Citat:
Ja, vad sa jag för ett par veckor sen..Hon kommer försöka hålla sig fast genom att ge sken av ett syskonförsök 😉 Hennes ig är baserad på det så det är ju den content som gjorde att kontot blossade upp, hon är lika ostabil som det svenska vädret på midsommar. Sen är ju Carma gravid med så hon måste hinna ikapp nu de andra med flera barn på g eller som redan har. Hon kommer ändra sig 100 ggr om innan hennes planer blir verklighet. Att tjäna nästan 1 mille förra året så hade jag kunnat spara minst kontantinsats för ett hus i Ss. Han tjänar ju runt 4-500k om året så hur de inte kan göra det är ett under. Sen har ju Hanna faktiskt pluggat 90% av hennes liv hahha så nu är det bra läge att plugga igen, inte för att det ger henne ett jobb hon faktiskt vill jobba med utan snarare så Bill hon göra det för att kunna ha L på förskolan , nu vet jag inte hur man ställer "influenser"yrket mot rätten att få gå heltid på förskolan men kan tänka mig att de vill ha underlag på timmar/schema för att hon ska kunna ha L där. Sen en annan sak som hon sa "vill bo nära släkten för att de ska kunna hämta L från förskolan, hihi snälla H..förskolan du med stor sannolikhet kommer välja ligger typ tvärs över parkeringen i Ss 🤣🤣
På mitt barns förskola går det ett gäng influensers ungar. Dem flesta har satts på förskola runt ettårsdagen och många av dem går absolut heltid så iallafall i Stockholm har man rätt till 40h/vecka om man är influenser.