Citat:
Ursprungligen postat av
johnjozefsson
Så dom vänder upp ner på bostäder för folk som lever för träningen och som aldrig rört doping ens?
Jävla Stalin-fasoner
Som sagt. Jag har aldrig hört om någon tidigare ostraffad och skötsam individ som fått husis vid nekande till brott. Tänk på att en del av individerna som kommenterar här är blandmissbrukare och tror att dom är representativa för en normal individ och därmed får "alla husis oavsett om man nekar" för att dom själva och deras pundarvänner får det. Knallar du runt skränandes i GASP kläder och verkar hög på tjack är det självklart att polisen kommer göra husis hos dig. Är du en normalt tränande individ är sannolikheten att dom gör husis i samband med dopingtest försvinnande låg. Det kanske kan hända men sannolikheten är extremt låg. Här i tråden får folk det att låta som att husis är standard i samband med dopingtest, vilket är långt ifrån sanningen.
Jag har alltid fått fint bemötande från de polismän jag träffat eftersom jag är trevlig och artig tillbaka. Har även ett flertal vänner(både rena och dopade) som haft kontakt med polisen och det har enbart blivit husis när någon blivit tagen med preparat på sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
johnjozefsson
Ser polisen om man varit dömd för doping för över 10 är sen?
Ingen aning. Normal gallringstid är 5 år men är väl inte helt osannolikt att dom ser längre. Är väl bara säga att det var något du höll på med då men inte gör längre om det skulle komma frågor.