2024-06-10, 16:40
Medlem
Jag bryr mig inte längre men tror faktiskt han skulle kunna vara släppt. Flera av bilderna känner jag inte igen och känns som väldigt ihärdigt trollande att låtsas vara släppt genom att skriva på IG och posta bilder. Hur som helst, låt honom falla i glömska.
Citera
2024-06-16, 00:32
Medlem
Haidar Juma från paradise hotell följer ”Alex” kontot på Instagram. Känns sus.
Citera
2024-06-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catcatmeow
Jag har kollat in dina äldre inlägg. Du är av allt sammantaget att döma en psykiskt sjuk person som fantiserar ihop bisarra berättelser om mördade människor, och om hur man mördar dem t.o.m. Men den mängd dramatik och dikt som du maler fram på ditt säregna sätt visar tydligt att allt enbart rör sig om dina våldskåta mentala fixeringar. Du talar egentligen inte om någonting på ett sätt som om det faktiskt hade hänt. Vad får du ut av att ställa dig och pissa på Annies lik när den stackars flickan varit död i fyra år nu? Sett till dina tidigare inlägg så är ju det här uppenbarligen din grej, för Annie är inte den första mordhistorien där du har stampat in och snackat din psykotiska skit.

Vadå psykotisk?
Citera
2024-06-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catcatmeow
Var inte obduktionen en del av fupen?

Kom igen, som andra redan har lyft så är både tingsrätten, hovrätten och Batteritos advokat överens om att han injicerade henne med sprutan med tramadol som hans andra extjej har vittnat om att han kokade upp i köket när hon var närvarande innan han åkte tillsammans med henne till Annies lägenhet.

Att han sedan inte fälldes för mordet berodde på den teknikaliteten att de även hittade tramadol i Annies maginnehåll - det skapade en situation där det ej gick att säkerligen avgöra om det var trammen som man i rätten har bekräftat att Batterito har injicerat henne med, eller om det var trammen i magen - som hon teoretiskt sett kan ha tagit frivilligt (dock framkommer det i fupen att Batterito vid tidigare tillfälle har tvingat i henne tram genom att svälja det för att få skit på henne att använda emot henne om hon som mamma åkte dit på att ha tagit tram hon inte skulle ha gjort) - som orsakade hennes död. Situation gjorde att man inte kunde ställa bortom allt rimligt tvivel att han hade mördat henne.

Så varför tycker du att det känns nödvändigt att dikta ihop fiktiva och jävligt otroliga scenarior som detta? Har du satt en spruta i dig själv nån gång? Försök leva dig in i det och försök föreställa dig att du sätter den i armvecket och försök sen föreställa dig att du sätter den i halsen på dig själv. Hur skulle du bära dig åt?

Jag kan nog det mesta om att injicera men jag har verkligen inte ens en aning om hur fan jag skulle lyckas sätta en nål i halsen på mig själv. Jag hajar inte ens hur det ska gå till. Kolla dig själv i spegeln, som man har du ju säkert lite synligare blodkärl, men ser du var och hur du skulle kunna skjuta upp dig själv i halsen när du ser dig i spegeln? Man lär väl behöva strypa sig själv med ett jäkla skärp eller dylikt för att stasa till det tillräckligt för att kärlen ens ska synas och ”poppa upp” tillräckligt för att gå att ens gå att nå, och samtidigt ska man ju inte tappa fokusen av den akuta syrebristen som uppstår av att man tvingas strypa sig själv. Och då den totala avsaknaden av spår på hennes kropp bevisar att hon aldrig tidigare har injicerat så ska hon också ha lyckats med detta under det första försöket hon gör. Förbaskat fingerfärdigt av henne må jag säga.

Eller så förhåller det sig precis så som tingsrätten, hovrätten och Batteritos advokat alla är överens om: Batteriet injicerade Annie med trammrn. The simple solution is often the answer.

Vem av oss menar du är psykotisk?
Citera
2024-06-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chanitto
Du är en ganska så svår varelse att förstå sig på. Men de är ju just det som hänt. Enligt obduktionen har man missat. Vilket säkerligen händer när man ger någon en spruta med våld. Gör man det själv och missar så är det som catcatmeow säger. ¨Det svider utav bara fan om du råkar börja injicera utanför ett kärl, ingen dumpar en HEL jävla dos utanför ett kärl rakt in i vävnaden, du hinner inte halvvägs för det svider för illa.¨

Innan du diskuterar vidare så ber jag dig läsa domen från hovrätten och obduktionen, tycker även du ska läsa morddomen från tingsrätten.

Snacka med en av grannarna som pundar. Han säger att det är fullt möjligt att dumpa en hel dos utanför venen.
Citera
2024-06-17, 15:37
Medlem
Två svenskar gripna i palma misstänkta för penningtvätt från narkotikahandel.. håller inte abbe hus i palma?
Citera
2024-06-17, 16:06
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Två svenskar gripna i palma misstänkta för penningtvätt från narkotikahandel.. håller inte abbe hus i palma?

Abbe är i Malta.
Citera
2024-06-19, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labyrint
Besök Occo eller Real padel i marbella så kommer ni se honom. Sagt det tidigare och säger det igen.

Har du sett honom där själv? Tror inte han är i Marbella nu.
Citera
2024-06-25, 02:49
Medlem
Finns/fanns ett klipp från en klubb på mallis där vi ser vår kära abbe jaga en annan grabb. dröjer nog inte längre innan han sitter häktad igen. VIDEO : https://streamable.com/4nsnqy
Citera
2024-06-26, 22:06
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Finns/fanns ett klipp från en klubb på mallis där vi ser vår kära abbe jaga en annan grabb. dröjer nog inte längre innan han sitter häktad igen. VIDEO : https://streamable.com/4nsnqy

Tragiskt är ordet. Varför skryter han dock inte på sociala medier? Och hur i helvete kan han vara en fri man?
Citera
2024-06-27, 13:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Så mördaren är släppt, hur fan då?!

Går filmen att ladda upp igen? Trodde man hade ett solklart case annars kan man väl inte häkta någon så jävla länge
Citera
2024-06-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så mördaren är släppt, hur fan då?!

Går filmen att ladda upp igen? Trodde man hade ett solklart case annars kan man väl inte häkta någon så jävla länge
nä verkar som att videon är borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in