Det är upplagt för Sierra Leone i Belmont Stakes. Blir mitt förstaval och huvuddelen av pengarna går in på honom. Men jag lägger ett litet "action bet" på en intressant häst - The Wine Stewart. Han löper jämnt och har gjort det bra i tuffa löp. Antagligen räcker det nog bara till en andra- eller tredjeplats, men om det blir regn så är han gynnad. Till 26 gånger är han spelbar. Given på alla seriös kombspel.
Tror mest på Chianti i Stockholms Stora. Good Fortune har förstås segerchans men blir nog överstreckad. Admiral De Vega fick jag in som vinnare i fjol, kan vinna i år igen men inget roligt spel.
Må bästa ekipage segra, men åtminstone jag tycker att det vore extra roligt om trotjänaren Anna-Maria Andersson som satsat på hindersporten i så många år får ta hem Svenskt Grand National med French Warrior.
Ser att Per-Anders Gråberg rider inte på Klampenborg idag. Och Oliwer Wilson är fortfarande inte tillbaka…. någon som vet vad som hänt?
Håller med trist för Catharina Vång hade bra framgång i stallet precis innan.
Ser att Per-Anders Gråberg rider inte på Klampenborg idag. Och Oliwer Wilson är fortfarande inte tillbaka…. någon som vet vad som hänt?
Håller med trist för Catharina Vång hade bra framgång i stallet precis innan.
Logistikproblem för PA? Dålig info om vad som hänt med Oliver.