2024-06-11, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
La min röst på MP då jag hoppas på att Sverige går under totalt.
Sverige kommer bli en muslimsk stat inom kort.
Sånt snack driver mig till vansinne !
Om du vill leva i ett muslimskt land gör det enkelt för dig flytta till MÖ finns många där.
Jag gillar Israel bättre..
Citera
2024-06-11, 06:08
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Sånt snack driver mig till vansinne !
Om du vill leva i ett muslimskt land gör det enkelt för dig flytta till MÖ finns många där.
Jag gillar Israel bättre..
Flytta till Israel då.
Själv så hatar jag religion.
Citera
2024-06-11, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Flytta till Israel då.
Själv så hatar jag religion.
Skulle vilja det men jag är ej född till att bli Israel annars så är det ett fint land för GUDs folk.
Citera
2024-06-11, 12:33
Medlem
Celestrons avatar
Utan att vara det minsta anhängare av Jonas Gardell måste jag erkänna att han har en poäng i sitt inlägg i Expressen.

Hur i h-e kan den där Rebecca Fallenkvist få spela en känd rasse-låt under Val-vakan, väl medveten om att det kan finnas journalister på plats, vilket det nu också gjorde??

Här borde varenda SD-are kastat sej över både henne och DJ och stoppat låten!
SD hade tur här, när rösterna redan hade inlämnats i valet. Annars hade valet kunnat gå ännu sämre än det gjorde.
Det är ju inte första gången heller. Förra gången skrek hon om helg-seger mitt framför kamerorna!

Är hon vänster-infiltratör?? Är det därför hon sabbar för SD hela tiden? Kanske dags att undersöka det.
Gud vet om inte Kalla fakta varit framme igen..
Citera
2024-06-11, 12:35
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Utan att vara det minsta anhängare av Jonas Gardell måste jag erkänna att han har en poäng i sitt inlägg i Expressen.

Hur i h-e kan den där Rebecca Fallenkvist få spela en känd rasse-låt under Val-vakan, väl medveten om att det kan finnas journalister på plats, vilket det nu också gjorde??

SD hade tur här, när rösterna redan hade inlämnats i valet. Annars hade valet kunnat gå ännu sämre än det gjorde.
Det är ju inte första gången heller. Förra gången skrek hon om helg-seger mitt framför kamerorna!

Är hon vänster-infiltratör?? Är det därför hon sabbar för SD hela tiden? Kanske dags att undersöka det.

sorry men Fallenkvist har inte alla indianer i kanoten, så illa är det.
Citera
2024-06-11, 12:47
Medlem
Citat:

Hon är nazist som även en del andra i SD är. Hon har bara haft oturen att släppa alla hämningar i fyllan. Uppenbarligen är hon fortfarande en uppskattat medlem av SD. Annars hade hon inte släppts in i partiets valvaka.
Citera
2024-06-11, 16:53
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Skulle vilja det men jag är ej född till att bli Israel annars så är det ett fint land för GUDs folk.

Icke-judar kan lätt få arbetsvisum i Israel, framförallt nu när de har förlorat en större del av sina gästarbetare för en längre framtid.

För övrigt så har den andra användaren rätt. Sverige är sedan länge kört, och det bästa alternativet just nu är att rösta på Partiet Nyans eller Feministiskt Initiativ så att landet körs i avgrunden på rekordtid.
Jag slår vad om att du inte var en av de som röstade på SD 2010 då det verkligen gällde, och Sverige fortfarande hade en chans, så du ska bara hålla käften.
Citera
2024-06-11, 21:20
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hon är nazist som även en del andra i SD är. Hon har bara haft oturen att släppa alla hämningar i fyllan. Uppenbarligen är hon fortfarande en uppskattat medlem av SD. Annars hade hon inte släppts in i partiets valvaka.

I så fall är vänsterklägget lika mycket kommunister och stalinister. Det vet man ju var dom har sitt ursprung och sina rötter! Jag minns hur mycket hårdnackade kommunister det fanns i vpk innan dom tvingades ta bort k:et till vp. Hälften ville fortsätta kalla sej kommunister, bl.a Lars Ohly. Många gick ur partiet i protest när k:et försvann!

