Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Smutt! Jag tänkte precis uppmärksamma att kärt barn i detta fall har många namn, men så hade du varit före. Jag tar nog ändå och förlänger den där raden av pigga öknamn. Eller vad sägs om Anuslaparen, Bakhålsmumsaren, Analgoffaren, Ändtarmsälskaren, Dajmsmackaren, Pastejsmaskaren, Rimjobbaren, Diarrégurglaren, Rektalglufsaren, Prolapsprinsen? Fin kille det där. Man ser ju framför sig hur han sitter där med näsan djupt inuti ett anus ungefär som om han åt en trippel cheeseburgare.
Vilorumsslickaren. Sjärtbästisen. Barnporrssnickaren. Stjärthålslängtaren.
"Spännande och kul. Träffar gärna en ung flicka. Min grej är ett slicka stjärthålet, bästa jag vet. Räcker så."
"En våt, varm tunga som slickar och tränger in lite. En underbar känsla."
"Finns vilrum i källaren. Går att låsa."
"Räcker att du tvättar dig. Själv är jag ren och fräsch."
"Vill ta det lugnt med dig. Vill du bara provar att bli slickad i rumpan. Inget tjafs om annat. Känns det bra, ses vi igen."
"SPÄNNANDE"
"Jag kommer att vara påklädd. Du tar bara av byxorna. Jag kommer inte att tafsa på brösten eller fittan. Om du vill pulla och jobba på klittan, gör du det själv. Ok."
"Kom. Jag längtar efter att få slicka ditt fina stjärthål."
Tungan charmar på i chatten! Och återigen; det blir så skevt när man applicerar modus operandi på vuxna. Tänk en Tinderdate där ena parten står och smyger i ett fönster på sin arbetsplats och daten får instruktioner om hur den ska gå och var den ska ställa sig. Man hade ju blivit livrädd. Tror knappast Tungan gjorde så här när han kurtiserade sin nuvarande sambo. Som jag skrev igår så har han en obehaglig aura i största allmänhet. Jag tycker att han utseendemässigt påminner lite om en slitnare Stordalen. Samma självgoda flin och otäcka blick. #428