2024-06-14, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Är det N som det skrivs om hos Nessa idag?🤪

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Tänkte samma sak eftersom N mammas dröm är att få bli sexolog och N som ringer hem till sin mor varje gång hon haft sex med någon för att berätta hur sexet varit. 🤮

(Men den här "tjejen"/"mamman" som ploppat upp i Nessas flöde verkar tydligen inte vara singel om man tolkar mer text.
Incestiösa sexlekar🤮 Hur sjuk får man bli).

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
När man inte trodde det kunde bli värre 🤮🤮🤮 är inte bara vi som tänkte samma sak .

Och hur sjukt är inte det att ringa hem och berätta om sexet , vill man som mamma veta det 🤮🤮🤮
Är ju inte första gången sånt här sägs om N& J .
Har ju ryktas om det länge även att dom delat på hennes pojkvänner och spelat in sex filmer mm 🤮🤮🤮

Och det där om hunden har ju även sagts på skämt förut och folk har reagerat på just den kommentaren 🤮🤮🤮🤮🤮

Och ni som kallar N och hennes fam frisk kanske ska ta sej en funderare nu
2024-06-14, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Tänkte samma sak eftersom N mammas dröm är att få bli sexolog och N som ringer hem till sin mor varje gång hon haft sex med någon för att berätta hur sexet varit. 🤮

(Men den här "tjejen"/"mamman" som ploppat upp i Nessas flöde verkar tydligen inte vara singel om man tolkar mer text.
Incestiösa sexlekar🤮 Hur sjuk får man bli).

Ja jag såg det sen..
2024-06-14, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Precis💖alla har dessa frågor.
Nä, alla har inte dessa frågor
2024-06-14, 13:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Är ju inte första gången sånt här sägs om N& J .
Har ju ryktas om det länge även att dom delat på hennes pojkvänner och spelat in sex filmer mm 🤮🤮🤮

Och det där om hunden har ju även sagts på skämt förut och folk har reagerat på just den kommentaren 🤮🤮🤮🤮🤮

Och ni som kallar N och hennes fam frisk kanske ska ta sej en funderare nu
Men är du säker på att det är N Nessa syftar på då ?

Trodde det först , men läser man texten igen så står det att tjejen har pojkvän. Om inte N nu har skaffat nån som vi ej vet om
2024-06-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Nä, alla har inte dessa frågor

Om man inte är helt emotionellt avtrubbad så lär man undra varför ens mamma gjort allt det som nämndes i inlägget. Så nej, precis alla lär inte undra varför ens mamma struntat i en.
2024-06-14, 15:01
Medlem
Citat:
Jag känner personer som vart med om liknande som barn, där mormor (pappan fanns ej med i bilden) tagit på sig föräldrarollen. I inget av fallen har dessa mått bra som vuxna.

Jag kanske tar extra hårt på detta (andra, bl.a. du ser ju detta som nåt helt naturligt)
då jag har en släkting som i vuxen ålder är totalt förstörd av droger och psykisk ohälsa.
Där mamman valde just vänner och fester framför barnen. Och mormor tog hand om dom. Det andra barnet sitter i fängelse (Min kompis har också blivit uppfostrad av sin mormor med mamman närvarande som prioriterat annat, gör just nu en utredning för EIPS)

Visst "anekdotisk bevisföring" men jag vet många som känner en stor tomhet genom försummelse av mamman.

Jag är övertygad om att mamman/pappan/adoptivförälder är viktigast för barn (eller har aldrig hört folk säga att dom mår dåligt pga mormor eller farmor försummat dom, enbart föräldrar.

Annat vore det om mormor adopterade för att föräldrarna inte alls finns eller kan ta hand om barnet.

Det är inte fel vid nödfall, alternativet att de hamnar hos okända är självfallet mkt värre Men N verkar ju välja detta. Det är det jag reagerar på och att ni tycker att det är ok. Varför då?

Jag var själv 20 när jag fick min första, att skylla på ålder är inte rätt när man ändå velat ha barn så länge som N påstår. Uppenbarligen är hon inte beredd att ta en paus från partylivet.

Mina barn är unga vuxna och jag & pappan ska ut och dansa i kväll. Vi tog igen det när barnen blev äldre. Men självfallet kan man festa även som småbarnsförälder, inte det jag säger. Men att vara borta från ett så litet barn så länge. Det är ju inte bara denna resa.

Ja jag försvarar absolut inte Niccis beteende, försökte bara få det tragiska att kännas lite bättre.
Nicci skulle nog väntat lite med att bli mamma, finns ju risk att hon ångrar att hon var iväg så mycket när hon blir äldre.
2024-06-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
När man inte trodde det kunde bli värre 🤮🤮🤮 är inte bara vi som tänkte samma sak .

Och hur sjukt är inte det att ringa hem och berätta om sexet , vill man som mamma veta det 🤮🤮🤮

Haha det där kan omöjligt vara sant.
2024-06-14, 15:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av malin91234
Haha det där kan omöjligt vara sant.
skrev oxå i ett senare inlägg i tråden.
Är ni säkra på att det är N det handlar om ,då det står att personen har en pojkvän mm
2024-06-14, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin91234
Ja jag försvarar absolut inte Niccis beteende, försökte bara få det tragiska att kännas lite bättre.
Nicci skulle nog väntat lite med att bli mamma, finns ju risk att hon ångrar att hon var iväg så mycket när hon blir äldre.
Det förstår jag, bra tänkt ändå 🌸

Ja precis.
2024-06-14, 15:20
Medlem
Är trippen slut nu? Såg att dom flesta åkte hem igår. N la upp en bild från Marbella nyss men kan ju vart en gammal bild.
2024-06-14, 15:20
Medlem
Citat:
Om man inte är helt emotionellt avtrubbad så lär man undra varför ens mamma gjort allt det som nämndes i inlägget. Så nej, precis alla lär inte undra varför ens mamma struntat i en.
Du skrev att alla har dessa frågor och jag svarade att alla har inte det.
Jag tycker mig inte ha rätten att kalla folk som inte gör detsamma som avtrubbade.
Liknande historier kan vara vitt skilda irl pga flera detaljer.
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-14 kl. 15:23.
2024-06-14, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Du skrev att alla har dessa frågor och jag svarade att alla har inte det.
Jag tycker mig inte ha rätten att kalla folk som inte gör detsamma som avtrubbade.
Liknande historier kan vara vitt skilda irl pga flera detaljer.
Diskussionen gällde barn som blir försummade av sin/sina föräldrar. Det måste vara väldigt ovanligt att inte bry sig/undra varför ens förälder gjorde så, och då tänker jag att man borde vara känslomässigt avtrubbad som är kroppens försvar.
Men nej. Jag kan absolut inte veta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in