Citat:
429
Den teorin skulle jag vara försiktig med att odla vidare... Jag orkade visserligen bara skumläsa chatten, men såg inte ett spår av något som tydde på det. Bara att han var en rutinerad groomare: mycket bekräftelse och falsk omsorg, och extremt rädd att bli avslöjad.
Den teorin skulle jag vara försiktig med att odla vidare... Jag orkade visserligen bara skumläsa chatten, men såg inte ett spår av något som tydde på det. Bara att han var en rutinerad groomare: mycket bekräftelse och falsk omsorg, och extremt rädd att bli avslöjad.
Jag såg ju som sagt spår av det, som jag förklarade i mitt inlägg.
Citat:
Nä Patrik och Sara har ju långt till någorlunda sund etik och moral. Det har vi ju sett bevis för många gånger nu. Minst sex personer har tagit livet av sig pga deras handlande och lämnat familjer med barn efter sig. Snacka om att de barnen måste vara förstörda för livet.
Citat:
Kan vara den anledningen till att pixlingen är kvar. De kan vara för att personen inte har med saken att göra eller för att de inte lyckades leda i bevis att personen var inblandad.
Citat:
Ingenting med det Dumpen håller på med är ok. Det är handlingar för en hjärna som lever med medeltiden. Men jag håller med att det är helt åt helvete att Dumpen pekar ut henne som de gör. För hon är ju med och pixlingen tjänar ju inget till när Dumpen för kameran bekräftar att hon är med. Jag tror det är ett medvetet drag av Dumpen.
Som sagt, deras etik och moral är bedrövlig.
Citat:
Du får nog se om videon i så fall. Dumpen bekräftar i videon tydligt så kameran ska höra att det är hans fru. Det finns naturligtvis en anledning till det förstår du väl.
Citat:
Jag håller med dig. Dumpen borde inte blanda in och förstöra livet för anhöriga som de gör. Varje gång de hänger ut en person som de gör så hänger de ut personens vänner och familj. Oavsett om de syns i videon eller inte. Alla som känner och vet vem det är vet också om vilka familjen är. Då är de också uthängda. Något som tidigare bekräftats i tidigare fall av Dumpens uthängningar.
Men frågan är intressant om de arbetskamrater som figurerar i denna historia. Det kan också vara så att de faktiskt har varit inblandade i detta. Men när det uppdagar sig så väljer de att polisanmäla och slå bakut. Det skulle du och jag med göra i samma läge. Alla skulle naturligtvis göra det.
Tar ju flera timmar att plöja igenom.