2024-06-13, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskgivaren
Jag är relativt intresserad att höra varför Danjal och Anjo inte vågar besvara kritiken Bawan framförde? Utan hoppar på Clue som vidarebefordrar Bawans info.
Två smällfeta hela män som är livrädda.

Vill även veta vad som hände med Jocke och Danjals börsbolag, Newton Nordic? Blev Danjal ”företagsproffset” dömd för deras förehavande på börsen där? Verkar så.

Rask orkar jag inte kommentera. Klirrar så högt i glashusen i varje video han gör.
Okrönta presidenten av offerkoftan på tuben.
De vågar inte för denna Bawan verkar var galen han fortsätter fortfarande lägga ut massa om analhasse 😂på sin insta o tiktok. Skulle de gå emot han så kanske vi skulle få första mördade influenser i Sverige, därför vågar de inte gå på han och då istället går de på stackars glue som förstått nu att han bara varit en bricka i spelet i alla dessa år.
Citera
2024-06-13, 01:22
Avslutad
Jag som trodde jockebooii var den mest oskyldiga här som det var mest synd om
Citera
2024-06-13, 01:33
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Jag som trodde jockebooii var den mest oskyldiga här som det var mest synd om
Jo men det stämmer att det alltid är mest synd om jocke
Citera
2024-06-13, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskgivaren
Jag är relativt intresserad att höra varför Danjal och Anjo inte vågar besvara kritiken Bawan framförde? Utan hoppar på Clue som vidarebefordrar Bawans info.
Två smällfeta hela män som är livrädda.

Vill även veta vad som hände med Jocke och Danjals börsbolag, Newton Nordic? Blev Danjal ”företagsproffset” dömd för deras förehavande på börsen där? Verkar så.

Rask orkar jag inte kommentera. Klirrar så högt i glashusen i varje video han gör.
Okrönta presidenten av offerkoftan på tuben.
Nej, han blev inte dömd. Förhandlingen finns på YT att lyssna, och Danjal själv sa i Anjos video att han blev friad i domstol.
Citera
2024-06-13, 01:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nej, han blev inte dömd. Förhandlingen finns på YT att lyssna, och Danjal själv sa i Anjos video att han blev friad i domstol.
Kan du länka till förhandlingen på youtube?
Citera
2024-06-13, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Lisen "kan" inte ha ett jobb eftersom hon har skulder, så dem skulle ta det mesta av hennes lön för att betala hennes skulder, det går ju inte för sig i dessa människors värld.
Därför är hon hemma med barnen och dem lever på Anjos lön.
Hahaha, varför skulle Lisen inte kunna ha ett jobb pga skulder? Dummaste jag har hört.
Och nej, bara för att du har en löneutmätning så tar inte KFM "det mesta" som du får in. KFM gör en enskild bedömning utifrån många parametrar. Eftersom att dom båda har barn, och KFM är skyldiga att ta hänsyn till dom pga barnkonventionen (Som förövrigt är lag i Sverige) så lär dom knappast ta allt från henne.
Citera
2024-06-13, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kan du länka till förhandlingen på youtube?
Länk
Citera
2024-06-13, 04:44
Bannlyst
Anjo är fckn tung!
Citera
2024-06-13, 04:46
Medlem
Gretathugbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Anjo är fckn tung!

Möjligtvis när det kommer till vikten, då är han ta mig fan tung.
Citera
2024-06-13, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gretathugberg
Möjligtvis när det kommer till vikten, då är han ta mig fan tung.

Fckn Tung!
Citera
2024-06-13, 06:21
Avslutad
Han har kört sin kanal ner i bräschen! 65 kommentarer!
Citera
2024-06-13, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Han har kört sin kanal ner i bräschen! 65 kommentarer!

Stora frågan kvarstår. Har han svarat på hur mycket han själv tjänat på Analyshasse+? Han gör väl inte reklam för någonting som han inte använder? Hur ska han annars veta hur bra det är!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in