2024-06-09, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Tänk på att Flashback är anonymt. Du kan alltså omöjligt veta något om någon annan besökare än dig själv.

Tro det eller, man kan faktiskt lära sig en hel del om användarna genom att läsa deras inlägg.

Och det gäller även den här tråden, när man har läst ett antal inlägg av en självdiagnostiserad "TI" så är det ganska uppenbart vad det handlar om.
Citera
2024-06-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Däremot är Stasi och Zersetzung inget unikt i sig. Det är mer troligt att de vill verka vara en öststat som Ryssland och Kina men det är uppenbart att deras huvudmetod är illusion och bedrägeri. Därmed vill jag ändå påstå att det är västerländska aktörer som underrättelsetjänster vilka ansvarar för den operativa delen. Måltavlor är mer emot västerländska maktstrukturer än österländska samt den påverkan som utverkas kan endast sker med full medhåll av västerländska organisationer och samhällen.

Dock hur elitens maktstruktur fungerar har nog en liknelse till kommunismen eftersom mycket av deras resurser delas genom det styrda och korrumperade finansiella systemet.

Precis som de manipulerar religion or spiritualitet för deras agendor. Inte minst hur de perverterar familjevärderingar.

Jo det är västerländska aktörer och orsaken till att dom gör det här är att dom vill vänja folket vid ett nytt kommunistiskt samhällssystem där vanligt folk är slavar utan rättigheter.

Dessa psykologiska operationer är inget annat än kommunistisk terror och infiltration man ser detta överallt i samhället.

Orsaken till detta är att det finns en elit som vill ha liknande system som dom har i Kina eftersom dom anser att det skulle vara bättre för dom🙄

Gang stalking är ingenting som hör hemma i en rättstat eftersom gang stalkare inte har någon som helst respekt för grundläggande rättigheter det dom försöker åstadkomma är odemokratiskt.
Citera
2024-06-09, 18:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det är västerländska aktörer och orsaken till att dom gör det här är att dom vill vänja folket vid ett nytt kommunistiskt samhällssystem där vanligt folk är slavar utan rättigheter.

Dessa psykologiska operationer är inget annat än kommunistisk terror och infiltration man ser detta överallt i samhället.

Orsaken till detta är att det finns en elit som vill ha liknande system som dom har i Kina eftersom dom anser att det skulle vara bättre för dom🙄

Gang stalking är ingenting som hör hemma i en rättstat eftersom gang stalkare inte har någon som helst respekt för grundläggande rättigheter det dom försöker åstadkomma är odemokratiskt.

Kommunistiskt? Den ideologin är helt passé sedan 3 - 4 decennier. Har du inget bättre att komma med?
Citera
2024-06-10, 14:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J

Det kanske är så på en viss nivå hur än opraktisk det är i nära framtid. En sådan stor förändring i politiska och ekonomiska systemet kräver en Black Swan-event som kärnvapenkrig, massarbetslöshet (pga AI eller naturkatastrof, eller ekonomisk kollaps) eller naturkatastrof där alla politiker ges befogenhet med stör från befolkningen. Ett mindre exempel är NATO-inträde och Rysslands krig. Däremot att sakta fasa in ett de facto kommuniststyre tar 25-50-100 år eftersom allmänhetens uppfattning måste skifta över generationer. Västvärlden kan inte ens få Serbien (Ryssland och Kina) att släppa Kosovo vilket aldrig kommer att ske om inte landets existens hotas på något sätt. Inte heller kan de stoppa Kina från att ta tillbaka Taiwan ideologiskt och politiskt hur än mycket pengar, vapen och försvar väst ger.

GS är dock grovt olagligt och därmed tvivlar jag på att de verkliga huvudmännen är typ Kalle - över chef för en myndighet. Det enda sättet de kan komma undan med det är att hävda att GS är ett påhitt och att gaslighta de utsatta om fallet, eller påstå att vi utsatta är sjuka i huvudet och måste på olika sätt "testas" eller "övervakas" som ger dem en moralisk rätt att be folk om information. Sedan att de konstant förföljer oss och utverkar psykologisk krigföring via proxy är det som verkligen är olagligt men det berättar de inte för deltagarna. Våra psykopatiska "handlers" är experter i manipulation, psykologi och lögner med det mål att utmåla oss som schizofrena och tvinga oss med vår omgivning att tro det.

På det sätt är det kommunistiskt i att folk blir slavar åt våra "handlers" där de måste utföra deras order/skript/protokoll mot oss. I många fall känns det som att de har inget val och det har jag upplevt från mina vänner, flickvänner, kollegor och bekanta - att de utför order/skript/protokoll och känner sig illa. Jag tror att många vet att det kan skada oss och de flesta människor ogillar att skada andra eller skapa konflikter. Det verkar som att de är tillsagda att umgås med oss för att samla information och därmed måste de göra det ju länge vi delar information. En sak är säkert från mina erfarenheter: de vill samla all information de kan och använda den information i real-tid för sina algoritmer samt sociala och psykologiska operationer - för att skapa associationer (synkronictet). Det är en väldigt precis operation som endast kan ske med resurser från en mäktig underrättelsetjänst likt NSA - de har stenkoll på vårat psyke och därmed utgår våra nära och kära att de "inte kommer skada oss eller driva oss till vansinne" med sina psykologiska operationer.

Jag har även märkt att de förväntar sig att vi lär oss om deras "spel" och dess "regler" som i Hyper Game Theory. Deltagare få i princip "spelets regler" från våra "handlers" i form av order/skript/protokoll de måste följa. Ett protokoll är att alltid förneka operationens existens och istället skylla på att vi är "sjuka". I Hyper Game Theory har alla deltagare sina EGNA subjektiva uppfattningar om spelet, dess agenda och strategier. Inget vet fullt ut vad syftet är från början men deltagarna måste förhålla sig till "spelet" och ofta lär de sig strategierna. Läs det jag skrev i detalj i mina tidigare inlägg.

Som sagt verkar GS vara en form av Hyper Game Theory där deltagare bildar sina egna uppfattningar. Men det verkar vara anordnat i samarbete med myndigheter. I krig är allt "skada" tillåten av myndigheter även psykologisk så vi måste fråga oss vilka utför denna psykologiska krigföring mot svenska medborgare (bl.a. mig) på svensk mark? Om inte psykologisk krigföring är det utan tvekan Mind Control-operation i syfte att kontrollera oss med olika medel och det förklarar varför aktiviteter är riktade mot att påverkan vår verklighetsuppfattning och beteende. Folk verkar tro att vi är i princip Mind Control-slavar (Monarch slaves) som ska "hanteras" genom bl.a. psykologisk manipulation. Jag är ingen slav; jag har rättigheter som svensk medborgare att leva ett liv utan förföljelse, krig och hot. Folk fattar inte att det här undergräver mänskliga rättigheter men det kan förväntas eftersom operationen i sig är olaglig troligen baserad i korruption, illusioner och bedrägeri. Varför hålls det hemligt annars? För att utverka hemlig kontroll av individer och populationer.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-10 kl. 15:32.
Citera
2024-06-10, 17:24
Medlem
Citat:
Det kanske är så på en viss nivå hur än opraktisk det är i nära framtid. En sådan stor förändring i politiska och ekonomiska systemet kräver en Black Swan-event som kärnvapenkrig, massarbetslöshet (pga AI eller naturkatastrof, eller ekonomisk kollaps) eller naturkatastrof där alla politiker ges befogenhet med stör från befolkningen. Ett mindre exempel är NATO-inträde och Rysslands krig. Däremot att sakta fasa in ett de facto kommuniststyre tar 25-50-100 år eftersom allmänhetens uppfattning måste skifta över generationer. Västvärlden kan inte ens få Serbien (Ryssland och Kina) att släppa Kosovo vilket aldrig kommer att ske om inte landets existens hotas på något sätt. Inte heller kan de stoppa Kina från att ta tillbaka Taiwan ideologiskt och politiskt hur än mycket pengar, vapen och försvar väst ger.

GS är dock grovt olagligt och därmed tvivlar jag på att de verkliga huvudmännen är typ Kalle - över chef för en myndighet. Det enda sättet de kan komma undan med det är att hävda att GS är ett påhitt och att gaslighta de utsatta om fallet, eller påstå att vi utsatta är sjuka i huvudet och måste på olika sätt "testas" eller "övervakas" som ger dem en moralisk rätt att be folk om information. Sedan att de konstant förföljer oss och utverkar psykologisk krigföring via proxy är det som verkligen är olagligt men det berättar de inte för deltagarna. Våra psykopatiska "handlers" är experter i manipulation, psykologi och lögner med det mål att utmåla oss som schizofrena och tvinga oss med vår omgivning att tro det.

