2024-06-16, 15:49
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofoten.canaan
Alla verkar bara bry sig om priset nu för tiden, kvalitet skiter man i. De ända folk är intresserade av är o kunna komma med det lägsta priset på ett kilo eller ett hg. Helt sjuk att de har blivit så här. Dom som jag känner som hämtar större mängder i Marocko och Spanien säger att dom har ingen marknad för de fina längre, alla vill betala mellan 20-35 för kilot. Bra grejer kostar även där nere och när priserna är 50 o uppåt är de nästan ingen som är intresserad längre. Därför har de blivit som det blivit i Sverige, bra hasch finns de fullt av men inte här. Kan också tilläga att vi testade 12 olika billiga sorter innan jul o de va fyra av dom som innehåll thc, dom andra va syntetiska. Så de är billigt av en anledning. Finns en som heter Patek Natural nu, ett andra skak av bra kvalitet o en static dry med samma lapp. Mycket fina, men det är mest runt skåne köpenhamn dom finns.

Tack för antal år sedan så fanns det sånt skit hasch som alla här i tråden röker för 3500-4000 kakan sen fanns det kakor som låg på 5000-5500 och dom var mycket fina dom sänkte dig och stank hasch när man rökte.

Det är samma utomlands där finns det skit hasch som kostar 2-3 tusen per kaka sen finns det mycket bra kvalitet från 4500 och uppåt.
Citera
2024-06-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Torka? knappast haha, torka på bra röka möjligtvis

Brush prata inte om du inte vet det är torka på hash i Stockholm kommer in just nu men inte som innan
Citera
2024-06-17, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omerta164
Brush prata inte om du inte vet det är torka på hash i Stockholm kommer in just nu men inte som innan
Bruh du kanske inte ska snacka så mkt själv, att du säger att det kommer EN(!?) last hasch i månaden bevisar hur oinsatt du är.

Det heter förresten hasch, något som fler i denna tråden kan ta o lära sig tycker jag. Att det heter DrySift och inte DryShift eller DryStift verkar majoriteten i detta landet inte heller fatta

Och när jag ändå är igång så är jag fett trött på alla som dödar denna tråden genom att klanka ner här och hävdar sig bara röka tOpShElF DrysHifT triple static 48382x och inte ”någon jäkla commercial”. Ni har inget liv det förstår ni va? Ni kan inte förstå att det finns folk med bättre kontakter än er? Det är 2024 det finns bra hasch om man letar lite. I Skåne/DK iaf. I Sthlm har ni alltid haft skit.
Tråden handlar om rekommendationer av hasch-stämplar som cirkulerar i vårt fattiga avlånga land. Låt den handla om det.
Senast redigerad av skurresnurre 2024-06-17 kl. 03:26.
Citera
2024-06-17, 15:16
Medlem
Amnesia haze "hasch" med bild på nån "hippie" eller vad han nu är som florerar runt nu i göteborg någon som testat den och kan säga en ärlig recension? Den går under poäng 12/10 men svårt att tro den är så galet bra. Svar uppskattas Asap!
Citera
2024-06-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanDaAKC
Amnesia haze "hasch" med bild på nån "hippie" eller vad han nu är som florerar runt nu i göteborg någon som testat den och kan säga en ärlig recension? Den går under poäng 12/10 men svårt att tro den är så galet bra. Svar uppskattas Asap!
Det cirkulerade en amnezia i Skåne för några månader sen som va dunder, kolla mina tidigare inlägg i tråden
Citera
2024-06-17, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Det cirkulerade en amnezia i Skåne för några månader sen som va dunder, kolla mina tidigare inlägg i tråden

