2024-06-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Låter den inte väldigt Auto-Tune:ad stundvis? Fast det kanske alla sådana låtar är numera?

Precis vad jag också hörde när jag lyssnade på den. Tycker inte alla låtar är så, bara låtar där artisten inte har tillräckligt bra röst...
Citera
2024-06-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Såg ett klipp från "Wahlgrens Värld" där Sofia Wistam kallar Bianca för "Queen B". Bauer kommenterade på Biancas Insta "QUEEN" med ett hjärta och en flamma. Caia kommenterade "VÅR QUEEN", Lovisa Worge med "QUEEEEEEN". Det är inte konstigt att narcissismen frodas och är i full blomning.

Biancas ex Philippe hjälpte sig själv genom att hålla sig ifrån att gå tillbaka till Bianca, att istället "stanna kvar på jorden". Han ser genuint glad ut tillsammans med sin tjej. Hon är sparsam med lägga ut på Insta men för ett tag sedan lade hon ut bilder på fint de gjort på sin lilla balkong efter att ha varit på IKEA.

Jag tror att det enkla är befriande för Philippe och att han inte för fem öre saknar spektaklet runt Bianca. All desperation hon signalerar med ett ansikte som inte går att känna igen, samt maniskt strösslande med avklädda bilder med fokus på de opererade brösten. Ja, det får honom nog att uppskatta sin flickvän med looken "girl next door" ännu mer.

Pinsamt. Precis som du skriver, narcissismen frodas.

Är också helt övertygad om att han gjorde rätt val. Kollade på Wahlgrens värld en gång där Bianca blev svartsjuk för att hon trodde att Philippe var intresserad av Lovisa W varpå hon även säger att Lovisa precis ser ut som Philippes typ. Jobbigt att visa för hela svenska folket vilken dålig självkänsla man har och dessutom skämma ut pojkvännen på det viset.

Tyckte Bianca var riktigt snygg innan men hennes skönhetsoperationer har inte varit till hennes fördel.
Citera
2024-06-08, 22:42
Medlem
MrsEjPKs avatar
Väntar ett skivkontrakt hos Sony el Univeral nu tro ?

Skämt å.sido.
Bianca bygger upp en fasad .Jag forstätter tro som tidigare att hon egentligen inte alls mår som det ser ut....det är omöjligt med den ätstörning hon har.
Fråga bara Linda Lampenius.

Jag tror inte alls det är så lyckligt som allt ser ut på insta för Bianca.

Vilket inte minst hennes ex Philippe vet.Och givetvis hennes närmaste.

Men det är ju lätt att luras av fasaden....
Citera
2024-06-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Såg ett klipp från "Wahlgrens Värld" där Sofia Wistam kallar Bianca för "Queen B". Bauer kommenterade på Biancas Insta "QUEEN" med ett hjärta och en flamma. Caia kommenterade "VÅR QUEEN", Lovisa Worge med "QUEEEEEEN". Det är inte konstigt att narcissismen frodas och är i full blomning.

Biancas ex Philippe hjälpte sig själv genom att hålla sig ifrån att gå tillbaka till Bianca, att istället "stanna kvar på jorden". Han ser genuint glad ut tillsammans med sin tjej. Hon är sparsam med lägga ut på Insta men för ett tag sedan lade hon ut bilder på fint de gjort på sin lilla balkong efter att ha varit på IKEA.

Jag tror att det enkla är befriande för Philippe och att han inte för fem öre saknar spektaklet runt Bianca. All desperation hon signalerar med ett ansikte som inte går att känna igen, samt maniskt strösslande med avklädda bilder med fokus på de opererade brösten. Ja, det får honom nog att uppskatta sin flickvän med looken "girl next door" ännu mer.

Kan bara instämma. Borderline Bianca som skyller på adhd…. Han hade det inte lätt ihop med henne och hennes demoner. Hon behöver lugn och ro och få hitta sig själv. Lägga ner . Hon och Britney är fan lika som bär med sin uppmärksamhets törst
Citera
2024-06-09, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Pinsamt. Precis som du skriver, narcissismen frodas.

Är också helt övertygad om att han gjorde rätt val. Kollade på Wahlgrens värld en gång där Bianca blev svartsjuk för att hon trodde att Philippe var intresserad av Lovisa W varpå hon även säger att Lovisa precis ser ut som Philippes typ. Jobbigt att visa för hela svenska folket vilken dålig självkänsla man har och dessutom skämma ut pojkvännen på det viset.

Tyckte Bianca var riktigt snygg innan men hennes skönhetsoperationer har inte varit till hennes fördel.

Hon blir mer och mer lik M Jackson. 😣
Citera
2024-06-09, 00:08
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Haha ja, snart börjar saker lossna från ansiktet Hon måste ha grav dysmorfofobi likt dom flesta andra som har gjort mer än en plastikoperation.
Citera
2024-06-09, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee

Håller med dig där!
Citera
2024-06-09, 08:39
Asså hennes reklam o videos är bara för mkt enligt mig!

Hon är ju fejk från topp till tå!

Rena porrskådisen nu, vad hände med naturlig skönhet
Citera
2024-06-09, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Väntar ett skivkontrakt hos Sony el Univeral nu tro ?

Skämt å.sido.
Bianca bygger upp en fasad .Jag forstätter tro som tidigare att hon egentligen inte alls mår som det ser ut....det är omöjligt med den ätstörning hon har.
Fråga bara Linda Lampenius.

Jag tror inte alls det är så lyckligt som allt ser ut på insta för Bianca.

Vilket inte minst hennes ex Philippe vet.Och givetvis hennes närmaste.

Men det är ju lätt att luras av fasaden....
Man luras ändå inte av fasaden. Desto mer fasad och massa bilder på henne desto mer inser man att hon är väldigt trasig… så tydligt att det materiella inte gör människan lycklig. Tycker lite synd om henne.
Citera
2024-06-09, 09:49
Medlem
DayNites avatar
hon har opererat sönder sig, ser ut som en vilken porrskådis som helst , alla kan ha en platt mage och sillisar med lite fettsugning och cash
Citera
2024-06-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
hon har opererat sönder sig, ser ut som en vilken porrskådis som helst , alla kan ha en platt mage och sillisar med lite fettsugning och cash
Det är ju allt hon önskat sig i bekräftelse och facit på utförda operationer. Hon vill ha herrar i kö samtidigt som hon äcklas av dem. Det där är nåt som är i limbo. Fresta och fresta och äcklas. Som med hennes mat. Där har ni det.
Citera
2024-06-09, 23:55
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite

Ja. Hon ser ut som en vulgär blandning av Michael Jackson och en insekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in