2024-05-14, 06:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxxx
Han verkar ju inte precis ha dragit ner på alkoholen heller… det bådar inte gott

Hur ser du det? Mig blockade han.
Citera
2024-05-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Nej det gjorde jag inte. Jag antar att du gjorde det och anser det vara troligt att hon örfilat honom?

Nej, jag kände varken Morot eller Ida, och jag sprider inte ut falska rykten heller.
Citera
2024-05-16, 22:04
Medlem
Citat:
Hur ser du det? Mig blockade han.

Ser det på hans sida på Facebook. Varför blockade han dig?
Citera
2024-05-19, 09:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxxx
Ser det på hans sida på Facebook. Varför blockade han dig?

Jag skrev en kommentar som förmodligen inte uppskattades.
Citera
2024-05-19, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Nej, jag kände varken Morot eller Ida, och jag sprider inte ut falska rykten heller.

Hur menar du med att jag sprider falska rykten? Jag påstår inte att jag känner någon av de inblandade, jag lägger fram min spekulation precis som alla andra.
Välkommen till Flashback.
Citera
2024-05-19, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Varför ska den här fittan sitta i poddar och skriva böcker?

Kan han inte bara gräva ner sig eller åtminstone hålla käften? För anhörigas skull.
Han skulle ha fått livstid och vi borde inte ha hört eller sett mer om honom efter senaste mordet han begick.
Denna sinnesvaga idiot kan gå och dö! Blir så jävla arg att jag kokar när jag ser trailern för podden.

Poddavsnittet börjar med att clownen som driver podden säger "jag har aldrig haft möjlighet att prata med en dömd mördare innan" efter att ha suttit i 2 avsnitt med leende mördaren janne tuomela?!

Vad är "guldtand" för en idiot? Kan man anmäla bort det här på något sätt? För barnens skull. Dom ska väl inte behöva kolla på den här smörjan?

Nu är det ju så att yttrandefriheten och pressfriheten även gäller Andreas Johansson och Guldtand. Dom har all rätt i världen att bedriva poddar, göra intervjuer och skriva böcker - och uppskattar man inte detta så har man exakt samma rätt att i poddar, intervjuer eller böcker uttrycka sitt missnöje över detta. Man har också den helt fria möjligheten att avstå från att lyssna eller läsa det som dessa två publicerar.
Citera
2024-05-20, 15:05
Medlem
Citat:
Hur menar du med att jag sprider falska rykten? Jag påstår inte att jag känner någon av de inblandade, jag lägger fram min spekulation precis som alla andra.
Välkommen till Flashback.

Du skriver såhär
"Vänta, stopp! Ditt argument brister redan när du tror på att Andreas skulle fått en örfil av Ida. Varför tror du ens på detta?? Det är den klassiska bortförklaringen för ALLA kvinnoboxare!! ”Hon slog mig först.”
Snälla varför försvara du honom? Jag gissar på att du kanske är en utav dem som han lyckats manipulera nu när han är ute?"

Då spekuierar du inte, du skriver att Ida inte slog först.
Citera
2024-06-04, 01:26
Medlem
Det är ju minst sagt ganska provocerande att det skitiga äcklet profiterar på mordet han begick. Någon som vet hur bokförsäljningen har gått?
Citera
2024-06-13, 13:24
Avslutad
Finns det någon som är villig att dela med sig av fup? Vore ytterst tacksam om så vore fallet!
Citera
2024-06-13, 13:42
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Finns det någon som är villig att dela med sig av fup? Vore ytterst tacksam om så vore fallet!
https://easyupload.io/oo1661 (Länken är giltig i 30 dagar)
alt.
https://www.upload.ee/files/16743367/Mordet_p__Ida_Fassberg_TR_B_2484-13.zip.html (Länken försvinner 50 dagar efter senaste nedladdningen)
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2024-06-13 kl. 13:54.
Citera
2024-06-13, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
https://easyupload.io/oo1661 (Länken är giltig i 30 dagar)

Stort tack!
Citera
2024-06-17, 21:38
Medlem
Hur många är det som det skrivits om i tråden som är borta nu? Idas far, hennes söner, FH, Dita? Ändå ganska många i sammanhanget på ganska kort tid ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in