Citat:
Ursprungligen postat av
Knulldockan
Jag tror att alla kommer få sina pengar ge henne lite tid att komma på fötter först bara.
Tänk idag är det Emelies födelsedag. 🎂
Jag blir så glad att ni inte skriver så HIMLA mycket hat idag blir STOLT över er. 😊🌸
Jag började läsa ovanstående inlägg och tänkte att någon var ironisk. Sedan såg jag att det var du Knullis som skrev. Men du måste väl vara ironisk va?
Självklart kommer inte alla få tillbaka sina pengar. Bara de senaste månaderna har hon väl dragit på sig privata skulder på typ 30000 kr.
Vaddå ge henne tid att ”komma på fötter”? Hon kommer ju aldrig komma ikapp, särskilt inte som hon fortsätter vara spelberoende och spelar bort varenda krona hon får tag på.
Och om Skatteverket gör vad de ska kommer det en kvarskatt med tillhörande straffavgifter och räntor som fullständigt kommer köra henne i botten för oöverskådlig framtid. Igen, 2023 drog hon in ca en halv miljon kronor på Only Fänz som hon inte har deklarerat eller skattat för. Ajabaja liksom.
Men du var ironisk va? Om du menade allvar kan du verkligen inte någon som helst koll på hur Emelie funkar.