På det sätt är det kommunistiskt i att folk blir slavar åt våra "handlers" där de måste utföra deras order/skript/protokoll mot oss. I många fall känns det som att de har inget val och det har jag upplevt från mina vänner, flickvänner, kollegor och bekanta - att de utför order/skript/protokoll och känner sig illa. Jag tror att många vet att det kan skada oss och de flesta människor ogillar att skada andra eller skapa konflikter. Det verkar som att de är tillsagda att umgås med oss för att samla information och därmed måste de göra det ju länge vi delar information. En sak är säkert från mina erfarenheter: de vill samla all information de kan och använda den information i real-tid för sina algoritmer samt sociala och psykologiska operationer - för att skapa associationer (synkronictet). Det är en väldigt precis operation som endast kan ske med resurser från en mäktig underrättelsetjänst likt NSA - de har stenkoll på vårat psyke och därmed utgår våra nära och kära att de "inte kommer skada oss eller driva oss till vansinne" med sina psykologiska operationer.

Jag har även märkt att de förväntar sig att vi lär oss om deras "spel" och dess "regler" som i Hyper Game Theory. Deltagare få i princip "spelets regler" från våra "handlers" i form av order/skript/protokoll de måste följa. Ett protokoll är att alltid förneka operationens existens och istället skylla på att vi är "sjuka". I Hyper Game Theory har alla deltagare sina EGNA subjektiva uppfattningar om spelet, dess agenda och strategier. Inget vet fullt ut vad syftet är från början men deltagarna måste förhålla sig till "spelet" och ofta lär de sig strategierna. Läs det jag skrev i detalj i mina tidigare inlägg.

Som sagt verkar GS vara en form av Hyper Game Theory där deltagare bildar sina egna uppfattningar. Men det verkar vara anordnat i samarbete med myndigheter. I krig är allt "skada" tillåten av myndigheter även psykologisk så vi måste fråga oss vilka utför denna psykologiska krigföring mot svenska medborgare (bl.a. mig) på svensk mark? Om inte psykologisk krigföring är det utan tvekan Mind Control-operation i syfte att kontrollera oss med olika medel och det förklarar varför aktiviteter är riktade mot att påverkan vår verklighetsuppfattning och beteende. Folk verkar tro att vi är i princip Mind Control-slavar (Monarch slaves) som ska "hanteras" genom bl.a. psykologisk manipulation. Jag är ingen slav; jag har rättigheter som svensk medborgare att leva ett liv utan förföljelse, krig och hot. Folk fattar inte att det här undergräver mänskliga rättigheter men det kan förväntas eftersom operationen i sig är olaglig troligen baserad i korruption, illusioner och bedrägeri. Varför hålls det hemligt annars? För att utverka hemlig kontroll av individer och populationer.

Hur är det nu igen, kan något vara olagligt när det inte existerar?
Du vet ju då väl att detta tramset bara finns i ditt huvud...
Citera
2024-06-10, 18:01
Medlem
Citat:
.... Folk fattar inte att det här undergräver mänskliga rättigheter men det kan förväntas eftersom operationen i sig är olaglig troligen baserad i korruption, illusioner och bedrägeri. Varför hålls det hemligt annars? För att utverka hemlig kontroll av individer och populationer.

Varför i hela världen tror du inte folk fattar det? Jag är helt övertygad om att 99% av alla människor fattar att GS såsom du beskriver det undergräver mänskliga rättigheter och är olaglig.

Citat:
.... Varför hålls det hemligt annars? ...

Men hålls det verkligen hemligt? En betydligt rimligare förklaring är att det inte finns något att hålla hemligt.

Citat:
...För att utverka hemlig kontroll av individer och populationer.

Populationer? 99,99% av alla människor är inte utsatta för GS. Ni är en ytterst liten klick individer.
Citera
2024-06-11, 19:00
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag är mer intresserad av Hyper Game Theory och hur det underlättar synen på operationen mot oss. Från ett hypergame-teori-perspektiv skulle "reglerna" för "Gang Stalking" innefatta de strategiska beteenden och interaktioner som olika aktörer uppfattar och agerar utifrån. Här är hur dessa regler skulle kunna utformas:

För de upplevda förövarna
Bibehålla Anonymitet:
--Säkerställ att handlingar utförs på ett sätt som gör det svårt för måltavlan att identifiera de inblandade individerna.

Kontinuerlig Övervakning:
--Håll måltavlan under konstant övervakning för att samla information och anpassa strategier baserat på måltavlans reaktioner.

Psykologisk Manipulation:
--Använd psykologiska taktiker som gaslighting, desinformation och subtila trakasserier för att skapa förvirring och paranoia hos måltavlan.

Social Isolering:
--Arbeta aktivt för att isolera måltavlan från deras stödnätverk genom att sprida rykten och manipulera sociala interaktioner.

