2024-06-12, 12:15
Medlem
knark-kungens avatar
Undrar om det gått upp för dom två fettona hur mycket dom gjort bort sig.

Det var tom jobbigt att se på.

Anjo ligger säkert I sängen just nu, med en chokladkaka i ena handen och en pepsi andra och tror att han har vunnit.

Måste vara något smaskigt dom försöker dölja, kan inte vänta tills korthuset med alla fetton + Jockeboy rasar ihop.
Citera
2024-06-12, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack för summeringen - jag avstår givetvis.
Helt obegripligt att en "rutinerad Youtuber" inte ens kan klippa och lägga ut i ett vettigt format.
1 och 40 minuter med rent kärringsnack är ju inte kvalitét direkt.

Det här har Cluee gjort bra - och de visar det tydligt med sitt desperata försök att svara i ett hastigt hopkok av ingenting.

Kan rekommendera att spola fram till sista två minuterna där D håller ett hyllningstal till Anjo som sanningens väktare med ett bullfat och pepsi i förgrunden. Stor humor
Citera
2024-06-12, 12:36
Medlem
Dopys avatar
Bawan: jag kommer åka hem till dig som du åkte hem till Chrippa
Anjo: han hotar mig och min familj

Menar Anjo att han hotade chrippa när han åkte hem till Chrippa?
Hotade dem Joz när dem åkte hem till Joz?

Dem har ju själva åkt hem till folk. Så betyder det att dem har hotat folk? Eftersom att Bawan ska åka hem till dem tolkar dem som hot?

Jag tycker inte man ska åka hem till folk, jag tycker det är fel om bawan åker hem till Anjo. Men jag tyckte även det var fel när Anjo åkte hem till Chrippa och betedde sig som en galning, jag tyckte det var fel när dem åkte runt och jagade Joz, osv.
Men känns som Anjo kastar lite sten i glashus här.
Citera
2024-06-12, 12:46
Medlem
Dopys avatar
Anjo: "ni kommer få se sjuka prints på youtube inom kort"
Vart är dessa sjuka prints?

Anjo: "vi kommer inte ducka något eller någon. Vi kommer besvara allt"
Dem duckade all kritik och besvarade ingenting av anklagelserna. Vad tyckte dem att dem besvarade i sin video?

Danjal: "Har tagit beslut att läcka alla hemligheter om Cluee News en gång för alla."
Danjal 20 timmar senare "Han fortsätter ljuga. Men det gör inget, för kommer mer om honom om det krävs"
Skulle dem inte nyss läcka allt? Men när dem insåg att det bara fick dem själva att se dumma ut, då ska dem försöka hitta mer saker att läcka?
Eller dags att börja fejka saker nu? Det är ju Anjo expert på
Citera
2024-06-12, 12:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Anjo: "ni kommer få se sjuka prints på youtube inom kort"
Vart är dessa sjuka prints?

Anjo: "vi kommer inte ducka något eller någon. Vi kommer besvara allt"
Dem duckade all kritik och besvarade ingenting av anklagelserna. Vad tyckte dem att dem besvarade i sin video?

Danjal: "Har tagit beslut att läcka alla hemligheter om Cluee News en gång för alla."
Danjal 20 timmar senare "Han fortsätter ljuga. Men det gör inget, för kommer mer om honom om det krävs"
Skulle dem inte nyss läcka allt? Men när dem insåg att det bara fick dem själva att se dumma ut, då ska dem försöka hitta mer saker att läcka?
Eller dags att börja fejka saker nu? Det är ju Anjo expert på
Titta på Cluees instastory han går igenom och reder ut begreppen och stöttar upp med bl a prints.
Citera
2024-06-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommaren1985
Tycker Cluee borde gå ut på sin kanal mer tydligt att det var Danjal som skapade detta samarbete med honom. Danjal kan ju inte sitta och säga i Anjos studio att han inte sysslar med smutsiga pengar när han själv visste att Cluee spelade för fejkade pengar för att få sin publik, främst unga, att eventuellt bli spelberoende. Anjo hade denna vetskap när han gjorde sin video om att BC games inte har svensk licens, men såklart togs det inte upp hans vän tjänade pengar på detta. Analysanjo.

Håller med dig , tycker det är jätte roligt att Danjal som inte sysslar med ”smutsiga pengar” är den som fixar dealen åt Cluee samt att Cluee fakturerar Danjal för samarbetet och inte direkt till BC. Det är något som Anjo helt har lämnat utanför för att skydda sin vän.
Citera
2024-06-12, 12:56
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Titta på Cluees instastory han går igenom och reder ut begreppen och stöttar upp med bl a prints.

Hoppas Cluee står pall nu bara. Kollade hans stories och han avslöjar ganska mycket 😊
Citera
2024-06-12, 13:03
Medlem
esetts avatar
Sen är det lite roligt att Anjo sitter och anklagar Cluee för samarbetet med BC-game när det i själva verket var Danjal som gjorde det samarbetet möjligt. Men det är det väldigt tyst om från Anjos sida.
Citera
2024-06-12, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Hoppas Cluee står pall nu bara. Kollade hans stories och han avslöjar ganska mycket 😊
Jag hoppas också det, men samtidigt har han så mycket på benen och verkar helt trygg i det.
Allt som han avslöjar bekräftat ju ALLT som många av oss har misstänkt och spekulerat i.

Bästa Cluee 🙏
Citera
2024-06-12, 13:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Kan man få en lite sammanställning av vad det är som har hänt ?
Citera
2024-06-12, 13:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Jag han fortsätter lägga ut också.
Det som framkommer är inte bara vilket skitsnack de andra levererar utan också vilken jäkla press han utsatts för av bl a Jocke.
Jag hoppas verkligen han står pall och rider ut det här.
Citera
2024-06-12, 13:31
Medlem
Danjal gjorde nyligen en story på instagram med ett meddelande från en följare, som blivit blockerad av Cluee, där han kommentar detta med att man ska gå in på hans och Anjos video där ingen kommentar försvinner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in