2024-06-09, 05:12
Bannlyst
Tycker att Charlie Weimers gjorde en väldigt bra debatt. Tror nog att SD vann många röster pga detta.

Ut och rösta SD nu idag!
Citera
2024-06-09, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Vilken pigg nykomling i Alice Teodorescu! Helt orädd och äger ju fullständigt motdebattörerna i både konstruktiv debatt och syrliga spikar.

Det är sånt man vill ha. Knockout.

Skrika ”antisemit!” så fort någon motsätter sig Israels/USAs brott mot internationell rätt?

Hon är en fanatisk extremist.
Citera
2024-06-09, 06:41
Medlem
zobras avatar
Är det här en återupprepning av forna val? D.v.s Jonas gråter
Citera
2024-06-09, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Hm... Nu är ställningen:
Sd 63
C 12
V 10
Kd 5
M, S, Mp 3 var
L 1

Snacka om förändring! Nog måste det väl vara nåt skumt nu när Sd fått såhär många röster?
Jag vet att de är stora på nätet, men det här ter sig lite väl överdrivet?
Var röstar ni?
Citera
2024-06-09, 07:46
Medlem
Sam.Boyds avatar
Vafan!
Vad är det för propagandistisk vänsterbliven öststats TV vi har.

Redan i försnacket går Sams blodtryck upp.

Man skippar brottsligheten (som enligt programledarna främst är en moderat fråga). som defacto är gränsöverskridande både innom EU o utanför EU. O i dtället fokuserar på utrikespolitik som Gaza (ikke EU fråga) samt Ukraina där alla tycks överens att fortsätta slakten av unga män till taktiska kärnvapen blir en realitet. Men det stora paradnummret o viktigaste frågan enligt Svt är klimatet (som är en ren religiös fråga).
Helt osofistikerat riggat för att gynna MP o V.
Citera
2024-06-09, 08:45
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Är det här en återupprepning av forna val? D.v.s Jonas gråter
Ja faktiskt! Jonas är nog den jag helst hade haft bredvid mig på en kräftfest av årets kandidater, även om jag inte sympatiserar med hans politik över huvud taget. Men i debatter är det skämskudde fram så fort han med gråt i rösten börjar tala om hur nån undersköterska med 5 barn i Arvidsjaur inte har råd att sätta mat på bordet… såå pinsamt.
Citera
2024-06-09, 08:50
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
Ja faktiskt! Jonas är nog den jag helst hade haft bredvid mig på en kräftfest av årets kandidater, även om jag inte sympatiserar med hans politik över huvud taget. Men i debatter är det skämskudde fram så fort han med gråt i rösten börjar tala om hur nån undersköterska med 5 barn i Arvidsjaur inte har råd att sätta mat på bordet… såå pinsamt.

Man ska inte ha fler barn än man själv - i normalläget - kan försörja.
OT.
Citera
2024-06-09, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Skrika ”antisemit!” så fort någon motsätter sig Israels/USAs brott mot internationell rätt?

Hon är en fanatisk extremist.
Såg inte debatten men gjorde hon verkligen det? Däremot motsatte hon sig det eviga tjatet om "30-tal" där vänstern gapar om inkommande nazism men de totalt skiter i när nazisterna är här på riktigt.. testa gå genom Malmö med kippa och testa vet jag!
Citera
2024-06-09, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Man kan ju rösta på Jonas för att han är nåt så ovanligt som en sansad kunnig politiker, som garanterat kommer se till Sverige som land. Partitillhörigheten är inte lika viktig i Bryssel som här hemma.

Det är inte av snikenhet Jonas vill till Bryssel, vänsterpartisterna donerar det som överstiger en arbetarlön till partikassan.
Jo, det är superviktigt! Vänstergruppen har t.ex. lovat att absolut inte rösta med "ryssvänner" till höger (fast de har ryssvänner i sin egen grupp) och obstruerade bl.a. massa uppgörelser i migrationspakten. Röstar man vänstern röstar man för mer kaos.

Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Exakt. Det har hänt mycket sen dess. V är numera som sossarna var på 70-talet och pragmatiska. Accepterar att vi är med i EU och jobbar för att vi ska få behålla den svenska modellen i så hög utsträckning som möjligt.
Pragmatiska? Titta på random ungvänstermöte, inte mycket pragmatisk där. Ofta i nära samarbete med allehanda våldsbejakande "antifascister", djurrättsaktivister och annat skräp. Det är DE som sedan blir moderpartiets ledande skikt.
Senast redigerad av Tempmail2 2024-06-09 kl. 09:29.
Citera
2024-06-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Man ska inte ha fler barn än man själv - i normalläget - kan försörja.
OT.

Precis, resten ska paketeras och gå på export.
Citera
2024-06-09, 09:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlibs
Tycker att Charlie Weimers gjorde en väldigt bra debatt. Tror nog att SD vann många röster pga detta.

Ut och rösta SD nu idag!

Ja han var riktigt vass, synd han inte fick mer tid att prata.
Citera
2024-06-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Att utrota judar?
Det står V för nu.
Touché
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto