2024-06-09, 12:13
Medlem
Det är väl bara en person som har hängts ut så jag skulle inte kalla det valkampanj där det är flera stycken SD are som läggs ut nästan samtidigt pga det är valkampanj.

Nu känner jag inte dom men jag tror inte dom fejkar, mycket för dom har ingen utåt sätt en politisk agenda deras mål är att sätta dit pedofiler.
Egentligen finns det inga bevis, vi har enbart deras ord. Att fejka en chatt går ju göra och det är det enda vi har som bevis. Hade det varit någon grupp vi vet har som uppgift att ljuga om SD så hade jag inte trott på det men jag har inte fått det intrycket av dom 2.
Vet du något vi inte vet om Sara och Patrik?

Jag är SD are och jag skiter i om det är en SD are, alla pedofiler ska hängas ut. Bra att SD stängda av han direkt.

Nu följer inte jag dumpen men jag stöttar deras arbete. Så jag får fråga ni som vet, är detta vanligt att dom fortsätter kontakta folk och jagar dom på deras arbetsplats när dom inte velat träffa dumpen?
Det där måste jag säga kändes lite konstigt.
För vad jag vet om pedofiler så är dom flesta bara nyfikna och chattar bara och att det är få som verkligen träffar sina offer i verkligheten? Stämmer detta?
Det skulle kunna vara en politisk agenda när man gör så, är det du menar?

Att hängas ut som pedofil är mycket allvarligt, dumpen har extremt mycket följare så det lär ju komma fram ganska snabbt till folks bekanta.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2024-06-09 kl. 12:16.
Citera
2024-06-09, 12:16
Medlem
Det här inlägget är patetiskt.

Den här SD-politikern är ett svin och förtjänar att hängas ut och uteslutas från partiet. Helst ska han polisanmälas också. Han är en fara för samhället. Givetvis är det bra av Sverigedemokraterna att med omedelbar verkan utesluta honom från partiet.

Att du på något sätt skulle kunna få det här till en "valkampanj mot SD" är rent ut sagt avskyvärt. Att en pedofilisk SD-topp avslöjas en dag innan valet är bara bra för allmänheten. Bilderna är verkligen inte falska.

Fy fan för avskummet, bra av Dumpen att de visade vad som hände, bra av Sverigedemokraterna att de uteslöt honom med en gång.

Citat från Sverigedemokraternas presstjänst
Citat:
Vi ser oerhört allvarligt på det här och agerade omedelbart för att klippa alla band till den här personen. Det här beteendet är fullständigt förkastligt och vi tar starkt avstånd från detta. Han är nu avstängd från partiet och ett uteslutningsärende kommer att hanteras redan på måndagens partistyrelsemöte

Bra av alla, förutom av den äckliga pedofilen.
Citera
2024-06-09, 12:22
Medlem
MarcoStars avatar
Var femte (!!) sverigedemokrat är dömd för brott vilket sticker ut rejält i jämförelse med andra partier, så det här är inte så förvånande.
Citera
2024-06-09, 12:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Självklart kan man inte avslöja källor här på Flashback. Men det är tydligt att man från SDs sida kommer att bemöta dessa bisarra anklagelser.

Håll dig till sakfrågan istället.

Det är ju du själv som hävdar att det finns källor inom SD som påstår att materialet är fabricerat. Då får du ju vara beredd att presentera bevis på detta och inte vifta bort det genom att kräva att andra ska hålla sig till sakfrågan.

Tvärtom vad du påstår så säger ju SD att de tar avstånd från det och stänger av snubben och han kommer troligtvis uteslutas.
Citera
2024-06-09, 12:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thextor
Det här inlägget är patetiskt.

Den här SD-politikern är ett svin och förtjänar att hängas ut och uteslutas från partiet. Helst ska han polisanmälas också. Han är en fara för samhället. Givetvis är det bra av Sverigedemokraterna att med omedelbar verkan utesluta honom från partiet.

Att du på något sätt skulle kunna få det här till en "valkampanj mot SD" är rent ut sagt avskyvärt. Att en pedofilisk SD-topp avslöjas en dag innan valet är bara bra för allmänheten. Bilderna är verkligen inte falska.

Fy fan för avskummet, bra av Dumpen att de visade vad som hände, bra av Sverigedemokraterna att de uteslöt honom med en gång.

Citat från Sverigedemokraternas presstjänst

Bra av alla, förutom av den äckliga pedofilen.

Polisanmälas för vad? Han har inte begått något brott.
Citera
2024-06-09, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Dumpen visar sig vara en del av det vänster liberala klägget försöker nu saboterat genom att framställa Sverigevänner som pedofiler.

https://dumpen.se/2024/06/08/kampanjegaddan-napp-426-varberg-halmstad/

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/lokal-sd-topp-i-halland-uthangd-av-dumpen-/
Nej men FY. Vilka as de är på Dumpen. Hur kan de göra så mot hederliga SD-politiker?
Kan inte alla journalister bara ge sig på folk från sjuklövern?
Citera
2024-06-09, 12:33
Medlem
Hur kan en trådstart av såhär låg kvalitet ens tillåtas här? Rent nonsens. Dumpen är emot pedofiler och enbart pedofiler och den som är emot Dumpen är själv pedofil ellet pedofilkramare.
Citera
2024-06-09, 12:41
Medlem
HDPopcORNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Tror det handlar om tidpunkten när det tas upp, inför ett val, kunde väntat till måndag.

Haha, vänta tills måndag för att underlätta för pedofilen?.. Ni stackars SD-are är inte friska.
Citera
2024-06-09, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HDPopcORN
Haha, vänta tills måndag för att underlätta för pedofilen?.. Ni stackars SD-are är inte friska.

Är inte de flesta inslagen på dumpen.se flera veckor gamla?
Citera
2024-06-09, 12:48
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Hur kan en trådstart av såhär låg kvalitet ens tillåtas här? Rent nonsens. Dumpen är emot pedofiler och enbart pedofiler och den som är emot Dumpen är själv pedofil ellet pedofilkramare.

Pedofilerna försöker attackera Dumpen från olika håll. Desperationen är total.

Jag har märkt de senaste veckorna/månaderna att de försöker få med sig SDare nu i deras anti-dumpen kampanj men det kommer absolut inte fungera

De som röstar på SD är förmodligen de som hatar pedofiler mest av alla.
Senast redigerad av Tuor 2024-06-09 kl. 13:01.
Citera
2024-06-09, 12:53
Medlem
Lillamig72s avatar
En reflektion.
Jag tänker att det är nytt av Dumpen att aktivt själva söka upp en gädda på deras arbete som inte står och väntar på ett barn han bestämt möte med.
Gäddan har chattat med ett barn, men ej tagit det stora steget att träffas IRL.
Funderar då på att beror det på att mannen är SD-politiker som Dumpen väljer att agera på ett annat sätt än vad de brukar göra? Troligtvis. De får ett stort scoop.
Visst är det bra att han ändå blir avslöjad. Äckliga män som chattar om sex med 14-åriga pojkar ska stoppas. Men känns ändå lite som gråzonen där när de filmar och hoppar på honom när han arbetar..
Citera
2024-06-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Polisanmälas för vad? Han har inte begått något brott.

Han har definitivt begått brott.

Brottsbalken, 6 kapitlet, paragraf 10a.
Citat:
10 a §Den som, i syfte att mot ett barn under femton år begå en gärning för vilken straff föreskrivs i 4, 5, 6, 8 eller 10 §, föreslår en träff eller stämmer träff med barnet, döms för kontakt för att träffa ett barn i sexuellt syfte till böter eller fängelse i högst två år. Lag (2017:1068).

https://lagen.nu/1962:700?diff=true&from=2024%3A271#K6P10aS1

Det är helt uppenbart att han ville stämma träff i sexuellt syfte. Detta kallas grooming.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in