2024-06-13, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Ja, hans kanal är ju helt död. Snart sitter han nog i en grävmaskin igen.

Mclaren leasade han på företaget men en sån jävel kostar nog firman en jävla massa i månaden och då blir det tufft.

Citat:
Ursprungligen postat av Bonkikong
Måste ju fronta med något, då är väl en lyxkärra det han kan fronta på sin snapchat, samt visa upp på youtube.
Lyser lite omogenhet om han.
Och såklart tershine och bensinmack-krubb.

Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Gör han det? Det är nästan ännu sorgligare. Snart kommer det väl en ny story på snapchat om att alla hatare är avundsjuka etc, men Mackan om du läser det här:

jag är inte avundsjuk. Eller ja,jag är faktiskt lite avundsjuk på att du verkar sitta på tillräckligt mycket pengar att du faktiskt har råd att luffa runt på hotell i hela Sverige utan att behöva sitta i en grävmaskin 11 timmar om dagen men ditt liv i övrigt där du förmodligen har blivit mjölkad på pengar av Ilona under ett års tid, bor hos mamma, tappar intresse på Youtube och hela Sverige får följa din nedgång- Nää, inte avundsjuk.
Han är pillertorsk
https://www.svtplay.se/video/eorEJw5...det?id=eorEJw5
Citera
2024-06-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiatrio
Han är pillertorsk
båda han och ladyboyen ilona är det
Citera
2024-06-13, 20:04
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så han bor hemma hos morsan så han ska kunna köra en dyr bil? Fan vilken konstig prioritering
Det har han väl alltid gjort egentligen? Han sålde ju sitt egna hsu han hade för.. oklar anledning egentligen. Var aldrig hemma & va på västkusten med Illona, vilket i sig va väl kul, men ja, dåligt nu.

Tänka sig att han gick M2 -> RS6 -> McLaren -> A-klass merca. Herregud.
Jag är mest förvånad att han inte köpt en ny bil än, som gör att han halvt går i konkurs.

Citat:
Han är pillertorsk
Ska kika den ikv/imorgon tänkte jag. Är väl det han har teasat om rätt mycket.

Han verkar ju snitta ca 100k visningar nu, per video, förut va det en hel del videos på +200k, så ja, inkomsten har väl börjat dala av ganska rejält nu för tiden.
Citera
2024-06-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det har han väl alltid gjort egentligen? Han sålde ju sitt egna hsu han hade för.. oklar anledning egentligen. Var aldrig hemma & va på västkusten med Illona, vilket i sig va väl kul, men ja, dåligt nu.

Tänka sig att han gick M2 -> RS6 -> McLaren -> A-klass merca. Herregud.
Jag är mest förvånad att han inte köpt en ny bil än, som gör att han halvt går i konkurs.

Ska kika den ikv/imorgon tänkte jag. Är väl det han har teasat om rätt mycket.

Han verkar ju snitta ca 100k visningar nu, per video, förut va det en hel del videos på +200k, så ja, inkomsten har väl börjat dala av ganska rejält nu för tiden.

Jag har också sett det, att visningarna har gått ner en del. Risken finns ju att dom går ner ännu mer för det är inte roligt att se honom köra bil,äta korv och bo på hotell. Ibland titta på och filma sina "polares" Lamborghinis.

Såg dokumentären på SVT och tänkte på en sak: Om han nu är pillertorsk och går på oxy sen ett par år tillbaka, hur pass hög tolerans kan han ha utvecklat? Han har ju supit en hel del också, det är ju inte jättebra att dra i sig ett par enheter när man knaprar opiater
Citera
2024-06-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Jag har också sett det, att visningarna har gått ner en del. Risken finns ju att dom går ner ännu mer för det är inte roligt att se honom köra bil,äta korv och bo på hotell. Ibland titta på och filma sina "polares" Lamborghinis.

Såg dokumentären på SVT och tänkte på en sak: Om han nu är pillertorsk och går på oxy sen ett par år tillbaka, hur pass hög tolerans kan han ha utvecklat? Han har ju supit en hel del också, det är ju inte jättebra att dra i sig ett par enheter när man knaprar opiater

Han säger ju i dokumentären att han ligger på 200-300mg om dagen. Helt rimligt, och enbart dricka och inget annat inblandad och vara så inkörd på oxy som han är brukar inte vara några problem såvida man inte super sig redigt spritfull
Citera
2024-06-14, 01:47
Medlem
Måste säga att man ändå faktiskt fick upp respekten mer för Marcus efter den lilla dokumentären
Citera
2024-06-14, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzeboy
Han säger ju i dokumentären att han ligger på 200-300mg om dagen. Helt rimligt, och enbart dricka och inget annat inblandad och vara så inkörd på oxy som han är brukar inte vara några problem såvida man inte super sig redigt spritfull

Är det så? Jag är inget proffs på opiater så jag tänkte att någon mer påläst vet bättre än mig
Citera
2024-06-14, 15:48
Medlem
Life's too short for this shit... Marcus wake up!!!
Oxy är 100 gg värre än Tramadol.
Citera
2024-06-14, 22:09
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Han är pillertorsk

därför han hänger med Bolaget
fixar godis till dom?
Citera
2024-06-15, 00:33
Medlem
Kolla hans snap innan den försvinner, är i Båstad på festival med Bolaget.
Just nu på rummet med 5 tjejer varav 3 är topless.
Citera
2024-06-15, 02:15
Medlem
Slickepotten79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -gudN
Kolla hans snap innan den försvinner, är i Båstad på festival med Bolaget.
Just nu på rummet med 5 tjejer varav 3 är topless.
Kollar man riktigt noga ser man nippels på 2 av dem
Citera
2024-06-15, 05:20
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slickepotten79
Kollar man riktigt noga ser man nippels på 2 av dem

Skicka print, borta nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera