Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Varför bumpar du en sex år gammal skittråd, en tråd som handlar om klockvärldens hemorrojder?
Bump, har en riktig Rolle Explorer 2 köpt för 40lax 1995. Servade för 5 år sedan för 12 lax

Men då går den också som en klocka nu

Skämt Åsido, glaset slipades eller byttes mins inte men sedan var det ju invändig service också. Jag frågade efter kvitto med spec, detta var på en seriös handlare på biblioteksgatan. Men det var segt att få ut det. Det kom liksom inte automatiskt med att man gick dit och hämtade den och drog kortet. Jävligt märkligt frågar ni mig men jag är en sådan som inte kontrollerar allt hela tiden men jag kom hem och såg bara kvittot i den lilla sammetspåsen och mailade. Har för mig at jag fick ngn form av spec till slut. Fick ändå känslan av att det var något hemlighetsmakeri kring det hela. Märkligt.
Nåväl, är ute och är för full ibland, tänkre att fejk Rolex skulle va bättre att bli rånad på än min helt fräscha från -95. Ingen som har en bra länk på bästa inköpsstället för några tusen? Eller ngn annan trevlig modell som är enkel och bra att göra kopior på?