2024-04-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Linnea ljuger nog också. Ingen av dessa människor är pålitliga.
Men Linnea förtjänar nog absolut inte detta drevet. Tycker inte någon av dem gör det.
Eller jo Anjo, Rask och Jockiboi förtjänar drev
Då de startar drev hela tiden

Fruktansvärt hur de beter sig. Småbarnsföräldrar som gormar och tjafsar på nätet och hela tiden försöker hävda sig. Vansinne.
Citera
2024-04-18, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fruktansvärt hur de beter sig. Småbarnsföräldrar som gormar och tjafsar på nätet och hela tiden försöker hävda sig. Vansinne.

Glöm inte att Anjo och Jockiboi är världens bästa föräldrar... framför kameran. Undrar hur det är när kamerans släcks?
Citera
2024-04-18, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Glöm inte att Anjo och Jockiboi är världens bästa föräldrar... framför kameran. Undrar hur det är när kamerans släcks?

Med tanke på hur alla föräldrar beter sig i det offentliga så är det nog inte mycket att hurra för bakom kameran.
Pinsamt att de inte skäms.
Citera
2024-04-18, 22:32
Avslutad
https://youtu.be/YLde6kcb8Eg?si=1EV0-J_bF5xQ3rVL

En reupload från Cluee, som berättar om ett bråk med Anjo för drygt 5 år sen...

Anjo och Lisen, somliga borde inte ha tillgång till sociala medier eller internet överhuvudtaget...
Citera
2024-04-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Har Anjo verkligen sagt att Soc har sagt till jockiboi att de tror att Linnea anonymt socanmäler?
Det finns ju papper på att det är Linnea (möjligen via Polisen) som anmält Chrippa och Julia till soc.
Hon benämns där som flickvännen (till Chrippa).

Citat:
Killarna håller på att tappa det helt. Dom ljuger inte ens bra längre. Dom hittar på nya grepp för att krossa och förstöra, lägger sig i privatsaker och delar med sig till allmänheten. Dom är fan sjukare i huvudet än man trodde från början. En anonym anmälan, oavsett om den är gjord av Linnea eller Chrippa eller vem som helst, den kan till och med vara gjord av mig, är fortfarande anonym, även för socialtjänsten. Dom spekulerar inte och lämnar definitivt inte ut några uppgifter till vem som helst. Jocke vill gärna tro det, men har lika mycket fel nu som när han försökte anmäla socialtjänsten back in the days. Om han gått klart skolan så hade han inte gjort så många dumma saker
Tänk lite.. Din besatthet är inte hälsosam tror jag.
Senast redigerad av toonajnwan 2024-04-19 kl. 00:36.
Citera
2024-04-19, 00:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det finns ju papper på att det är Linnea (möjligen via Polisen) som anmält Chrippa och Julia till soc.
Hon benämns där som flickvännen (till Chrippa).
Fel.
Polisen gjorde en anmälan till soc pga att dem tog chrippa för misshandel. Polisen har enligt lag en skyldighet att göra en soc anmälan när dem griper/häktar personer för vissa typer av brott.
Det är pga Chrippas agerande som det blev en soc anmälan.

Polisen skrev med i sin anmälan vad Linnea hade sagt under förhöret (det är normalt att man pratar om barnet vid ett förhör om misshandel, kolla Julias FUP)
Men även om Linnea hade sagt att Chrippa var den bästa pappan i världen så MÅSTE polisen enligt lag göra en soc anmälan, och kommer det fram information under förhöret som kan vara relevant för soc måste polisen ta med det i sin anmälan.

Soc anmälan har ingenting med Linnea att göra, den kom från polisen pga Chrippas agerande.

(#trött på folk som tror att linnea hade någonting med polisens soc anmälan att göra)
Citera
2024-04-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fel.
Polisen gjorde en anmälan till soc pga att dem tog chrippa för misshandel. Polisen har enligt lag en skyldighet att göra en soc anmälan när dem griper/häktar personer för vissa typer av brott.
Det är pga Chrippas agerande som det blev en soc anmälan.

