2024-06-17, 08:00
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Men är du cp innuti ditt huvud?
Dumpen hänger inte ut folk för den allmänna förnedringens skull, inte heller för vårat simpla nöjes skull. Utan för att övriga offer de här jävularna till pedofiler har på sitt samvete sla känna igen dom och kunna gå vidare, få stöttning, få upprättning etc.
Ett antal troll, möjligen kopplade till ETC, sysslar med att försöka förstöra tråden med ständigt klankande på Patrik och Sara och dumpens arbete. De skall ignoreras helst och deras grova övertramp av trams och off-topic rapporteras. Det finns redan andra trådar där de kan spy sin galla. Trådar där också seriösa argument förekommer.

Vi är här för att endast diskutera gäddorna och vad gäller det sista monstret, den äcklige pedofilen #428 så är det en uppenbart störd, narcissitisk och våldsbenägen gädda som fångats. Läggs till den stora samlingen vit medelålders man i varselväst.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-17 kl. 08:02.
Citera
2024-06-17, 08:04
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Som någon annan skrev, att allt ligger kvar helt öppet brukar väl ofta betyda att gäddan är på psyk.
Den där 428 vet jag inte om vi så lätt kan pejla in. Riktigt störd och farlig djävel, det där. Hoppas mer kommer fram snart.
Citera
2024-06-17, 08:06
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Tungan charmar på i chatten! Och återigen; det blir så skevt när man applicerar modus operandi på vuxna. Tänk en Tinderdate där ena parten står och smyger i ett fönster på sin arbetsplats och daten får instruktioner om hur den ska gå och var den ska ställa sig. Man hade ju blivit livrädd. Tror knappast Tungan gjorde så här när han kurtiserade sin nuvarande sambo. Som jag skrev igår så har han obehaglig aura i största allmänhet. Jag tycker att han utseendemässigt påminner lite om en slitnare Stordalen. Samma självgoda flin och otäcka blick. #428
En totalt porrskadad och verklighetsfrämmande dåre. Den här "mannen" kan inte få till något rätt. Vad har denne existens i bagaget egentligen? Vad kan nystas upp? Vad skall påfölden bli? Hispan på livstid!
Citera
2024-06-17, 08:06
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Är det någon som vet hur det gick för ostkuken? Och vad som hände med de där omtalade bilderna på osten?

Finns vissa rykten att han ska lansera ett eget ostmärke snart.
Citera
2024-06-17, 08:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
En totalt porrskadad och verklighetsfrämmande dåre. Den här "mannen" kan inte få till något rätt. Vad har denne existens i bagaget egentligen? Vad kan nystas upp? Vad skall påfölden bli? Hispan på livstid!

