Usch va tråkigt. För mycket sprit och cigg kanske har gjort sitt. Jag tycker inte att han var en dålig skådespelare. Älskar både Gustav Svensson och den Sure besserwissern Sune i Roland Hassel
Det var väl längesedan han hade kärring? Sista förhållandet var med någon kvinna i Göteborg tror jag.
Har ni kållor på att han dricker mycket sprit?
Min förra kollega bodde granne med Allan, hon sa att det söps friskt under veckans alla dagar och att han förde oväsen på nätterna när han raglade runt. Jag har själv träffat på en riktigt dragen Allan på stan.
Min förra kollega bodde granne med Allan, hon sa att det söps friskt under veckans alla dagar och att han förde oväsen på nätterna när han raglade runt. Jag har själv träffat på en riktigt dragen Allan på stan.
Har för mig att jag läst någon intervju med honom från senare år där han sade att han slutat dricka alkohol. Men jag kan minnas fel.
Att han tappat minnet, och med hans historik tyder på en typ av alkoholdemens.
Har för mig att jag läst någon intervju med honom från senare år där han sade att han slutat dricka alkohol. Men jag kan minnas fel.
Att han tappat minnet, och med hans historik tyder på en typ av alkoholdemens.
Detta! Det är då man tappar först och främst närminnet vilket verkar har drabbat Allan.
Senast redigerad av JerryCotton 2024-06-14 kl. 23:01.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!