2024-06-16, 23:13
Medlem
tindravargs avatar
Är det någon som vet hur det gick för ostkuken? Och vad som hände med de där omtalade bilderna på osten?
Citera
2024-06-16, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Tnx mate! Att de insinuerar att antalet är tvåsiffrigt. Undrar om de menar publicerade gäddor då eller ännu fler som tagit livet av sig innan publicering. Det verkar ju vara det enda sättet att just slingra sig ur det iaf.

Det är en rätt bra uppmaning till deprimerade män att inte ta livet av sig. Då finns risken att associeras med Dumpen.
Citera
2024-06-17, 01:22
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
Om du inte gör som Wondergäddan och drar hem till polen igen

https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/
Inte Polen, soliga Cypern flyttade han till.
Citera
2024-06-17, 01:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
Undra hur det gått för knäet och tömma i en slät röv

https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/
"Jag måste svara nu, ett ögonblick bara. Ja jag kommer, jag kommer!"
Dialekten och helt obrydd
Citera
2024-06-17, 05:47
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Inte Polen, soliga Cypern flyttade han till.

Han hade förvisso ett polskt efternamn så mest troligt han åkt till Polen
Citera
2024-06-17, 06:23
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Kan vi få en rebus/länk till rebus eller ev Devglan för oss som missat? Alltid kul när politiker åker dit (även om vi gärna sluppit peddos helt å hållet), speciellt (C) och (S)...

Men namnet står ju i kalartext!
Han var gruppledare för C i Arvidsjaur och yrkesofficer med kaptens grad på K4 där.
Citera
2024-06-17, 07:06
Medlem
Vad hände med Jag jobbar bara lite gäddan?
Har han kvar sitt företag eller förlorade han alla sin kunder?
https://dumpen.se/2023/10/05/jag-jobbar-bara-lite-napp-288-lidkoping/
Citera
2024-06-17, 07:07
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Men namnet står ju i kalartext!
Han var gruppledare för C i Arvidsjaur och yrkesofficer med kaptens grad på K4 där.

Det var #424 i Varberg det gällde, har fått namnet nu. Och nu är han död...
Citera
2024-06-17, 07:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Smutt! Jag tänkte precis uppmärksamma att kärt barn i detta fall har många namn, men så hade du varit före. Jag tar nog ändå och förlänger den där raden av pigga öknamn. Eller vad sägs om Anuslaparen, Bakhålsmumsaren, Analgoffaren, Ändtarmsälskaren, Dajmsmackaren, Pastejsmaskaren, Rimjobbaren, Diarrégurglaren, Rektalglufsaren, Prolapsprinsen? Fin kille det där. Man ser ju framför sig hur han sitter där med näsan djupt inuti ett anus ungefär som om han åt en trippel cheeseburgare.

Vilorumsslickaren. Sjärtbästisen. Barnporrssnickaren. Stjärthålslängtaren.

"Spännande och kul. Träffar gärna en ung flicka. Min grej är ett slicka stjärthålet, bästa jag vet. Räcker så."

"En våt, varm tunga som slickar och tränger in lite. En underbar känsla."

"Finns vilrum i källaren. Går att låsa."

"Räcker att du tvättar dig. Själv är jag ren och fräsch."

"Vill ta det lugnt med dig. Vill du bara provar att bli slickad i rumpan. Inget tjafs om annat. Känns det bra, ses vi igen."

"SPÄNNANDE"

"Jag kommer att vara påklädd. Du tar bara av byxorna. Jag kommer inte att tafsa på brösten eller fittan. Om du vill pulla och jobba på klittan, gör du det själv. Ok."

"Kom. Jag längtar efter att få slicka ditt fina stjärthål."

Tungan charmar på i chatten! Och återigen; det blir så skevt när man applicerar modus operandi på vuxna. Tänk en Tinderdate där ena parten står och smyger i ett fönster på sin arbetsplats och daten får instruktioner om hur den ska gå och var den ska ställa sig. Man hade ju blivit livrädd. Tror knappast Tungan gjorde så här när han kurtiserade sin nuvarande sambo. Som jag skrev igår så har han en obehaglig aura i största allmänhet. Jag tycker att han utseendemässigt påminner lite om en slitnare Stordalen. Samma självgoda flin och otäcka blick. #428
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-17 kl. 08:06.
Citera
2024-06-17, 07:43
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#424. Varför då och varför är det bra att människor drivs till självmord!? Skulle du tycka det vara bra om jag tyckte du skulle hänga dig??

Alla här tror på de historier som skrivs på deras hemsida , på deras facebook mm utan att reflektera över agendan?? Det är hur enkelt som helst att posta inlägg som rättfärdigar S&Ps agerande. Detta sker i en stor omfattning och tillhör deras ”business”.
Kommentaren gällde för det första #426 och inte #424. Men du är inte här för att diskutera gäddorna, vilket denna tråd går ut på utan för att diskreditera dumpens arbete vilket inte bara är sjukt utan även OT.
Citera
2024-06-17, 07:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#428 har ett antal Instagramkonton som han lagt upp bilder på.

Finns säkert fler men dessa fick man upp vid en snabb sökning.
Som någon annan skrev, att allt ligger kvar helt öppet brukar väl ofta betyda att gäddan är på psyk.
Citera
2024-06-17, 07:52
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är alltid tragiskt att någon väljer att ta livet av sig, oavsett vad personen gjort. Inget är omöjligt att lösa, även om uppförsbacken är extremt brant. Det enda som är omöjligt att backa från är han tog livet av sig.

#424 skadade nu sina anhöriga ännu mer för sorgen, frågorna och smärtan de lämnas med får de leva med resten av sina liv. Dumpen kan skaka av sig detta och förneka ansvar ända in i kaklet, men det vore ändå lämpligt om de plockade ner hans konfrontation.
Jag tycker att frågan då glider in mer på dumpens arbete som sådant i stället för gäddans förehavanden. Skall konfrontationen (där Lögn-Lennart ljög så det brakade om det) plockas ned? Skall dumpen komma med någon slags brasklapp? Som att något ansvar kunde avkrävas dumpen. Annan diskussion, anser jag.

#424 Lögn-Lennart agerade på eget bevåg och skadade som sagt sina anhöriga ännu mer, som i vissa fall nu kanske tampas med många jobbiga frågor. Han hade mycket väl kunnat ta ansvar för sitt agerande, tagit alla straff, reprimander och kurer som anvisats honom, men valde i stället det ultimata urslingrandet. Det säger allt om farligheten hos sådana som Lögn-Lennart. Jag anser att det är viktigt att allmänheten blir informerade om att sådana här typer faktiskt driver omkring mitt i vardagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in