2024-06-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olle.holm
Om man har information är det 112 man ska ringa utan direkt till polisen vilket är: 114 14

114 14 kmr du inte ens fram till längre i Göteborg. 35 min väntade jag personligen en gång.
Citera
2024-06-03, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Jag håller med OM det vore så att de bara dödade sig själva. Men faktum är att det var mellan 15 - 25 småbarn ute med familjer, picknicks och lekar på gården, när de började skjuta. Och de asen som skjuter har ju ingen vapenträning eller koll alls, bara ren tur att inte barn skadades. Har redan hänt att förbipasserande och småbarn skadats eller dödats.

Glömmer aldrig den avrättningen av den oskyldiga killen utanför Vår krog och bar. Asen sköt honom point blank för att inte lämna nåt vittne. De sköt småbarnspappa Mickael nyligen. Ett oskyldigt småbarn har t.o.m dödats av granat samt har oskyldiga mördats för skytten tagit fel adress/person.

Det har du förstås helt rätt i.
Citera
2024-06-04, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scandinavium
Så länge inte politikerna gör något vettigt åt situationen, så är självrensning det näst bästa alternativet.

Men det blir bara en större snöboll så förstår inte hur det kan vara något positivt? Det föds fullt med barn hos invandrare så om 100 personer blir ihjälskjutna spelar ingen roll i det sammanhanget men det är vi vanliga invånarna som får betala priset med nya lagar, mer övervakning, högre skatter mm.

Tänk till lite innan ni skriver.
Citera
2024-06-04, 08:53
Medlem
Citat:
Jag håller med OM det vore så att de bara dödade sig själva. Men faktum är att det var mellan 15 - 25 småbarn ute med familjer, picknicks och lekar på gården, när de började skjuta. Och de asen som skjuter har ju ingen vapenträning eller koll alls, bara ren tur att inte barn skadades. Har redan hänt att förbipasserande och småbarn skadats eller dödats.

Glömmer aldrig den avrättningen av den oskyldiga killen utanför Vår krog och bar. Asen sköt honom point blank för att inte lämna nåt vittne. De sköt småbarnspappa Mickael nyligen. Ett oskyldigt småbarn har t.o.m dödats av granat samt har oskyldiga mördats för skytten tagit fel adress/person.

Förutom att dom inte har någon vapenträning så ger dom ak 47 till spinkiga 16 åringar, blir till och med svårt för en vuxen människa att hantera ett sådant vapen..ett recept för kaos.
Citera
2024-06-04, 10:48
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Men det blir bara en större snöboll så förstår inte hur det kan vara något positivt? Det föds fullt med barn hos invandrare så om 100 personer blir ihjälskjutna spelar ingen roll i det sammanhanget men det är vi vanliga invånarna som får betala priset med nya lagar, mer övervakning, högre skatter mm.

Tänk till lite innan ni skriver.
Precis, med 14000 aktiva i kriminella gäng och ytterligare 48000 med kopplingar till kriminella gäng( https://polisen.se/aktuellt/nyheter/nationell/2024/februari/totalt-62-000-bedoms-aktiva-eller-ha-koppling-till-kriminella-natverk/ ), så finns det alltid folk som kan ta nåns plats när de skjuts ihjäl eller åker in.
Citera
2024-06-05, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Imponerande ändå att träffa en fot, inte den största delen på människan direkt.
Det kanske var Bigfoot ?
Citera
2024-06-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Förutom att dom inte har någon vapenträning så ger dom ak 47 till spinkiga 16 åringar, blir till och med svårt för en vuxen människa att hantera ett sådant vapen..ett recept för kaos.

Exakt detta.
Citera
2024-06-09, 13:00
Medlem
If I was to ask for Megan Thee Stallion if she would collab with me / Would I really have a shot at a feat
Citera
2024-06-10, 09:47
Medlem
Citat:
Exakt detta.

Plus att dom flesta är påverkade av Tramadol och/eller alprazolam, till och med en vanlig svensson kan begå ett mord under benzo påverkan eller något annat väldigt dumt, vet flera exempel bland folk jag känner som gjort tokiga saker på piller, läskigt.
Citera
2024-07-28, 18:51
Medlem
Känner killen tragiskt!
Citera
2025-11-07, 02:39
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det är ju i så fall området runt Krum, och det är ju rätt ökänt som ett tillhåll.

Nu var detta ett gammalt inlägg, men vad/var är "Krum"?
Citera
2025-11-08, 13:29
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Nu var detta ett gammalt inlägg, men vad/var är "Krum"?

Det är en gata som heter Krumeluren. Området runtom gatan brukar (eller brukade för 10-20 år sedan iaf) kallas för Krum. Jag vet inte exakt var gränserna för det man kallar Krum går, men för mig brukade Krum i princip vara allt mellan Krumeluren och Wadköpingsgatan. Blendas gata, Katjas gata, Julias gata osv.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in