Den här nya "Amnezia haze" känns som en omstämplad "La Mousse" ... Skit med andra ord
Citera
2024-06-17, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Den här nya "Amnezia haze" känns som en omstämplad "La Mousse" ... Skit med andra ord
Usch. Alltså inte åt det mörkare hållet då som den jag beskrev? När ska folk fatta att LaMousse är det billigaste bottenskrapet i Marocko, folk tror de fint röka för de poröst och stinker. Det är femtioelva skit-sorters rester som dom slänger ihop i en knappt pressad kaka. Lägg till 5-10k på era kilon och ni konkurrerar ut hela Sverige
Senast redigerad av skurresnurre 2024-06-17 kl. 16:43.
Citera
2024-06-19, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Skippa den. Av de jag testat nu är stämplarna Thailand och Weed (med en tomte på) bäst.
Provade precis Thailand och håller med, samma priser som vanligt och kickar skönt, lite som lord hashish, inget super såklart men passar fint för utomhus
Citera
2024-06-19, 16:51
Medlem
Senaste veckan har jag testat:

Prada - mörk och klibbig. Nästan så man kan misstänka att de blandat i klister.

Purple Punch - Ljus och porös. Smular sönder väldigt lätt till skillnad från Prada.

Dåligt rus på bägge och vägrar röka denna skit igen.
Citera
2024-06-21, 09:23
Medlem
Citat:
Alla verkar bara bry sig om priset nu för tiden, kvalitet skiter man i. De ända folk är intresserade av är o kunna komma med det lägsta priset på ett kilo eller ett hg. Helt sjuk att de har blivit så här. Dom som jag känner som hämtar större mängder i Marocko och Spanien säger att dom har ingen marknad för de fina längre, alla vill betala mellan 20-35 för kilot. Bra grejer kostar även där nere och när priserna är 50 o uppåt är de nästan ingen som är intresserad längre. Därför har de blivit som det blivit i Sverige, bra hasch finns de fullt av men inte här. Kan också tilläga att vi testade 12 olika billiga sorter innan jul o de va fyra av dom som innehåll thc, dom andra va syntetiska. Så de är billigt av en anledning. Finns en som heter Patek Natural nu, ett andra skak av bra kvalitet o en static dry med samma lapp. Mycket fina, men det är mest runt skåne köpenhamn dom finns.

Vad jag hört så ryker riktigt kvalitet fort men då pratar jag om riktigt top shelf hasch från "kända" farms som ofta kommer med handskrivna etiketter och kostar runt 10.000kr/hg i norra EU, tex riktigt Static Sift kostar ju ännu mera.

Bor man i Köpenhamn så kan man lika gärna köpa sånt istället för "commercial dry sift"/semi dry som dom lite dyrare sorterna som finns i Sverige är. Min vän köpte nyligen en "Blue Magic Patron" platta i Köpenhamn och sist jag var där hittade jag lite olika sorter från "Hash Vuitton", så är ni i Köpenhamn leta efter "riktigt" Dry Sift från farms men det kostar ju ca 150-200kr/g i mindre mängder och riktigt Frozen och Static Sift kostar ännu mera men det brukar vara värt att betala extra för om man uppskattar kvalitet med bättre terps och thc halt.
Citera
2024-06-21, 23:08
Medlem
Citat:
I
Citera
2024-06-21, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Vad jag hört så ryker riktigt kvalitet fort men då pratar jag om riktigt top shelf hasch från "kända" farms som ofta kommer med handskrivna etiketter och kostar runt 10.000kr/hg i norra EU, tex riktigt Static Sift kostar ju ännu mera.

Bor man i Köpenhamn så kan man lika gärna köpa sånt istället för "commercial dry sift"/semi dry som dom lite dyrare sorterna som finns i Sverige är. Min vän köpte nyligen en "Blue Magic Patron" platta i Köpenhamn och sist jag var där hittade jag lite olika sorter från "Hash Vuitton", så är ni i Köpenhamn leta efter "riktigt" Dry Sift från farms men det kostar ju ca 150-200kr/g i mindre mängder och riktigt Frozen och Static Sift kostar ännu mera men det brukar vara värt att betala extra för om man uppskattar kvalitet med bättre terps och thc halt.
De fina är borta innan de är färdigt nu för tiden. Folk åker ner o betalar för saker i förväg o bokar upp allt. Vi hade tur som fick en fin klump, priset låg på 8000euro/kilot. Men de va de lätt värt.😁😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in