2024-06-08, 20:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då har Anjos springis Vad Är Problemet gett sig på nästa kreatör, som inte vill som Anjo och Jocke vill
Hur länge kan folk blunda för vad som pågår? Det här börjar bli rent pinsamt
Vad betyder det?
Citera
2024-06-08, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Så jävla bra att han går ut med det! Strongt gjort! Äntligen!

Strongt gjort? Vad?
Citera
2024-06-08, 21:02
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Strongt gjort? Vad?

Hahaha det är vansinnigt roligt! De ville VERKLIGEN inte att det skulle komma ut! Alltså kallingarna jag dööör

Edit.
Förtydligande - det är klart att alla kreatörer som gör reaktionsvideos sitter i knät på allihop som nämns - utan Chrippa Anjo Jocke och alla andra som det skrivs om här så hade de inte haft de tittarvisningarna som de har. Att han driver om det tar inte bort den verkligheten.

Trådarna följer exakt samma mönster och inläggen gör kreatörerna i sin tur utifrån vad de svamlar om och hur mycket drama och bråk C/A/J får ut på sociala medier.

Sen håller alla varandra i händerna ändå.

Det är ju denna och de andra trådarna som ger dårarna visningar. Man behöver inte följa en enda av dem egentligen.

Men miljoner väljer att göra det. Vi kan ta diskussionen därifrån.
Senast redigerad av Pianotangent 2024-06-08 kl. 21:17.
Citera
2024-06-08, 21:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad betyder det?
Att vad är problemet gör som Anjo säger, hans lilla spring pojke, hans lydiga attackhund
Citera
2024-06-08, 22:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Att vad är problemet gör som Anjo säger, hans lilla spring pojke, hans lydiga attackhund
Ok tack
Citera
2024-06-08, 22:28
Medlem
Citat:
Då har Anjos springis Vad Är Problemet gett sig på nästa kreatör, som inte vill som Anjo och Jocke vill
Hur länge kan folk blunda för vad som pågår? Det här börjar bli rent pinsamt

Du ska nog se hela videon innan du uttalar dig
Citera
2024-06-08, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lixmax

Jag såg hela videon. Anjo och Jocke "ber" Simon göra en prankvideo och Simon bockar och ler
Citera
2024-06-08, 23:15
Medlem
Citat:
Jag såg hela videon. Anjo och Jocke "ber" Simon göra en prankvideo och Simon bockar och ler

Du börjar bli lite för konspiratorisk.
Nu när du påstår att det är dem som ligger bakom den här skämt videon, så då du faktiskt ta och presentera konkreta bevis för att det
är så också.
Det börjar dra åt det osunda hållet.
Citera
2024-06-08, 23:15
Medlem
Citat:

Haha Nej det är en parodivideo om hela det här "dramat"
Citera
2024-06-09, 00:21
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lixmax
Haha roligt klipp!

Redan i början så tyckte jag att han inte kändes genuin alls så jag spolade tills det var typ 1-2 minuter kvar för att se om han drev, men han var inne på samma spår så fortsatte från början.

Sen det där med bajset var ju bara konstigt. Och så när han sa att han gillar att klä sig i kvinnokläder haha.. tänkte WTF? Han har en riktig testo-röst också så det gjorde det bara sjukare. F5ade för att se om någon har kommenterat något om att det är ett skämt eller något men det hade inte hunnit komma in då.

Sen mot slutet blev det ju jävligt urspårat men till slut sa han ju som det var Lurigt att lägga in det precis i slutet..

Chattarna såg och lät jävligt genuina ut faktiskt!
Citera
2024-06-11, 15:49
Medlem
Gretathugbergs avatar
Anjobanjo samarbetar med scammers, tack cluee! Äntligen nalkas slutet för chipstutten.
Citera
2024-06-11, 16:55
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Anjo har tidigare sagt att han mjölkar Chrippa-drama enbart för att tjäna pengar. "Youtube är mitt jobb och jag har en familj att försörja".

Varför går han inte bara istället med i Analyshasse+ och håvar in storkovan på börsen? Han har ju själv gjort reklam för denna fantastiska tjänst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in