2024-06-17, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han är pang på rödbetan i sina kommentarsfält.
En kvinna frågar om det är en hane eller hona.
Han svarar hane och skriver sen att dom måste träffas och gå på dejt.
Janne, din tragiska jävel
Men det är väl bra om han håller på med hundar istället för småtjejer nuförtiden.
Citera
2024-06-17, 23:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Han är pang på rödbetan i sina kommentarsfält.
En kvinna frågar om det är en hane eller hona.
Han svarar hane och skriver sen att dom måste träffas och gå på dejt.
Janne, din tragiska jävel
Herrejävlar! Ja, om han är så "på" i lilla Åstorp, så lär det inte ta lång tid innan djungeltrumman ljuder på bygden. Vi kanske inte bara får se ett glas rosé utan ett flyttlass också.
Citera
2024-06-17, 23:06
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Men det är väl bra om han håller på med hundar istället för småtjejer nuförtiden.
Ja jo, jag förstår inte poängen bara med att fly land och rike (tidigare bodde han på ett seniorboende ett tag) och dessutom byta namn när man ändå kastar bort all anonymitet.
Hans profilbild har han dock tagit bort och ersatt med ett vinglas sen det började diskuteras idag, han är inne och läser.
Citera
2024-06-17, 23:28
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ja jo, jag förstår inte poängen bara med att fly land och rike (tidigare bodde han på ett seniorboende ett tag) och dessutom byta namn när man ändå kastar bort all anonymitet.
Hans profilbild har han dock tagit bort och ersatt med ett vinglas sen det började diskuteras idag, han är inne och läser.
Rosé?
Citera
2024-06-17, 23:37
Medlem
Blackdollkillers avatar

Ja min själ, han hade min själ sin kärring med sig i bilen😂😂😂. För helvete😂.

Denna djupingen måste vi gräva upp ur gyttjan och få reda på vem det är? Kusten utanför Lund? Bör ju vara Bjärred eller Lomma där i dem krokarna? Sitter och kollar en karta nu, det är väl det som ligger närmast till hand när man säger i ”närheten av Lund”
Citera
2024-06-17, 23:52
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller

Ja min själ, han hade min själ sin kärring med sig i bilen😂😂😂. För helvete😂.

Denna djupingen måste vi gräva upp ur gyttjan och få reda på vem det är? Kusten utanför Lund? Bör ju vara Bjärred eller Lomma där i dem krokarna? Sitter och kollar en karta nu, det är väl det som ligger närmast till hand när man säger i ”närheten av Lund”

429
Jo passageraredörren öppnas ett par sekunder innan konfrontationer klipps, sannolikt hans fru de blurrar. Stackars kvinna, hon fick gubbens fulspel serverat rakt i magen. Man hade velat vara en fluga i bilen på hemvägen...
Senast redigerad av Inthemove 2024-06-17 kl. 23:54.
Citera
2024-06-18, 02:04
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
429
Jo passageraredörren öppnas ett par sekunder innan konfrontationer klipps, sannolikt hans fru de blurrar. Stackars kvinna, hon fick gubbens fulspel serverat rakt i magen. Man hade velat vara en fluga i bilen på hemvägen...

Jag tror det kan vara så att frugan misstänks vara delaktig i detta och då ser de till att filma så hon också blir skrämd av det. De försöker väl spåna vidare i detta och när de känner att de har bevis för hennes medverkan så publicerar de samma film utan att pixla henne.
Citera
2024-06-18, 02:40
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag tror det kan vara så att frugan misstänks vara delaktig i detta och då ser de till att filma så hon också blir skrämd av det. De försöker väl spåna vidare i detta och när de känner att de har bevis för hennes medverkan så publicerar de samma film utan att pixla henne.

429
Den teorin skulle jag vara försiktig med att odla vidare... Jag orkade visserligen bara skumläsa chatten, men såg inte ett spår av något som tydde på det. Bara att han var en rutinerad groomare: mycket bekräftelse och falsk omsorg, och extremt rädd att bli avslöjad.

Och inte har ju P&S dragit sig tidigare för att konfrontera i miljöer, t.ex. hemma hos gäddor, där anhörig kunnat finnas.

Förövrigt är ju denna gädda fångad efter lång process, hade det funnits nåt "bevis" för hennes medverkan, vore det redan konstaterat vid publicering.

Hemskt nog att ha en gäddgubbe, att hon själv blir utpekad som eventuell övergreppare här på så lösa grunder är inte ok...
Citera
2024-06-18, 03:01
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Nej det var inte hans fruga, det var hans arbetskollega som han nämner i videon, samt att Dumpen censurerade dåligt så man såg att det var en skallig man, som är hans kollega, som han använt bilder på för att skicka till Dumpen, och sagt att det var han.

Tips ge fan i att blanda in anhöriga, frugan har med största sannolikhet INGENTING med detta att göra.
Citera
2024-06-18, 03:21
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Nej det var inte hans fruga, det var hans arbetskollega som han nämner i videon, samt att Dumpen censurerade dåligt så man såg att det var en skallig man, som är hans kollega, som han använt bilder på för att skicka till Dumpen, och sagt att det var han.

Tips ge fan i att blanda in anhöriga, frugan har med största sannolikhet INGENTING med detta att göra.

Håller med om det sista, vem som klev in i bilen är oklart. Men man ser gäddan sneglar bakåt i vetskap om att han inte är ensam, och en pausning vid 0:19 visar på ett runt ansikte, högt hårfäste och mittbena i bakgrunden. Om det är man eller kvinna ser jag inte, men sannolikt den personen som klev in i bilen strax efteråt.
Citera
2024-06-18, 03:34
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Håller med om det sista, vem som klev in i bilen är oklart. Men man ser gäddan sneglar bakåt i vetskap om att han inte är ensam, och en pausning vid 0:19 visar på ett runt ansikte, högt hårfäste och mittbena i bakgrunden. Om det är man eller kvinna ser jag inte, men sannolikt den personen som klev in i bilen strax efteråt.

Nej det är inte oklart, han säger i videon att det är hans kollega, samt att man till och med ser kollegan i konfrontation (en man som saknar hår på skallen, alternativ väldigt lite hår), för Dumpen missade att censurera någon halv sekund.
Citera
2024-06-18, 03:43
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Nej det är inte oklart, han säger i videon att det är hans kollega, samt att man till och med ser kollegan i konfrontation (en man som saknar hår på skallen, alternativ väldigt lite hår), för Dumpen missade att censurera någon halv sekund.

Ok jag hör inte vad han säger, men så absurt om han försöker skylla på sin kollega som står bredvid. Jävligt dålig stämning i bilen i så fall. Jag ser inte skallig man, bara den jag konstaterade 0:19. Hen är iaf mörkhårig. Men du kan ha rätt, I rest my case.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in