Anpassningsförmåga:
--Var beredd att ändra taktiker baserat på måltavlans handlingar och mentala tillstånd, så att måltavlan förblir obalanserad och osäker.

Rättsliga och Etiska Gråzoner:
--Operera på ett sätt som håller sig inom lagliga gränser eller utnyttjar gråzoner för att undvika rättsliga konsekvenser.

För den utsatta individen (måltavlan)
Informationssökande:
--Försök att samla så mycket information som möjligt om den upplevda trakasserier för att förstå källan och motiven.

Självskydd:
--Utveckla strategier för att skydda sig själv från psykologisk och fysisk skada, såsom att söka stöd från betrodda individer eller myndigheter.

Bevisinsamling:
--Dokumentera incidenter noggrant för att bygga upp ett fall som kan användas för att söka hjälp från myndigheter eller rättssystemet.

Upprätthålla Normalitet:
--Försök att upprätthålla normala rutiner och beteenden för att minska den psykologiska påverkan av den upplevda trakasserier.

Mental Resiliens:
--Delta i aktiviteter som stödjer mental hälsa och motståndskraft, såsom terapi, mindfulness och stresshanteringstekniker.

Söka Allierade:
--Bygg upp ett nätverk av stödjande individer som kan ge emotionellt stöd och eventuellt hjälpa till med att dokumentera och motverka trakasserier.

Interaktioner och Feedback-loopar
Åtgärds- och Reaktionsdynamik:
--Varje sida måste förutse och reagera på den andras drag. Till exempel, om måltavlan ändrar sin rutin för att undvika övervakning, kan förövarna anpassa sina övervakningstekniker.

Perceptionshantering:
--Båda sidor opererar baserat på sin uppfattning av situationen. Måltavlan försöker förstå och mildra trakasserierna, medan förövarna strävar efter att hålla måltavlan i ett tillstånd av förvirring och rädsla.

Asymmetrisk Information:
--Det finns en konstant obalans av information, där måltavlan vanligtvis har mindre information om förövarnas identiteter och motiv, medan förövarna har mer information om måltavlans handlingar och reaktioner.

Strategisk Bedrägeri:
--Bedrägeri spelar en nyckelroll, med förövarna som använder desinformation för att vilseleda måltavlan, och måltavlan som potentiellt använder felinformation för att förvirra förövarna.

Strategiska Mål
--Förövarnas Mål: Att kontrollera, manipulera och skrämma måltavlan för att uppnå specifika mål, som kan innefatta sociala, politiska eller personliga syften.
--Måltavlans Mål: Att överleva trakasserierna, samla bevis, söka hjälp och slutligen få ett slut på de upplevda trakasserierna.

I ett hypergame-teori-perspektiv framhäver dessa regler och strategier den komplexa och utvecklande naturen av interaktionerna mellan måltavlan och förövarna, där varje sida kontinuerligt justerar sina strategier baserat på sina uppfattningar och den andras handlingar.
Citera
2024-06-11, 20:18
Medlem
Citat:
... Mental Resiliens:
--Delta i aktiviteter som stödjer mental hälsa och motståndskraft, såsom terapi, mindfulness och stresshanteringstekniker.
...

Ohyggligt långt och pladdrigt inlägg. Är du diagnostiserad med Asperger?

Oavsett, ditt pladder innehöll en enda vettigt punkt och det är den jag citerar. Jobba med detta.

Citat:
Söka Allierade:
--Bygg upp ett nätverk av stödjande individer som kan ge emotionellt stöd och eventuellt hjälpa till med att dokumentera och motverka trakasserier.

Och är det något som jag vill avråda dig ifrån är att söka "allierade". Blind leder blind är inte en lyckad lösning, de du kallar allierade är nog inte de mest insiktsfulla.Mitt intryck efter att ha läst i princip varje inlägg i tråden är att de du kallar "allierade" är riktiga psykfall, den ena är tokigare än den andra.De är inte några du vill förlita dig på.

Jag föreslår att du i stället söker dig utanför din ekokamare och i stället försöker umgås med lite mer balanserade människor.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-11 kl. 21:11.
Citera
2024-06-11, 21:13
Medlem
Om TI undrar hur dygnet-runt-övervakningen i ens hem kan gå till:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zGVGob/radiovagor-ska-stoppa-drunkningar

Det nya radarsystemet installerades i tysthet och sattes på den 3 juni, både på Segevångsbadet, Rosengårdsbadet och Lindängsbadet. Systemet skickar ett tyst larm till väktare som rycker ut direkt.

