2024-06-17, 08:46
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Enligt dumpen ska han ha fått sparken.
Men det vore väl märkligt annars...

Ja att han skulle fortsätta med det där knegarjobbet i dagsläget får anses orimligt. Nu när hans kändisskap som rumpsniffare tagit fart rejält. Brakade loss rejält senaste dygnet på Mr koll både för rumpsniffaren och hans nyslickade sambo.

Den här gäddan har precis klivit ut i rampljuset med dunder och brak.
Citera
2024-06-17, 09:05
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tycker att han utseendemässigt påminner lite om en slitnare Stordalen. Samma självgoda flin och otäcka blick. #428

Jag får exakt samma stordalen känsla av 428. Intressant att fler än jag tycker att stordalen verkar vara obehaglig som fan. Aldrig fatta hur han gått hem i tv-soffan (om han nu gjort det). Jag får creep känslor så fort jag ser honom.

Jag tycker att 428 även passar in lite på Ulf Kristersson, vet inte varför, men alltid ett extremt stort leende/asgarv, psykotisk blick och ett träningsfreak.

**

428 kan dock vara en person som är helt skamlös, alltså totalt obrydd, psykopat, och att han bara kör på, går till roddklubben som om inget hade hänt. Jag tror att han kommer hantera frun rätt kort, kan säkert bli riktigt obehaglig/våldsam när han känner sig trängd eller möter friktion i livet.

Jag såg också att 428 har en dotter som även bor nära hans roddklubb. Finns namn/bild kopplat till henne. Måste vara ett rent helvete för henne, vad säger man ens i ett sånt läge? Typ när hon ska till jobbet idag..
Citera
2024-06-17, 09:21
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Den här 428 är svår och måste extra-kollas, anser jag. Kan vara så illa att han struntar i fallhöjd. Jag får vibben av någon som ständigt söker nya kontakter och inte riktigt rotar sig i något. Bara att skapa nya identiteter och cruisa på. Sambon kan vara med på ett visst hörn här, även om detta med "spännande" indikerar att hon inte lär veta allt. Återstår att se hur hon agerar. Kanhända att det här pressar in honom i ett ännu mer mörkare rum (pun intended) där allt blir darknet och skumma träffar med likasinnade på omöjliga ställen. Bara att hoppas att helvetet åtminstone håller sig borta från minderåriga.

Ungefär samma uppfattning. Det känns som att hans (428) första tanke var "Fan också! Ok, nu måste jag lägga om taktiken och vara mycket försiktigare hädanefter".

Det skulle förresten vara intressant att veta hur många av de drygt 420 gäddorna som fortsätter ragga fast är mycket met försiktig bara.
Citera
2024-06-17, 09:58
Medlem
Nationalromantiks avatar
Om man kollar på 428s facebook så ser man bilder på hans barn där. De är numera vuxna och är enkla att hitta genom google. Inte helt omöjligt att de läser här inne nu. Stackare alltså.

Jag undrar vad som händer med dessa personer efter att stormen lagt sig. Det fanns en kille som var ungdomsansvarig på elfsborg, springgäddan tror jag han kallades för. Han har nu flyttat från Borås och bor mitt ute i ingenstans. Man undrar vad en sån kille arbetar med nu för tiden? Han har fortfarande (3 år senare) 100 tals kollar på sig via mrkoll.

Frågan är hur de berättar detta för nära och kära, jag vet inte vad jag hade gjort i det läget? Kan faktiskt förstå hur självmord känns som en rimlig utväg. Om de har pengar sparade så antar jag att en omedelbar flytt utomlands är aktuell. Men hur ska man lösa det med lån på huset, gemensam ekonomi med sin fru etc. haha. fyfan vilken mardröm.

Tycker såklart inte synd om pedofiler, men deras omedelbara kris väcker en del nyfikenhet.
Citera
2024-06-17, 09:58
Medlem
Någon som vet hur det gick för ikea pedofilen? Det var en liten vidrig jävel.
Citera
2024-06-17, 10:24
Medlem
En tanke som dök upp - hur ung kan en gädda vara?

