiga nitlott. Tog 30 minuter, mötte upp henne i lägenheten och ja... det märks att det var fabrik, enkelt hälsande och in i rummet. Helt OK sug med gummi, ville snabbt ha doggy. Så jag stoppar in och hon var väl inte så engagerad om jag säger så. Gjorde en lätt dask på rumpan och hon blev lite sur, men vi fortsatte. När jag saktade ner frågade hon om jag kommit, jag sa nej och skämtsamt sa jag "det finns väl tid kvar" på engelska. Här "missförstår" hon och blir skitarg. Jag juckar lite men märker att hon är helt nonchalant. Jag frågar om hon är sur och hon börjar kalla mig otrevlig och allt möjligt. Jag avbryter själv och säger att jag kommer gå, för hon vägrar förstå och även om det är en betaltjänst så vill man ha en trevlig stund med inlevelse. Dels var hennes engelska kass men nu i efterhand tror jag nog det var hennes scam. Jag borde såklart bett om pengarna tillbaka för det hade gått 5-10 minuter av 30. Men jag pallade inte göra en scen så jag sa sorry medan hon fortsatte sura och pratade med sin vän och gick därifrån. Skillnaden med Sweety och Khriss som jag skrivit om tidigare var att de åtminstone var trevliga.

Aldrig mer en sån här ung ryska/ukrainare igen. Nu i efterhand ser jag att hon har 24 avvisade recensioner vilket jag borde sett innan...

Träffade efteråt en tjej som heter Catalina som var i samma område. Det finns två på ST men denna hade inga recensioner vilket är en risk men i detta fall var det inga problem. Snygg latinamerikansk brud med grymma tuttar och rumpa. Tog en snabbis, ville egentligen bara ha BJ men hon drog fram gummit när jag kom så jag antar att man skriver sms med någon annan än hon när man bokar.

Hon sög grymt iallafall, de här latinamerikanska tjejerna vet vad de gör. Ljud och dregel. Hoppade på topp och red grymt, dock tror jag inte att soldaten var tillräckligt stor för hennes tempo för den flög ut några gånger och hon vinkade att jag skulle ställa mig bakom Jävlar vad hon skakade röven och fick en att komma. Hon kan inte engelska men är trevlig och försöker. Bra lägenhet som inte är ett bordellrum utan hon bor där när hon inte jobbar.

De här ryska och ukrainska tjejerna kan sticka hem i mitt tycke, jag fattar att de inte vill hora men deras attityd är katastrof jämfört med de andra från länder runtom i världen.

Tack för recensionen. Var också sugen men har också lagt märke till hur många avvisade recensioner hon hade, så har aldrig besökt henne - misstänkte att hon skulle vara precis så som du beskrev. Synd att du ej fick tillbaka pengarna. Liknande grej hände mig för några år sedan, där blev det lite dragkamp mellan mig och horan, hennes kompis till och med hoppade ut från förrådet, men till slut fick jag gå med mina pengar. Dessa lata horor skall inte ha en krona.
Citera
2024-06-24, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FingalFuling
Har du dubbelkollat att du har rätt kik? Jag skrev flera gånger till en kik med ett s för lite i mitten. Det ska vare tre s i mitten. När jag väl hade rätt adress svarade hon direkt. Hon vill att man ska berätta lite om sig själv och vad man är ute efter innan man ses första gången.

Tack för tipset att vara noggrann med kik-namnet. Tyvärr så svarade hon inte trots att jag nu gjorde rätt. Samma med rarity som ju lite är en kvinna med samma former.
Citera
2024-06-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tack för tipset att vara noggrann med kik-namnet. Tyvärr så svarade hon inte trots att jag nu gjorde rätt. Samma med rarity som ju lite är en kvinna med samma former.
Svar inte på. Sms heller
Citera
2024-06-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irenikus
Tack för recensionen. Var också sugen men har också lagt märke till hur många avvisade recensioner hon hade, så har aldrig besökt henne - misstänkte att hon skulle vara precis så som du beskrev. Synd att du ej fick tillbaka pengarna. Liknande grej hände mig för några år sedan, där blev det lite dragkamp mellan mig och horan, hennes kompis till och med hoppade ut från förrådet, men till slut fick jag gå med mina pengar. Dessa lata horor skall inte ha en krona.

du är bättre man än jag haha, jag ville inte riskera att det ska bli scen och uppmärksamhet från grannar och liknande. Hur gör du i en sån situation? Säger attt du ska ha tillbaka pengarna och vägrar gå ut?
Citera
2024-06-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
du är bättre man än jag haha, jag ville inte riskera att det ska bli scen och uppmärksamhet från grannar och liknande. Hur gör du i en sån situation? Säger attt du ska ha tillbaka pengarna och vägrar gå ut?

Jag tog dem fysiskt eftersom jag såg vart hon la dem. Oftast låser de in pengarna innan de börjar och då har man typ ingen chans sen. Hon slarvade både med "tjänsten" och pengarna. Hon hotade mig efteråt men det blev aldrig nåt. Detta var för några år sedan.
Citera
2024-06-26, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irenikus
Jag tog dem fysiskt eftersom jag såg vart hon la dem. Oftast låser de in pengarna innan de börjar och då har man typ ingen chans sen. Hon slarvade både med "tjänsten" och pengarna. Hon hotade mig efteråt men det blev aldrig nåt. Detta var för några år sedan.

Fattar, i detta fall så gick hon iväg. Säkert Gjort detta förut så hon vet vad som är bäst.

Förövrigt, är det någon som träffat den här Olive på ST? Hon har annonserat en del och verkar skitsnygg.
Senast redigerad av mysigpojke 2024-06-26 kl. 00:52.
Citera
2024-06-26, 23:07
Moderator
BlueSwedes avatar
Sluta med chat / oneliners! Detta är ett diskussionsforum.
Mod
Citera
2024-07-01, 12:17
Medlem
Provar igen.
Har någon träffat Novaastar som annonserar på RS?
Vore uppskattat om någon som har träffat henne kunde dela med sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in