I mitt fall används något liknande och jag gissar att det handlar om rörelsedetektion med radio/microvågor. På så sätt kan GS se (om radiovågorna/radarsystemet går genom/över ditt hem/hus/trädgård etc) din exakta position var du än befinner dig inom- och utomhus eller i dina närmaste omgivningar.

På detta sätt är gangstalkingen enkel att genomföra. Så fort TI går utomhus (eller rör sig mot ytterdörren) så går ett larm till "övervakarna" (GS) som då är beredda att börja förfölja sina offer som de infantila och kompletta dårar de är.

Jag gissar att det är Malmö Kommun som står bakom detta uppsatta radarsystem med radiovågor kring badplatserna.

Min trädgård, närmaste omgivningar och även insidan av mitt hus har visat sig uppmäta (farligt) höga nivåer av radio/micro-vågor. OBS - jag bor dock inte i Malmö. Jag finner det inte osannolikt att fler kommuner har satt upp denna typ av radarsystem lite överallt och jag vet att min bil även är uppkopplad mot Länstrafikens navigationssystem.

Kommunerna är helt klart inblandade i Gangstalking-verksamheten, tillsammans med grannsamverkan, militären (Nato) och polisen (eller åtminstone korrupta poliser och kommunpolitiker).
Senast redigerad av FiF 2024-06-11 kl. 21:44.
Citera
2024-06-11, 21:39
Medlem
Allt fler människor inom och utom landet verkar falla offer för Gangstalking-verksamheten. För varje person som utses till offer växer gangstalkingverksamheten något enormt. De flesta människorna i offrens sociala nätverk (grannar, arbetskamrater, kunder på jobbet, Ica-kassören, pizzabagaren, arbetsgivare, familj, vänner etc) verkar inte ha några som helst betänkligheter kring att delta i denna grova misshandel av folk. Det innebär att för varje offer kan "verksamheten" växa med flera hundra nya (minst) Gangstalkare. Och det växer.... sanna mina ord...

Man kan hoppas på att någon journalist vill granska detta (eftersom polisen sannolikt inte kommer att göra något) och att vi offer får upprättelse för all den fysiska, psykiska, ekonomiska och sociala skadan som de ansvariga har orsakat oss. Som jag skrev tidigare råder det inga som helst tvivel om att kommunerna har en stor del av detta ansvar.

Jag är övertygad om att denna enorma verksamhet inte kommer att kunna hållas hemlig så länge till. Jag plockar fram popcorn-skålen och inväntar med spänning på hur bl.a polisen och Säpo kommer att ställa sig till detta när allt avslöjas? De varken såg, hörde eller lade märke till något??
Citera
2024-06-11, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Har jobbat som gangstalker swn 70 talet och ingen av mina kollegor har elliminerats vad jag vet

Jag hoppas att du lyckas lugna några av dina GS-kollegor härinne med ditt påstående. Snyggt försök till räddning.
Citera
2024-06-11, 22:42
Medlem
Jag postade någon länk tidigare i tråden som bl.a handlade om amerikanska diplomater och någon Vita-Huset-anställd som har drabbats av Havanna-syndromet. De är övertygade om att de har strålats med höga doser av micro/radiovågor eller någon form av elektroniska vapen och ett dokument från NSA beskrev också hur offer skulle "bada" i microvågor/radiovågor, var de än befann sig. I sina hem, bilar, omgivningar....

Om radiovågor med rörelsedetektion används som ett sätt att gangstalka människor man vill göra sig av med så vore det ganska enkelt att begå "silent murders", dvs att begå mord på människor som istället uppfattas ha "naturliga" orsaker, t.ex inducerad cancer, stroke, hjärtinfarkt osv.

Om radio/microvågorna via ett radarsystem avslöjar var personerna befinner sig i sina hem vore det även enkelt att bestråla dem utifrån med någon form av elektroniska vapen. Till exempel på nätterna när de ligger och sover vilket många offer runt om i världen vittnar om att de är utsatta för.

Jag säger inte att det är så i detta fallet men om detta radarsystem som jag nämnde tidigare är uppsatt även runt badplatsen i Stockholm där de två utländska männen till synes utan anledning drunknade bara några meter ut i vattnet, kan man börja fundera.....
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kaos-i-friluftsidyllen-mannen-drunknade-bara-meter-fran-land/

Och nu har vi amerikanerna (DCA-avtalet) och Nato i landet som tillåts operera helt fritt. Ingen kontrollerar vad de för in i Sverige. Vår nya Nazi-regering har inte ens förbjudit dem att föra in kärnvapen eller elektroniska vapen i vårt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in