2024-06-17, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#428 känns också som en foodora-gädda som beställer allt: "du ska tvätta dig", "du ska vara naken, inte jag" "jag ska bara slicka stjärthålet, inget mer" osv. Ingen ömsesidighet alls, totalt ointresserad av samspel, verkligen en störd varelse som bara ser barnet som ett objekt
Man förstår ju varför #428 höll på med rodd. När han var ensam på klubben gick han runt och slickade där personerna hade suttit i båtarna och gnidit sina rumpor. Det var rena himmelriket för den här rumpnissen.
Citera
2024-06-17, 11:49
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Ska lyssna på samtalet och återkomma.

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du?
Lögn-Lennart #424 ljög verkligen om allt.

Han snackar om att ha sagt "nej, han är för ung" och bara velat träffats med barnet för att "äta glass eller dricka läsk". Var står det någonstans i chatten? Skulle vara loggar som inte publicerats i så fall. Man ser ju annars ganska tydligt i det publicerade materialet att det sexuella motivet anspelas det på genom chatten.

Och så konfrontationen, vilka enorma lögner samtidigt som han började samtalet med att svara "Han ville väl se. Antar jag" på frågan om varför han skickade dick-pic till barnet. Barnet hade dock inte kommit med någon sådan förfrågan. Helt förljugen och urfalsk var han.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-17 kl. 11:51.
Citera
2024-06-17, 11:56
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
#428 känns också som en foodora-gädda som beställer allt: "du ska tvätta dig", "du ska vara naken, inte jag" "jag ska bara slicka stjärthålet, inget mer" osv. Ingen ömsesidighet alls, totalt ointresserad av samspel, verkligen en störd varelse som bara ser barnet som ett objekt
Extremt störd och porrskadad. Han tror att han kan sitta och beställa och bestämma allt. Ren objektifiering. Det totala låglivet och pedofilen etc #428.
Citera
2024-06-17, 12:00
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kullamannen80
Någon som vet hur det gick för ikea pedofilen? Det var en liten vidrig jävel.
Menar du det lilla svinet från Kalmar. (#159)? Den behöver vi verkligen en uppdatering på! Är hen i Thailand månne?
Citera
2024-06-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Lögn-Lennart #424 ljög verkligen om allt.

Han snackar om att ha sagt "nej, han är för ung" och bara velat träffats med barnet för att "äta glass eller dricka läsk". Var står det någonstans i chatten? Skulle vara loggar som inte publicerats i så fall. Man ser ju annars ganska tydligt i det publicerade materialet att det sexuella motivet anspelas det på genom chatten.

Och så konfrontationen, vilka enorma lögner samtidigt som han började samtalet med att svara "Han ville väl se. Antar jag" på frågan om varför han skickade dick-pic till barnet. Barnet hade dock inte kommit med någon sådan förfrågan. Helt förljugen och urfalsk var han.

Tror det var barnet/fiskaren som föreslog en glass, de brukar skriva dylikt om gäddan tvekar lite precis inför en träff. Samma sak med exempelvis pipgäddan, där skulle de ta en cigg tillsammans. Men givetvis är gäddan medveten om att det blir mer än glass. Vilket peddo bjuder ett främmande barn man sexchattat med på glass för att sedan köra iväg med husbilen. Totalt orealistiskt.
Citera
2024-06-17, 12:22
Medlem
Sannolikt att Herr Barnbajsslick har ett lager med stulna blöjor i något hemligt förråd Förstå mängden kolibakterier i hans hus och på verktygen han snickrar med på jobbet Storsanering behövs!
Citera
2024-06-17, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Ja det är någon policy som Sara anammat från USA tydligen. Under 21 har jag för mig dom låter gäddan växa till sig några år innan inhalning.

Det känns som att de har en betydligt högre gräns än så för jag tror inte det skulle vara svårt att få napp från 21-åringar som vill träffa villiga 14-åringar.
Citera
2024-06-17, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Det känns som att de har en betydligt högre gräns än så för jag tror inte det skulle vara svårt att få napp från 21-åringar som vill träffa villiga 14-åringar.
Jag tror även att det beror på att dagens ca 20-25 åriga killar är mycket skickligare på att läsa av fiskarens sätt att skriva, och avslöjar "bluffen" betydligt lättare än mossiga gamla gubbar på 50-60 år.
Citera
2024-06-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Jag tror även att det beror på att dagens ca 20-25 åriga killar är mycket skickligare på att läsa av fiskarens sätt att skriva, och avslöjar "bluffen" betydligt lättare än mossiga gamla gubbar på 50-60 år.

Möjligtvis men ibland verkar de ju hänga ut smått efterblivna män.

Sen tror jag många 20-25-åriga killar är precis lika efterblivna och godtrogna som de som hängts ut.
Citera
2024-06-17, 13:02
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Och han ska slicka en naken liten tjej i arslet medan han själv är fullt påklädd i full snickar- samt varselmundering. Känns som att han tänkt slicka lite i all hast för att sen rusa iväg och slå i några spikar, onödigt att ödsla tid på att ta av sig svettiga arbetskläder strösslade med sågspån, eller vadå? Märkligt människa

Så opassande att han även bestämmer träff vid gyn-akuten. Eller lämpligt kanske det är; det är bara att ta en nummerlapp direkt när man kommer ut från vilorummet för vem fan vet vart denna äckliga tunga har varit och snurrat och haft sig. Bläääääh
Citera
2024-06-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298

Även om lagen är stentydlig, skulle iaf jag ha svårt döma ut en 21-åring som ligger med en fysiskt utvecklad 14-åring, som fullfjättrad pedofil. Även om det verkligen är på gränsen till vad som är ok, rent moraliskt. Men så kommer jag ifrån en kultur där SD, banjo och LHS är legio iofs.
Citera
2024-06-17, 13:32
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
Om du inte gör som Wondergäddan och drar hem till polen igen

https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Nej men schluuta nuuu.

Den här gäddan: https://dumpen.se/2022/01/13/sugen-alex-sokte-pojke-napp-igen/
Vafan hände med honom? Han blir ju stirrig på en Hank-nivå (ber om ursäkt om det redan är avhandlat tusen gånger men).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in