Hur ung är den yngsta gäddan som hängts ut på dumpen?

Kan inte tänka mig att det inte skulle finnas män ändå ner till 18-årsåldern som skulle kunna tänka sig att träffa en tjej eller kille under 15 år men vad jag vet så har vi inte sett några såna uthängningar.

Har dumpen någon form av nedre åldersgräns på gäddorna?
Senast redigerad av poiuy1298 2024-06-17 kl. 10:42.
Citera
2024-06-17, 10:48
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
En tanke som dök upp - hur ung kan en gädda vara?

Hur ung är den yngsta gäddan som hängts ut på dumpen?

Kan inte tänka mig att det inte skulle finnas män ändå ner till 18-årsåldern som skulle kunna tänka sig att träffa en tjej eller kille under 15 år men vad jag vet så har vi inte sett några såna uthängningar.

Har dumpen någon form av nedre åldersgräns på gäddorna?

Ja det är någon policy som Sara anammat från USA tydligen. Under 21 har jag för mig dom låter gäddan växa till sig några år innan inhalning.
Citera
2024-06-17, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag har inte så mycket att säga om rimjobs när de utförs av och på samtyckande vuxna, men det är onekligen en sexuell aktivitet som långt ifrån alla är bekväma med men #428 får för sig att en sexuellt oerfaren 14-åring ska finna nöje i att få sin stjärt slickad av en främmande sextioåring i ett vilorum i källaren på ett sjukhus? Skadad är ordet här!

Och han ska slicka en naken liten tjej i arslet medan han själv är fullt påklädd i full snickar- samt varselmundering. Känns som att han tänkt slicka lite i all hast för att sen rusa iväg och slå i några spikar, onödigt att ödsla tid på att ta av sig svettiga arbetskläder strösslade med sågspån, eller vadå? Märkligt människa

Senast redigerad av Florman 2024-06-17 kl. 11:19.
Citera
2024-06-17, 11:06
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Man märker verkligen i samtalet med 424 att Sara går igång när han snackar om att ta livet av sig. Riktigt riktigt mörkt.
Hur menar du då? De du försvarar går igång på att våldta barn och förstöra deras liv.
Ska lyssna på samtalet och återkomma.

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du?
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Men Schluuuta nu! Fantastisk underhållning
Hörde hans röst när jag läste din kommentar. En riktig klassiker. Nån som minns numret?
Senast redigerad av sunless 2024-06-17 kl. 11:12.
Citera
2024-06-17, 11:13
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Ungefär samma uppfattning. Det känns som att hans (428) första tanke var "Fan också! Ok, nu måste jag lägga om taktiken och vara mycket försiktigare hädanefter".
Så är känslan, ja. Men vi får väl se vad som händer om fler konsekvenser infinner sig. Luppen må ligga på #428.

Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Det skulle förresten vara intressant att veta hur många av de drygt 420 gäddorna som fortsätter ragga fast är mycket met försiktig bara.
Gissar på att en stor majoritet av dem fortsätter, fast är mer försiktiga. En minoritet, max 15 % och de mindre grova fallen, nu gissar jag igen, har börjat respektera lagen med att sätta en gräns med minst 15 år, vilket redan är en liberal lag.

De flesta av de här skämten till män är helt obotliga och oförbätterliga, de är också helt ointressade av att ändra sig, söka hjälp eller ta ansvar för och ta konsekvenserna av utlevandet av sina laster.
Citera
2024-06-17, 11:22
Medlem
#428 känns också som en foodora-gädda som beställer allt: "du ska tvätta dig", "du ska vara naken, inte jag" "jag ska bara slicka stjärthålet, inget mer" osv. Ingen ömsesidighet alls, totalt ointresserad av samspel, verkligen en störd varelse som bara ser barnet som ett objekt
Citera
2024-06-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Hur menar du då? De du försvarar går igång på att våldta barn och förstöra deras liv.
Ska lyssna på samtalet och återkomma.

Edit…
Herregud. Han har ingenting att göra på den här planeten. Överlever du? Hörde hans röst när jag läste din kommentar. En riktig klassiker. Nån som minns numret?

Wondergäddan #130
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in