2024-06-17, 14:13
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Hur menar du då? De du försvarar går igång på att våldta barn och förstöra deras liv.
Ska lyssna på samtalet och återkomma.

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du? Hörde hans röst när jag läste din kommentar. En riktig klassiker. Nån som minns numret?

#130, Wondergäddan
Citera
2024-06-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Så opassande att han även bestämmer träff vid gyn-akuten. Eller lämpligt kanske det är; det är bara att ta en nummerlapp direkt när man kommer ut från vilorummet för vem fan vet vart denna äckliga tunga har varit och snurrat och haft sig. Bläääääh

Gynakuten ligger mittemot huvudentrén så tror inte riktigt han tänkte så långt.
Citera
2024-06-17, 17:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfats
Gynakuten ligger mittemot huvudentrén så tror inte riktigt han tänkte så långt.
Jag tror inte att han tänkte överhuvudtaget, möjligen ytterst primitiva tankar. Sådana här avarter tenderar att gå på autopilot när drifterna tar över. #428
Citera
2024-06-17, 17:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Vår man någonstans i nordvästra Skåne, #246, uttrycker minsann radikala åsikter, mitt bland allt annat ointressant dravel han publicerar på sin Facebook. Enligt honom, är det "snart dax att vi inför medborgargarde så vi får ordning på våra gator och torg". En gång, i min fagra ungdom, fick man lära sej uttrycket "man ska inte kasta sten när man sitter i glashus". När #246 gick i skolan flera år senare hade man bevisligen ändrat vad som ingår i läroplanen. Eller också hade han kanske frånvaro den dagen man gick igenom ordspråk och talesätt.
Senast redigerad av MisterClueless 2024-06-17 kl. 18:09.
Citera
2024-06-17, 17:38
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vår man någonstans i nordvästra Skåne, #246, uttrycker minsann radikala åsikter, mitt bland allt annat ointressant dravel han publicerar på sin Facebook. Enligt honom, är det "snart dax att vi inför medborgargarde så vi får ordning på våra gator och torg". En gång, i min fagra ungdom, fick man lära sej uttrycket "man ska inte kasta sten när man sitter i glashus". När #246 gick i skolan några år senare hade man bevisligen ändrat vad som ingår i läroplanen. Eller också hade han kanske frånvaro den dagen man gick igenom ordspråk och talesätt.
Skapat en grupp för singlar med hund där han är enda medlem
CoachJanne har inte förändrats ett dugg, med eller utan skägg...
Citera
2024-06-17, 17:41
Medlem
Någon som har koll på hur det gick för 288? Kunde han behålla sin revisionsbyrå?
Citera
2024-06-17, 17:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Skägg gör trots allt väldigt lite för ens personlighet. Janne-ponken fattar nog inte det. Utöver hans uttryckliga vilja att starta utomparlamentariska grupper som ska rensa upp i träsket, kan man se en fullständig videogenomgång (eller är det vider-genomgång?) av i princip hela hans nya hem på hans Facebook. I en kort sekvens, typ ett par ynka frames eller så, skymtar han i en spegel. Den berömda kökshandduken lyser dock med sin frånvaro. Finns den kanske att köpa på Tradera?
Senast redigerad av MisterClueless 2024-06-17 kl. 17:54.
Citera
2024-06-17, 17:54
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Internationellt sätt så är en ung, snygg kille som groomar alternativt en gubbe som använder bilder på en ung, snygg kille det vanliga. Varför Dumpen fångar så få yngre personer och istället gamlingar som oftast ser för jäkliga ut och stoltserar med det är oklart, men nu skall tråden handla om individuella gäddor och inte om gäddor generellt.
Tror det blir OT eftersom du har tröttnat på er egna tråd men du är varken ung eller snygg så hur kom du fram till den slutsatsen?
Citat:
Bor han kvar i Sverige?
Citera
2024-06-17, 18:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tror det blir OT eftersom du har tröttnat på er egna tråd men du är varken ung eller snygg så hur kom du fram till den slutsatsen? Bor han kvar i Sverige?
Kolla hur det ser ut i Åstorp. Där händer det jättemycket spännande saker.
Citera
2024-06-17, 18:12
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Bor han kvar i Sverige?
Oja, ny ort med nytt liv och vovve, som inget har hänt.
Han klarade inte ens vara borta från social media ett år innan han var tillbaka.
Han är snart tillbaka på tiktoklives och blockar alla som nämner dumpen, sanna mina ord.

Riktiga förnamnet till smeknamnet "Janne"
Förnamnet till en skådespelare vid namn "de niro" plus son.
Undra om man har fångat en gädda i Åstorp någon gång.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-06-17 kl. 18:24.
Citera
2024-06-17, 18:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Oja, ny ort med nytt liv och vovve, som inget har hänt.
Han klarade inte ens vara borta från social media ett år innan han var tillbaka.
Han är snart tillbaka på tiktoklives och blockar alla som nämner dumpen, sanna mina ord.

Riktiga förnamnet till smeknamnet "Janne"
Förnamnet till en skådespelare vid namn "de niro" plus son.
Undra om man har fångat en gädda i Åstorp någon gång.
Som sagt, (enligt mitt tidigare inlägg) i Åstorp händer det grejor. 😂 Jag, som är djurvän, tycker dock enormt synd om den stackars jycken.
Citera
2024-06-17, 18:44
Medlem
StigEngstroms avatar
https://dumpen.se/2024/02/02/ordsallad-napp-362-stockholm/
Detta stjärnskott 362 hade jag glömt bort!
Ringer och låtsas vara sin chef...avslutar senare telefonsamtalet med ett skrik
"Vem är ni Sara?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in