2024-06-13, 19:07
Medlem
Q-Trons avatar
https://www.assarchristian.se/p/blev...en-misshandlad

Christian Peterson har nu lagt upp en ny video på Substack, i samarbete med Nick Alinia, och det är onekligen fortsatt många frågetecken kring det här.

Hon framstår fortfarande som en fullständigt blåst idiot med ett lager av lögner ovanpå.
Citera
2024-06-13, 19:22
Vänsterextremisten Bilan Osman konfronterad om lögner kring "rasistisk misshandel" https://www.youtube.com/watch?v=CTta...InblickmedNick

Så jävla typiskt vänster beteende........
Citera
2024-06-13, 19:50
Medlem
Tortellis avatar
Bilan har flera ggr sagt att hon ogillar vita. Finns dokumenterat. Hon ljuger om misshandeln .det skrämmande är alla dessa vita svenskar som är lojala mot Bilan, ja vänstermänniskor såklart. Bilan har alltså inte blivit misshandlad .
Citera
2024-06-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Bilan har flera ggr sagt att hon ogillar vita. Finns dokumenterat. Hon ljuger om misshandeln .det skrämmande är alla dessa vita svenskar som är lojala mot Bilan, ja vänstermänniskor såklart. Bilan har alltså inte blivit misshandlad .

Användaren Ducadream har lovat dela med sig av polisanmälan. Det borde kunna ge en inblick i vad som hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag har bekanta som känner Bilan väldigt väl som har visat mig polisanmälan. Och ja, det fanns vittnen. Trots det har man valt att lägga ned förundersökningen då de ansåg att det inte fanns tillräckligt med bevis för att gå vidare.

Rättsväsendet i det här landet är skrämmande dysfunktionellt.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Papperskopia, annars kan du väl dela den med oss?

Citat:
Jag ska fixa en kopia och dela med mig här.
Citera
2024-06-13, 22:33
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Användaren Ducadream har lovat dela med sig av polisanmälan. Det borde kunna ge en inblick i vad som hänt.

(FB) Bilan Osman misshandlad av rasist (sommaren 2023)

Finns postad där.

Detta var uppenbart en påhittad historia. Hatten av till Nick som konfronterade henne
Citera
2024-06-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
(FB) Bilan Osman misshandlad av rasist (sommaren 2023)

Finns postad där.

Detta var uppenbart en påhittad historia. Hatten av till Nick som konfronterade henne

Tack, det hade jag totalt missat.

Vet någon om användaren Ducadream startat tråd om det dysfunktionella svenska rättsväsendet?

Citera
2024-06-14, 09:32
Medlem
"..Bilan har flera ggr sagt att hon ogillar vita. .."

Knullar Bilan ändå vita killar ?

Antagligen har jag sett denna kaxiga uppkäftiga o tykna lilla fröken på buss 300 från Göteborg mot Kinna ..
Hon tyckte att jag skulle flytta på mig från min plats för att ge plats åt henne.. Detta trots att det fanns flera andra lediga platser på bussen..
Citera
2024-06-15, 05:17
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Vänsterextremisten Bilan Osman konfronterad om lögner kring "rasistisk misshandel" https://www.youtube.com/watch?v=CTta...InblickmedNick

Så jävla typiskt vänster beteende........

Muslim-beteende att alltid vara ett offer.

Hon har nog samlat ihop till en rejäl spark på fittan av en arg vit person.
Senast redigerad av -GG 2024-06-15 kl. 05:20.
Citera
2024-06-15, 08:23
Medlem
Tortellis avatar
Bra gjort av Nick som gick fram till den svenskhatande tokmänniskan. Ännu än gång så har en färgad människa blivit påkommen att ljuga om hat och hot. Bilan i detta fall. Det sjuka är att main stream media låter såna här lögnare få hålla på. Det är sjukt.
Citera
2024-06-15, 08:54
Medlem
Citat:

Varför skulle hon ljuga om något sådant? Hon är en offentlig person. Det är som att säga att ingen kommer att tro på din syster eller mamma om de blir våldtagna. Tänk dig för innan du skriver.

Ja, jag vet faktiskt inte varför negrer ljuger om sånt här, men det är ju inte första gången det sker: https://www.expressen.se/nyheter/vic...i-tunnelbanan/

Du som hävdar att du själv är neger kanske kan kasta ljus över detta negerbeteende?
Citera
2025-03-23, 09:15
Medlem
Troians avatar
Hon skriver på mikrobloggen X att hon är målsägande i ett mål där åklagare väckt åtal för grov misshandel. Är det samma case som det tråden handlar om, eller något annat?

Citat:
Idag valde åklagaren att väcka åtal i ett fall där jag och en vän blev utsatta för misshandel. Oavsett vad rättegången kommer att utmynna i så är det en seger i sig. Tacksam för ett rättssystem som fungerar.

Citat:
Rubriceringen är: grov misshandel
Citera
2025-04-13, 16:15
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Hon skriver på mikrobloggen X att hon är målsägande i ett mål där åklagare väckt åtal för grov misshandel. Är det samma case som det tråden handlar om, eller något annat?

Helt annat som ska ha hänt i december 2024:

https://riks.se/nyheter/expo-profile...s%C3%B6dermalm

Oklart om motivet var rån eller någonting annat. FUP lär väl komma fram snart...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in