2024-05-12, 16:23
Medlem
Kaliumdikromats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag ska fixa en kopia och dela med mig hr.
Hall, levereras med taxi frn Mogadishu eller?
Citera
2024-06-13, 19:07
Medlem
Q-Trons avatar
https://www.assarchristian.se/p/blev...en-misshandlad

Christian Peterson har nu lagt upp en ny video p Substack, i samarbete med Nick Alinia, och det r onekligen fortsatt mnga frgetecken kring det hr.

Hon framstr fortfarande som en fullstndigt blst idiot med ett lager av lgner ovanp.
Citera
2024-06-13, 19:22
Medlem
Kalk-Allans avatar
Vnsterextremisten Bilan Osman konfronterad om lgner kring "rasistisk misshandel" https://www.youtube.com/watch?v=CTta...InblickmedNick

S jvla typiskt vnster beteende........
Citera
2024-06-13, 19:50
Medlem
Tortellis avatar
Bilan har flera ggr sagt att hon ogillar vita. Finns dokumenterat. Hon ljuger om misshandeln .det skrmmande r alla dessa vita svenskar som r lojala mot Bilan, ja vnstermnniskor sklart. Bilan har allts inte blivit misshandlad .
Citera
2024-06-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Bilan har flera ggr sagt att hon ogillar vita. Finns dokumenterat. Hon ljuger om misshandeln .det skrmmande r alla dessa vita svenskar som r lojala mot Bilan, ja vnstermnniskor sklart. Bilan har allts inte blivit misshandlad .

Anvndaren Ducadream har lovat dela med sig av polisanmlan. Det borde kunna ge en inblick i vad som hnt.

Citat:
Jag har bekanta som knner Bilan vldigt vl som har visat mig polisanmlan. Och ja, det fanns vittnen. Trots det har man valt att lgga ned frunderskningen d de ansg att det inte fanns tillrckligt med bevis fr att g vidare.

Rttsvsendet i det hr landet r skrmmande dysfunktionellt.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Papperskopia, annars kan du vl dela den med oss?

Citat:
Jag ska fixa en kopia och dela med mig hr.
Citera
2024-06-13, 22:33
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Anvndaren Ducadream har lovat dela med sig av polisanmlan. Det borde kunna ge en inblick i vad som hnt.

(FB) Bilan Osman misshandlad av rasist (sommaren 2023)

Finns postad dr.

Detta var uppenbart en phittad historia. Hatten av till Nick som konfronterade henne
Citera
2024-06-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
(FB) Bilan Osman misshandlad av rasist (sommaren 2023)

Finns postad dr.

Detta var uppenbart en phittad historia. Hatten av till Nick som konfronterade henne

Tack, det hade jag totalt missat.

Vet ngon om anvndaren Ducadream startat trd om det dysfunktionella svenska rttsvsendet?

Citera
2024-06-14, 09:32
Medlem
"..Bilan har flera ggr sagt att hon ogillar vita. .."

Knullar Bilan nd vita killar ?

Antagligen har jag sett denna kaxiga uppkftiga o tykna lilla frken p buss 300 frn Gteborg mot Kinna ..
Hon tyckte att jag skulle flytta p mig frn min plats fr att ge plats t henne.. Detta trots att det fanns flera andra lediga platser p bussen..
Citera
2024-06-15, 05:17
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Vnsterextremisten Bilan Osman konfronterad om lgner kring "rasistisk misshandel" https://www.youtube.com/watch?v=CTta...InblickmedNick

S jvla typiskt vnster beteende........

Muslim-beteende att alltid vara ett offer.

Hon har nog samlat ihop till en rejl spark p fittan av en arg vit person.
Senast redigerad av -GG 2024-06-15 kl. 05:20.
Citera
2024-06-15, 08:23
Medlem
Tortellis avatar
Bra gjort av Nick som gick fram till den svenskhatande tokmnniskan. nnu n gng s har en frgad mnniska blivit pkommen att ljuga om hat och hot. Bilan i detta fall. Det sjuka r att main stream media lter sna hr lgnare f hlla p. Det r sjukt.
Citera
2024-06-15, 08:54
Medlem
Citat:

Varfr skulle hon ljuga om ngot sdant? Hon r en offentlig person. Det r som att sga att ingen kommer att tro p din syster eller mamma om de blir vldtagna. Tnk dig fr innan du skriver.

Ja, jag vet faktiskt inte varfr negrer ljuger om snt hr, men det r ju inte frsta gngen det sker: https://www.expressen.se/nyheter/vic...i-tunnelbanan/

Du som hvdar att du sjlv r neger kanske kan kasta ljus ver detta negerbeteende?
Citera
2025-03-23, 09:15
Medlem
Troians avatar
Hon skriver p mikrobloggen X att hon r mlsgande i ett ml dr klagare vckt tal fr grov misshandel. r det samma case som det trden handlar om, eller ngot annat?

Citat:
Idag valde klagaren att vcka tal i ett fall dr jag och en vn blev utsatta fr misshandel. Oavsett vad rttegngen kommer att utmynna i s r det en seger i sig. Tacksam fr ett rttssystem som fungerar.

Citat:
Rubriceringen r: grov misshandel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in