2024-06-14, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Avundsjuk på Jockibo? Skulle inte tro det du. Enda gångerna jag blir avundsjuk på någon är när jag träffar någon med enorm kunskap och erfarenhet av viktiga saker som gör människor gott. Dom egenskaperna har inte Jocke

Kan du inte svara på frågan jag ställde till dig innan istället?
Senast redigerad av mutemute123 2024-06-14 kl. 16:42. Anledning: La till dig
Citera
2024-06-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men finns det något som kan väcka åtal? Alla här inne skriver så mkt om honom men om han har gjort alla dessa saker hur kommer det sig att han inte har blivit dömd för något brott?
Jag säger inte att allt han gör är rätt men ibland tittar verkligen den svenska avundsjukan fram så tydligt.
Det är ju det folk stör sig på, jockiboi lyckas alltid komma undan. Hans korthus verkar aldrig välta.

Avundsjuk är nog motvikt och anjo som idoliserar honom.
Jag är bara irriterad på att han kommer undan med all skit.
På Hitlers tid, tänk om alla resonera som dig. "Hade Hitler gjort nåt fel så hade ju han blivit åtalad, ni är bara avundsjuka"
Citera
2024-06-14, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det är ju det folk stör sig på, jockiboi lyckas alltid komma undan. Hans korthus verkar aldrig välta.

Avundsjuk är nog motvikt och anjo som idoliserar honom.
Jag är bara irriterad på att han kommer undan med all skit.
På Hitlers tid, tänk om alla resonera som dig. "Hade Hitler gjort nåt fel så hade ju han blivit åtalad, ni är bara avundsjuka"

Men exakt vad är det han kommer undan med som är brottsligt? Det är bara de jag vill veta.
Citera
2024-06-14, 17:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men exakt vad är det han kommer undan med som är brottsligt? Det är bara de jag vill veta.
Förtal bl a.
Citera
2024-06-14, 17:09
Avslutad
Citat:
Kan du inte svara på frågan jag ställde till dig innan istället?

Jag skulle kunna berätta en hel del om Joakim Lundell, med bevis, men jag tycker du är otrevlig och har en taskig attityd så nej. Sluta fråga så slipper du störa dig på att bli utan svar
Citera
2024-06-14, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag skulle kunna berätta en hel del om Joakim Lundell, med bevis, men jag tycker du är otrevlig och har en taskig attityd så nej. Sluta fråga så slipper du störa dig på att bli utan svar

Men varför lägger du inte upp de du har istället, det är ju just pga såna här kommentarer som gjort att jag har blivit irriterad på dig och för att du alltid hävdar saker men inte kan bevisa något.
Citera
2024-06-14, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Förtal bl a.

Kommer det väckas ett åtal mot förtal? För vad jag kan se förtalar dom varandra.
Citera
2024-06-14, 17:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kommer det väckas ett åtal mot förtal? För vad jag kan se förtalar dom varandra.
Det återstår ju att se om det blir något åtal på den punkten.
Blir det inte det så har han ju klarat sig från ansvar för brott trots att han begått förtal.
Och det var ju det du frågade efter.
Citera
2024-06-14, 17:20
Avslutad
Citat:
Det återstår ju att se om det blir något åtal på den punkten.
Blir det inte det så har han ju klarat sig från ansvar för brott trots att han begått förtal.
Och det var ju det du frågade efter.

Men finns det en anmälan om förtal, vet vi de? Alltså det är ingen kritik jag vill bara veta.
Citera
2024-06-14, 17:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men finns det en anmälan om förtal, vet vi de? Alltså det är ingen kritik jag vill bara veta.
Vi vet att Jocke begått förtal.
Ungefär som om du krockar bilen och ingen anmälan görs -- du har likförbannat krockat med bilen.
Citera
2024-06-14, 17:29
Avslutad
Citat:
Vi vet att Jocke begått förtal.
Ungefär som om du krockar bilen och ingen anmälan görs -- du har likförbannat krockat med bilen.

Okej men då tolkar jag det som att det inte finns en anmälan om brott så något åtal kommer inte väckas. Tack för svar.
Citera
2024-06-14, 18:31
Avslutad
Citat:
Men varför lägger du inte upp de du har istället, det är ju just pga såna här kommentarer som gjort att jag har blivit irriterad på dig och för att du alltid hävdar saker men inte kan bevisa något.

Det jag har lämpar sig kanske inte i ett skvallerforum? Jag vet inte vem du är, och vice versa, det är som att skicka pengar till någon man inte känner. Vad vet jag om vad du gör med dom uppgifter jag har. Dom kommer att komma fram tids nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in