Man att Fallenkvist är nazist tycks det inte råda nån tvekan om. Och med tanke på med vilken omsorg Åkesson försökt rensa bort såna element ur partiet är det rätt anmärkningsvärt att hon även i denna valvaka får tillfälle att svärta ner partiet. Inte vad SD behöver just nu.

Ut med kärringen ur partiet!
Citera
2024-06-11, 22:13
Medlem
Citat:
De för sin och SDs politik på fyllan. Precis många av dem gör på Flashback. Men det är jobbigt för SD. Partiet tappar stöd från personer som inte gillar nazism.

Citat:
I så fall är vänsterklägget lika mycket kommunister och stalinister. Det vet man ju var dom har sitt ursprung och sina rötter! Jag minns hur mycket hårdnackade kommunister det fanns i vpk innan dom tvingades ta bort k:et till vp. Hälften ville fortsätta kalla sej kommunister, bl.a Lars Ohly. Många gick ur partiet i protest när k:et försvann!

Man att Fallenkvist är nazist tycks det inte råda nån tvekan om. Och med tanke på med vilken omsorg Åkesson försökt rensa bort såna element ur partiet är det rätt anmärkningsvärt att hon även i denna valvaka får tillfälle att svärta ner partiet. Inte vad SD behöver just nu.
Gv
Ut med kärringen ur partiet!
Jag undrar varför ni SD människor pratar om klägget hela tiden. Ni utgör ju själva klägget, i dess ursprungliga betydelse. Vad Vänsterpartiet beträffar så har jag inte sett att de skulle hylla någon ideologi som propagerar för utrotning av judar, muslimer eller något annat folkslag. Sedan kan man faktiskt undra varför kärringen förfarande verkar vara en viktig person inom SD
Senast redigerad av nantale 2024-06-11 kl. 22:16.
Citera
2024-06-12, 14:13
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Jag undrar varför ni SD människor pratar om klägget hela tiden. Ni utgör ju själva klägget, i dess ursprungliga betydelse. Vad Vänsterpartiet beträffar så har jag inte sett att de skulle hylla någon ideologi som propagerar för utrotning av judar, muslimer eller något annat folkslag. Sedan kan man faktiskt undra varför kärringen förfarande verkar vara en viktig person inom SD

VPK hyllade Sovjetunionen under alla deras ledare!
Och vad behandlingen av judarna i Sovjet anbelangar:

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/motion/angaende-behandlingen-av-judarna-i-sovjetunionen_fx02201/

Finns hur mycket som helst...
Citera
2024-06-12, 16:00
Medlem
Celestrons avatar
"Det verkar faktiskt som att kidsen gjort sin läxa. De har läst på ordentligt och röstat på förändring i de frågor som håller på att gå åt pipsvängen i Sverige. Ungdomarna fattar vad som håller på att hända.

Nu återstår bara att få de äldre att haja vad som händer om man börjar svikta i stödet till Ukraina, hota demokratin och strunta i klimatet."

..säger Rasmus Hansson idag på Aftonbladet.

Återigen ett bevis för hur vänstervridet Aftonbladet är. Finns det någon idag som tycker dom är sk "Politiskt oberoende"??
Man rapporterar pliktskyldigast om dagliga skjutningar, men undlåter att koppla det till den ansvarslösa massinvandringen!
Inte ett enda ord om det!
Och vad det gäller klimatet, har Sverige för länge sen gjort tillräckligt redan. Vi ÄR bland dom världsledande.
Och om han nu oroar sej så mycket för demokratin som han säger; vore det inte dags att öppna korpgluggarna och se vad massinvandringen ställt till med?

Men nej! Hörselskydd på! Skygglappar på! Och så dom karakteristiska huvudruskningarna som sossarna i alla tider gjort när de inte vill se eller lyssna!!
Citera
2024-06-12, 16:26
Medlem
Borde snarare göras en stor tråd om varför folk INTE röstade. Nu kan ju alla envar göra en logisk gissning, men flera partier som vill mobilisera vill säkert veta mer exakt varför de inte gick och röstade även om de nu försöker göra en eftervalsanalys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in