• 1
  • 2
2024-06-16, 12:49
Medlem
Stakeholders avatar
Tidigare statsminister Fredrik Reinfeldt kollapsade på ett flygplan på väg till Spanien. Situationen var allvarlig och en läkare ombord hjälpte den impopulära och kontroversielle förre politikern som sedan lyckligtvis möttes upp av ett vårdteam vid landningen. Detta framgår av en nyhetsartikel i stoppapressarna.se.

Hans liv har kantats av misslyckade äktenskap och hans tidigare bundsförvanter inom borgerligheten har tröttnat på honom så hans eftermäle är verkligen inget att skryta över. Detta har tyvärr upprepats efter att ha blivit fotbollsförbundets ordförande där osämja och dålig styrsel har resulterat i att landslaget nu är sämre än någonsin i modern tid.

Det spekuleras i att dessa tveksamma insatser till slut påverkat honom psykiskt och att han är helt slutkörd och nu kräver avancerad terapeutisk vård.

Hursomhelst är det en tragisk utveckling. Reaktioner och teorier runt detta?
2024-06-16, 12:53
Stoppapressarna.se är inte någon nyhetskälla och jag håller detta för osant tills andra källor stödjer ditt påstående.
2024-06-16, 13:02
Medlem
Det glädjer mig att höra. Hoppas att han lider helvetes kval. Ont ska med ont fördrivas.
2024-06-16, 13:05
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det glädjer mig att höra. Hoppas att han lider helvetes kval. Ont ska med ont fördrivas.

Kunde inte det medicinska teamet öppnat hans hjärta ?

Nåväl, han är snart bortglömd, men hans politiska gärning har skadat Sverige för all framtid…

Må han brinna.
2024-06-16, 13:07
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Tidigare statsminister Fredrik Reinfeldt kollapsade på ett flygplan på väg till Spanien. Situationen var allvarlig och en läkare ombord hjälpte den impopulära och kontroversielle förre politikern som sedan lyckligtvis möttes upp av ett vårdteam vid landningen. Detta framgår av en nyhetsartikel i stoppapressarna.se.

Hans liv har kantats av misslyckade äktenskap och hans tidigare bundsförvanter inom borgerligheten har tröttnat på honom så hans eftermäle är verkligen inget att skryta över. Detta har tyvärr upprepats efter att ha blivit fotbollsförbundets ordförande där osämja och dålig styrsel har resulterat i att landslaget nu är sämre än någonsin i modern tid.

Det spekuleras i att dessa tveksamma insatser till slut påverkat honom psykiskt och att han är helt slutkörd och nu kräver avancerad terapeutisk vård.

Hursomhelst är det en tragisk utveckling. Reaktioner och teorier runt detta?

Även om det är önskvärt att så var fallet så känns det där väldigt spekulativt och snudd på önsketänkande.
2024-06-16, 14:24
Medlem
James.Fjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kunde inte det medicinska teamet öppnat hans hjärta ?

Nåväl, han är snart bortglömd, men hans politiska gärning har skadat Sverige för all framtid…

Må han brinna.
Det kunde inte hitta något när de letade.
2024-06-16, 14:43
Medlem
RullaNedforBergets avatar
Har du en länk?
2024-06-16, 14:48
Medlem
NoraKuzmas avatar
Mest troligt är det en panikångestattack.

Reinfeldt är persona non grata inom Moderaterna och även inom politiken.

Hans böcker har inte sålt.

Misslyckade äktenskap.
Otrohetsaffärer.

En skyddsvakt eller om det var SÄPO-personal tar livet av sig inne på statsministerbostaden under mystiska omständigheter.

Barn som knarkar och blir tagna av polisen.

Hans migrationspolitik är det största misslyckandet i svensk politik sedan demokratins införande.

Han är mega impopulär som ordförande i SVFF.

Vem tror ni ringer honom och bjuder på middag?
Vem vill ens umgås med denna person?