Jag har inte så mycket att säga om rimjobs när de utförs av och på samtyckande vuxna, men det är onekligen en sexuell aktivitet som långt ifrån alla är bekväma med men #428 får för sig att en sexuellt oerfaren 14-åring ska finna nöje i att få sin stjärt slickad av en främmande sextioåring i ett vilorum i källaren på ett sjukhus? Skadad är ordet här!
Citera
2024-06-17, 08:15
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Att smälla igen dörren sådär hårt är för att skada henne. Han är ju en våldsam individ som borde låsas in. Han är nog en sådan person som inte känner någon skam. När hatet börjar bli för mycket så kommer han att fly landet, jag ser inte han ta PappaStors fotspår.
Jag tror inte heller på en PappaStor här. Ytterst tveksamt om #428 flyr landet. Här kan vi ha någon som kan stå på sig för sitt skit, trots konsekvenser. En farlig typ som skall hållas under lupp hela tiden. Vi får hoppas att hans sambo fattar galoppen och rider iväg.
Citera
2024-06-17, 08:21
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag har inte så mycket att säga om rimjobs när de utförs av och på samtyckande vuxna, men det är onekligen en sexuell aktivitet som långt ifrån alla är bekväma med men #428 får för sig att en sexuellt oerfaren 14-åring ska finna nöje i att få sin stjärt slickad av en främmande sextioåring i ett vilorum i källaren på ett sjukhus? Skadad är ordet här!
Obekväm aktivitet i min bok, definitivt. Men samtyckande vuxna är en helt annan sak, ja. Jag ser i den extrema stördhet och våldstendens som #428 uppvisar en gädda av det farligare slaget. En djävel som inte kommer att backa. Sedan vet nog ingen om det där märkliga självförtroendet kommer från gamla triumfer han hade som ung eller att utagerandet skapat en slags psykos där han tror sig vara gränslöst välkommen och åtrådd. Jag undrar bara vad helvetet har i bagaget och ville att detta nystades upp!
Citera
2024-06-17, 08:31
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Jag tror inte heller på en PappaStor här. Ytterst tveksamt om #428 flyr landet. Här kan vi ha någon som kan stå på sig för sitt skit, trots konsekvenser. En farlig typ som skall hållas under lupp hela tiden. Vi får hoppas att hans sambo fattar galoppen och rider iväg.
Enligt dumpen ska han ha fått sparken.
Men det vore väl märkligt annars...
Citera
2024-06-17, 08:32
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Lyssna nyss på samtalet från 424.. vilket ovärdigt avslut på livet ändå.. allt man byggt upp raseras på två min.. försvarar inte gubben men det kan svänga fort i gäddornas värld.. ena sekunden är allt fantastiskt med vänner och familj.. Nästa sekund vill du ta ditt liv på grund av skammen..
Han slingrar sig, ljuger och försöker vända på bordet och anklaga dumpen för att ha en agenda. Han tog inte det minsta ansvar! Han är ju fullständigt förljugen i det där äckliga samtalet. Han kontaktade heller inte Sara förrän efter det att hon SMS:at hans sambo. Lögn-Lennart #424 var en enormt manipulativ människa, som säkert hade arbetat upp en fasad för att väl dölja sin hemliga fäbless.
Citera
2024-06-17, 08:35
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Enligt dumpen ska han ha fått sparken.
Men det vore väl märkligt annars...
Ja, det har jag läst och det var helt rationellt och förväntat. Frågan är vad #428 gör för drag då fler konsekvenser börjar infinna sig. Månne vi har en ny #351 här som framhärdar i sitt helvete?
Citera
2024-06-17, 08:36
Medlem
Rekas avatar
Att bli påkommen att vara pedofil är ju illa. Men att dessutom avslöjas med att ha en fetish att vilja trycka in tungan där bajset bor, på minderåriga, är ju snäppet värre.

Tänkte först att den här jeppen har nog lite fallhöjd ändå, men han verkar ha översittarattityd. Förmodligen var han en mobbare i skolan. Skulle gissa på att när han sitter och groggar med sin fan-club så vrider han allt till att han egentligen är en reko kille och att dumpen är idioter.

428
Citera
2024-06-17, 08:42
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Att bli påkommen att vara pedofil är ju illa. Men att dessutom avslöjas med att ha en fetish att vilja trycka in tungan där bajset bor, på minderåriga, är ju snäppet värre.

Tänkte först att den här jeppen har nog lite fallhöjd ändå, men han verkar ha översittarattityd. Förmodligen var han en mobbare i skolan. Skulle gissa på att när han sitter och groggar med sin fan-club så vrider han allt till att han egentligen är en reko kille och att dumpen är idioter.

428
Den här 428 är svår och måste extra-kollas, anser jag. Kan vara så illa att han struntar i fallhöjd. Jag får vibben av någon som ständigt söker nya kontakter och inte riktigt rotar sig i något. Bara att skapa nya identiteter och cruisa på. Sambon kan vara med på ett visst hörn här, även om detta med "spännande" indikerar att hon inte lär veta allt. Återstår att se hur hon agerar. Kanhända att det här pressar in honom i ett ännu mer mörkare rum (pun intended) där allt blir darknet och skumma träffar med likasinnade på omöjliga ställen. Bara att hoppas att helvetet åtminstone håller sig borta från minderåriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in