Citat:
Ursprungligen postat av
Hello87
Herregud 7 dagar.. de va länge,
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Ja, hur man aktivt kan välja att vara borta från sin 6 månaders bebis i hela 7 dagar i stäck som mamma är och förblir för mig en gåta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Ja ,jag kan bara hålla med , har oxå svårt att förstå detta . Men det törs man snart inte säga utan att bli kallad trög el dum i huvudet .
Och det som jag tycker är konstig att man väljer att göra om en liknande resa inom kort
Nä det är ingen som är dum utan ett normalt tänk om man är förälder .
Ja det är för länge för ett barn på 6 mån
Nån gång ibland på 1-2 timmar
Ni som säger & tycker detta är ok , undrar jag då igen varför ens sätta ett barn till världen när du ändå aldrig har tid med det utan lämnar över hela ditt ansvar till någon annan
Hade tyckt likadant om det är en man som gjort det .
Och det gör mig bara ännu mer ledsen & arg då hon har planerat in såna här resor hela sommaren av olika slag.
Som hon själv gått ut med både på IG & TT
Och det som gör mig så förbryllad av denna tjej
Är att hon suttit och gråtit i flera v hur svårt det var för henne att skaffa barn och säger att hon aldrig har önskat sig något högre än att Bli en ung mamma .
Dom flesta jag känner som har haft svårt att få barn blir väldigt överbeskyddande, vågar ofta inte låta andra passa barnet utan vill vara med sitt barn hela tiden.
Men inte här redan efter 2 v börja man springa ute på krogen göra olika slags resor mm
Och sen i sin tur förbjuda pappan att träffa sitt barn . Då det ända han vill är att få vara en närvarande pappa.
Då en mamma går ut och säger att hon ska göra allt för sitt barn och måste skydda sin prinsessa.
Men gör precis tvärtom träffar och är med dottern när det passar henne.
Och nej det är ej normalt att mormor går in och tar över så mkt när det finns en frisk ung mamma som kan ta hand om barnet själv
Ni får tycka jag är en idiot men det är så jag ser på det hela