När han går utanför dörren på morgonen finns det det då någon som inte kastar hatblickar och skakar på huvudet?

Det kan nog få även den starkaste att kollapsa psykiskt.

För den som glömt vad han stod för:
https://blogg.folkbladet.nu/asasuh/2...-over-gransen/
Senast redigerad av NoraKuzma 2024-06-16 kl. 14:53.
2024-06-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullaNedforBerget
Har du en länk?

Jag hittade artikeln. Det verkar sanningsenligt såsom jag bedömer det hela.

Det dröjde inte länge efter att planet lyft förrän medpassagerare upptäckte att allt inte stod rätt till med den tidigare statsministern.

– Hela hans ansikte svullnade upp och det såg ut som att ögonen skulle tränga ut ur sina hålor, berättar en medpassagerare.
.
.
– De ropade ut i högtalaren och frågade om det fanns någon läkare ombord.

En läkare gav sig till känna och tog sig an Reinfeldt. Vad som sades mellan läkaren och fotbollstoppen har Stoppa Pressarna av pressetiska skäl valt att utelämna.
.
.
Anna Nordin, Reinfeldts nya kärlek, är även hon lite ovillig att prata om dramat, det ter sig emellertid som att hon bekräftar:

Jag ringer dig för att kolla hur det är med Fredrik Reinfeldt som ska ha kollapsat på ett flygplan.

– Ja, men väljer att inte kommentera det, säger Anna Nordin till Stoppa Pressarna."

https://stoppapressarna.se/politik/f...-till-spanien/

Månne vad som sades mellan läkaren och fotbollstoppen när det inte publiceras av pressetiska skäl?
2024-06-16, 14:55
Medlem
sommarlovs avatar
Fantastiskt trådstart där TS passar på att kräkas ur sin avsky.
Tro inte att jag skulle tycka något annat dock.
2024-06-16, 14:58
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag hittade artikeln. Det verkar sanningsenligt såsom jag bedömer det hela.

Det dröjde inte länge efter att planet lyft förrän medpassagerare upptäckte att allt inte stod rätt till med den tidigare statsministern.

– Hela hans ansikte svullnade upp och det såg ut som att ögonen skulle tränga ut ur sina hålor, berättar en medpassagerare.
.
.
– De ropade ut i högtalaren och frågade om det fanns någon läkare ombord.

En läkare gav sig till känna och tog sig an Reinfeldt. Vad som sades mellan läkaren och fotbollstoppen har Stoppa Pressarna av pressetiska skäl valt att utelämna.
.
.
Anna Nordin, Reinfeldts nya kärlek, är även hon lite ovillig att prata om dramat, det ter sig emellertid som att hon bekräftar:

Jag ringer dig för att kolla hur det är med Fredrik Reinfeldt som ska ha kollapsat på ett flygplan.

– Ja, men väljer att inte kommentera det, säger Anna Nordin till Stoppa Pressarna."

https://stoppapressarna.se/politik/f...-till-spanien/

Månne vad som sades mellan läkaren och fotbollstoppen när det inte publiceras av pressetiska skäl?

Intressanta kommentarer i artikeln :

"Ofta när Fredrik Reinfeldt visar upp sig i fotbollssammanhang möts han av burop från läktaren."
– Det här sliter mer på Fredrik än vad han vill erkänna själv, säger en person i kretsen kring den förre moderatledaren.

Dessutom är Fredrik Reinfeldts politiska arv synnerligen omstritt. Det är mängder av moderater som inte vill låtsas om sin tidigare ledare vars tal om att ”öppna era hjärtan” inte riktigt passar in i tidsandan.

"att då hela tiden mötas av hat är vidrigt, jag ser på honom hur illa han far av det."

Som man sår får man skörda.
2024-06-16, 15:00
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Stoppapressarna.se är inte någon nyhetskälla och jag håller detta för osant tills andra källor stödjer ditt påstående.

De citerar flera personer i artikeln.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in