Polisen skrev med i sin anmälan vad Linnea hade sagt under förhöret (det är normalt att man pratar om barnet vid ett förhör om misshandel, kolla Julias FUP)
Men även om Linnea hade sagt att Chrippa var den bästa pappan i världen så MÅSTE polisen enligt lag göra en soc anmälan, och kommer det fram information under förhöret som kan vara relevant för soc måste polisen ta med det i sin anmälan.

Soc anmälan har ingenting med Linnea att göra, den kom från polisen pga Chrippas agerande.

(#trött på folk som tror att linnea hade någonting med polisens soc anmälan att göra)
Det var inte frågan. Frågeställningarna var om soc läckte, svaret på den frågan är nej. Linneas ord läckte om att Chrippa och Julia höll på med droger och andra kriminella handlingar (enligt Linnea). Blanda inte in Julias FUP i detta eller något annat som inte har med saken att göra.

Du får vara hur trött du vill, håll isär saker och ting.
Citera
2024-04-19, 01:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det var inte frågan. Frågeställningarna var om soc läckte, svaret på den frågan är nej. Linneas ord läckte om att Chrippa och Julia höll på med droger och andra kriminella handlingar (enligt Linnea). Blanda inte in Julias FUP i detta eller något annat som inte har med saken att göra.

Du får vara hur trött du vill, håll isär saker och ting.
Inlägget jag svarade på hade ingen fråga. Jag svarade på vad du skrev.
Du skrev att Linnea anmälde Chrippa och Julia till soc genom polisen
"Det finns ju papper på att det är Linnea (möjligen via Polisen) som anmält Chrippa och Julia till soc."
Och jag ville bara poängtera att det var fel. Linnea anmälde inte Chrippa och Julia till soc.
Jag använde Julias FUP som bevis på att det är normalt att prata om barnet under polisförhör gällande misshandel.

Du kan väl hålla isär att det var Polisen, INTE Linnea som gjorde soc anmälan.
Senast redigerad av Dopy 2024-04-19 kl. 01:14.
Citera
2024-04-19, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Inlägget jag svarade på hade ingen fråga. Jag svarade på vad du skrev.
Du skrev att Linnea anmälde Chrippa och Julia till soc genom polisen
"Det finns ju papper på att det är Linnea (möjligen via Polisen) som anmält Chrippa och Julia till soc."
Och jag ville bara poängtera att det var fel. Linnea anmälde inte Chrippa och Julia till soc.
Jag använde Julias FUP som bevis på att det är normalt att prata om barnet under polisförhör gällande misshandel.

Du kan väl hålla isär att det var Polisen, INTE Linnea som gjorde soc anmälan.
Som du själv citerade "(möjligen via Polisen)" som jag skrev för det var vad jag minns, är ju några månader sen.
Det var alltså inte fel.
Citera
2024-04-19, 01:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Som du själv citerade "(möjligen via Polisen)" som jag skrev för det var vad jag minns, är ju några månader sen.
Det var alltså inte fel.
Jo du hade fel, Linnea anmälde inte, hon anmälde inte via polisen.
Polisen gjorde soc anmälan eftersom dem måste göra det enligt lag.
Men jag förstår att du missuppfattade det då många missuppfattade det och trodde Linnea var orsaken till soc anmälan, och skyllde den på henne.

Men du har helt rätt i att soc inte har läckt någonting. Dem inblandade har ju själv pratat öppet om allting, även om det är svårt att veta vad som är sant bland alla lögner.
Citera
2024-04-19, 08:03
Medlem
Jaja man kan ju säga att han den där Anjo har mera spöken av någonsin i sitt huvud.

Han verkar ju vara så totalt likgiltigt i sitt prat som bara innehåller spekulationer som skapar en situation som Anjo tror är sann, men som inte innehåller många ord eller situationer som är verkliga.

Bevisen på att han är totalt störd i huvudet är hans egna filmer på sin egna kanal,
Citera
2024-04-19, 08:59
Medlem
Onuzys avatar
Citat:
De är inte ens bra föräldrar framför kameran. Hur Jocke öppet favoriserar den bortskämda lilla flickan går inte att missa. Synd då tydligt att även Anjo lyser med sin frånvaro som pappa, dock inte fysiskt haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in