2024-06-14, 18:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Okej men då tolkar jag det som att det inte finns en anmälan om brott så något åtal kommer inte väckas. Tack för svar.
Hur kan du tolka det som det när jag säger att jag inte vet?
Citera
2024-06-14, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det jag har lämpar sig kanske inte i ett skvallerforum? Jag vet inte vem du är, och vice versa, det är som att skicka pengar till någon man inte känner. Vad vet jag om vad du gör med dom uppgifter jag har. Dom kommer att komma fram tids nog

Det blir bara så himla svårt att tro på något du skriver. Men hoppas det kommer fram så du får lätta på hjärtat lite.
Citera
2024-06-14, 21:45
Avslutad
Varför kan Jocke inte bara släppa Chrippa och Linnea? Att stalka dom löser ingenting
Citera
2024-06-14, 21:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför kan Jocke inte bara släppa Chrippa och Linnea? Att stalka dom löser ingenting
Därför att han är avundsjuk att lillebror både fick den snyggare tjejen och mammans kärlek..

Får inte jag så ska inte du få heller. Så tänker en störd sjuk jävel som Jockeboy
Citera
2024-06-14, 22:11
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Därför att han är avundsjuk att lillebror både fick den snyggare tjejen och mammans kärlek..

Får inte jag så ska inte du få heller. Så tänker en störd sjuk jävel som Jockeboy
Brorsans brud borde skicka en video när hon röker iklädd lacktights till jocke
Citera
2024-06-15, 00:54
Medlem
Citat:
Men finns det något som kan väcka åtal? Alla här inne skriver så mkt om honom men om han har gjort alla dessa saker hur kommer det sig att han inte har blivit dömd för något brott?
Jag säger inte att allt han gör är rätt men ibland tittar verkligen den svenska avundsjukan fram så tydligt.
Det finns mycket som kan leda till åtal och förmodligen kommer han dömas.

Har du missat alla övergrepp i rättssak? Han gör som kriminella, tystar vittnen.
Citera
2024-06-15, 01:05
Medlem
Citat:
Men finns det en anmälan om förtal, vet vi de? Alltså det är ingen kritik jag vill bara veta.
Vi vet det och vi vet att det finns fler än en.
Citera
2024-06-15, 01:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Jag tror det ligger mycket sanning i det.
Citera
2024-06-15, 05:20
Avslutad
Är det inte dags snart att folk runtomkring ifrågasätter vad det är som händer? Varför gör man video efter video om personer man inte ens tycker om? Om människor man påstår sig inte vilja ha med att göra? Dom säger att "så länge Chrippa fortsätter..." Men har har varit tyst i veckor, viss han svarar på frågor i sin stream, men får han inte göra det heller? Jocke sitter själv, varje vecka, och trashtalkar människor, bl.a Chrippa och Linnea. Alla som skall skuldbeläggas för hans trasiga liv, själv är han det offer ingen vill se. Är det han pysslar med en hämndaktion? Är han en svensk Anders Breivik, som vill eliminera alla som han anser förstör/förstört för honom?
Vad vill Jocke egentligen? Vad vill Anjo, Motvikt, Rask, Liam M, Vad Är Problemet och alla andra? Har dom blivit så hjärndöda att dom gör den här typen av content bara för pengar, utan att tänka på att både Chrippa och Linnea är riktiga människor, har familjer, syskon och barn, som är riktiga människor.
Tänker dom en enda gång på att allt detta påverkar människor negativt
Jocke blir "uppriktigt ledsen" när folk inte förstår att han tänker på lilla C, men om ha gjorde det, genuint, så slutade han med det här sjuka beteendet. Han skall inte inbilla oss, för en sekund, att han inte kan göra något för han har inget med det att göra. BS Big Time. Jocke är ALLT bakom detta. Jag har bevis på där Jocke säger att han lämnar över allt material till Anjo, som får fria händer att göra vad han vill. Och tonen är "skyll dig själv"
Jocke har använt den metoden i åratal, att avskärma sig själv, och låta andra bära hundhuvudet för sina beslut. När människor inte ser det blir man på allvar oroad
Hur många fler liv skall gå till spillo?
Han måste söka professionell hjälp, snart finns bara LPT kvar, är det den vägen han vill gå?
Citera
2024-06-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Inte för att det hör till ämnet men namnet kommer från µm

Hur skulle det gå om alla höll sig till ämnet hela tiden ? Då skulle inte mycket bli sagt
och i synnerhet inte skrivet.
Citera
2024-06-15, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vi vet det och vi vet att det finns fler än en.

Vilka är vi? Och bevisa det gärna
Citera
2024-06-15, 12:49
Medlem
Citat:
Vilka är vi? Och bevisa det gärna
När du frågade om vi vet det tolkade jag de som att du redan hade fått veta det men ville ha det verifierat.
Jag forulerar om mig. Jag vet det, men med tanke på hur mycket tid jocki-böi lägger på att prata om ”Chrippas och Linneas kriminella liv” i fabuleringenskafram så är jag förvånad över att han inte är ärlig med sina följare om vilka brottsmisstankar som finns på honom. Man ska inte ha så höga förhoppningar om lögnarsekten. Är ledsen att behöva meddela dig att Joakim Lundell ljuger för dig.

Bevisen kommer i sinom tid, var så säker. Nu ska förundersökningsledare och utredare få jobba i fred utan att bli nedringda av fanböis.
Senast redigerad av Pallal 2024-06-15 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in