2024-06-15, 21:48
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Japp så måste det vara, vi är helt enkelt för dumma för att förstå charmen med allsvenskan 👌

Ha en bra dag, liv, kväll och whatever

Undrar om IFK Göteborgs fans tycker det är charmigt att deras tränare lämnar, mitt i säsongen dessutom, för att bli assisterande tränare i tjeckiska ligan.
Men det får jag tydligen inte säga för då kan pappskallar som dig bli upprörda...
Citera
2024-06-15, 21:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Undrar om IFK Göteborgs fans tycker det är charmigt att deras tränare lämnar, mitt i säsongen dessutom, för att bli assisterande tränare i tjeckiska ligan.
Men det får jag tydligen inte säga för då kan pappskallar som dig bli upprörda...
Varför skulle dom bry sig? Tror du att Göterborgfansen var nöjda med honom? Säger väl en del om hur enkelt det är att få ett jobb i någon liga du avgudar när dom vill ha in en tränare som Göteborg gärna hade sparkat..
Citera
2024-06-15, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Varför skulle dom bry sig? Tror du att Göterborgfansen var nöjda med honom? Säger väl en del om hur enkelt det är att få ett jobb i någon liga du avgudar när dom vill ha in en tränare som Göteborg gärna hade sparkat..

Ok här har vi ännu en mupp med extrem dålig läsförståelse. Ni fans är ju för fan ena riktiga puckon, varför är jag inte förvånad?

Var i helvete framgår det att jag avgudar tjeckiska ligan? Det är ju för fan raka motsatsen, jag hånar Allsvenskan för att en huvudtränare där lämnar för att bli assisterande tränare i en skitliga som den tjeckiska ligan är.
Seså ta på dig klubbkepsen nu så kommer du att må bättre...

Ok nog med slöseri med tid. Hade jag varit ung idag så skulle jag nog fan försöka bli fotbollsproffs, så länge det finns gott om idioter som er så hade man kunnat leva gott.
Citera
2024-06-15, 22:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ok här har vi ännu en mupp med extrem dålig läsförståelse. Ni fans är ju för fan ena riktiga puckon, varför är jag inte förvånad?

Var i helvete framgår det att jag avgudar tjeckiska ligan? Det är ju för fan raka motsatsen, jag hånar Allsvenskan för att en huvudtränare där lämnar för att bli assisterande tränare i en skitliga som den tjeckiska ligan är.
Seså ta på dig klubbkepsen nu så kommer du att må bättre...

Ok nog med slöseri med tid. Hade jag varit ung idag så skulle jag nog fan försöka bli fotbollsproffs, så länge det finns gott om idioter som er så hade man kunnat leva gott.
Men du kan inte läsa att Göteborg lät honom gå till Tjeckien?
Citera
2024-06-15, 22:13
Citat:
Men du kan inte läsa att Göteborg lät honom gå till Tjeckien?

Ja det är väl det enda rimliga. Ska de försöka behålla en sån mupp?
Fast de ansvariga som anställde honom borde förstås få kicken.
Citera
2024-06-15, 22:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Så vafan är problemet då? En tränare som inte duger i ett bottenlag i Allsvenskan får lämna.. Sedan är tränare i ett topplag i Tjeckien.. Säger väl mer om hur dålig deras liga är?
Citera
2024-06-15, 22:22
Citat:
Så vafan är problemet då? En tränare som inte duger i ett bottenlag i Allsvenskan får lämna.. Sedan är tränare i ett topplag i Tjeckien.. Säger väl mer om hur dålig deras liga är?

Han fick ju inte sparken från Göteborg, utan valde att sluta självmant för att bli assisterande i den tjeckiska ligan.
Va fan problemet är? Tja det är ju givetvis ett hån av sällan skådat slag att en tränare föredrar att bli assisterande i den tjeckiska ligan framför att vara huvudtränare för en allsvensk storklubb som ju IFK Göteborg trots allt är.
Här kan man ju verkligen säga att han pissar både på ligan och dess fans...
Jag tror inte ens att han får mycket bättre betalt.
Citera
2024-06-15, 22:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Citat:
Han fick ju inte sparken från Göteborg, utan valde att sluta självmant för att bli assisterande i den tjeckiska ligan.
Va fan problemet är? Tja det är ju givetvis ett hån av sällan skådat slag att en tränare föredrar att bli assisterande i den tjeckiska ligan framför att vara huvudtränare för en allsvensk storklubb som ju IFK Göteborg trots allt är.
Här kan man ju verkligen säga att han pissar både på ligan och dess fans...
Jag tror inte ens att han får mycket bättre betalt.
Så dom borde inte försöka behålla "en sån mupp", det ansvariga som anställde honom borde få kicken, men dom borde stått i vägen för att en av dom sämre tränarna i ligan inte ska lämna?
Citera
2024-06-15, 22:33
Citat:
Så dom borde inte försöka behålla "en sån mupp", det ansvariga som anställde honom borde få kicken, men dom borde stått i vägen för att en av dom sämre tränarna i ligan inte ska lämna?

Grabben, du har verkligen grova problem med läsförståelsen märker jag...
Var har jag sagt att de borde stå i vägen? Jag skrev ju att låta honom gå var det enda rimliga.
Citera
2024-06-15, 22:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Var har jag sagt att de borde stå i vägen? Jag skrev ju att låta honom gå var det enda rimliga.
Men ändå påstår du att det är en skam för allsvenskan att han lämnade? Trolla vidare med någon annan istället för du är fan inte bra på det.
Senast redigerad av Free12 2024-06-15 kl. 22:40.
Citera
2024-06-15, 22:40
Citat:
Men ändå påstår du att det är en skam för allsvenskan att han lämnade? Trolla vidare med någon istället för du är fan inte bra på det.

Jag skrev att det var ett HÅN MOT Allsvenskan och inte en skam för Allsvenskan.
Herregud ni fotbollsfans är ett sällan skådat dumt släkte...
Citera
2024-06-15, 22:43
Medlem
Londons avatar
Citat:

In och härja sönder för att IFK:s tränare lämnar men samtidigt tycka att det var det enda rimliga. Biljetter är för dyra. Något annat du vill delge innan övriga kan gå vidare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in