2024-06-08, 16:53
  #10669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så du tycker att det är ok att ett ex tillåter sin nya partner trakassera mamman till ens barn och dessutom flitigt umgås med sin fd svärmor och tillsammans göra livet till kaos för exfrun
Vad har det med nappflaskor att göra? Vet inte vad du pratar om.
2024-06-08, 17:10
  #10670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Vad har det med nappflaskor att göra? Vet inte vad du pratar om.
Det i lägg du svarade på gällde MammaE och inte något om nappflaskor
2024-06-08, 17:14
  #10671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Snart 11.000 inlägg i tråden och du har fortfarande inte fattat att soc hittar på, ljuger och förvanskar i sina utredningar. Utredningar som domstolar litar blint på. Hur mycket får du i pröjs för att sitta här och skada utsatta barn och föräldrar här i tråden nästan dagligen?
Vilken instans ska jag kontakta för att få betalt för att skruva här
Om det ljugs och förvanskas i utredningar och domar så ljugs det riktigt bra om dessa lögner kan göra att barn är placerade 3, 4 ,5 eller 9 år utan att det sker något nytt förutom att vissa föräldrar får domar mot sig
2024-06-08, 17:32
  #10672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Ni som addats i detta inlägg, snälla rara, kan ni inte i konsekvent samförstånd sluta tilltala/besvara Gubben, Doktorn, 13, Kurreburre och liknande? Eftersom de är någon sorts torpedelit för outbildade och obildade så bidrar bara posterna med att slita ut scrollningsfingret. Det går inte en enda post utan något påstående som är 100% faktaresistent. Titta bara på det fetade från Kurreburre här nedan, så dumt att hjärnan gråter.

Blir det lite jobbigt när någon säger emot era sjuka anklagelser? Roligt också att du hänvisar oss som outbildade. Har vänsterpartiet utbildat dig länge eftersom du nu anser dig vara så utbildad?

De senaste tre åren har antalet orosanmälningar på ett år ökat från 330.000 till 420.000. Sveriges socialtjänster drunknar i orosanmälningar från skola, sjukvård, polis och civilsamhälle. Det råder konstant överbelastning pga orosanmälningar. Anmälningarna från de tre förstnämnda brukar dessutom alltid vara professionellt välgrundade och kräver generellt någon sorts insats. Man har länge vetat att man missar många barn och unga i utanförskapsområdena pga färre orosanmälningar men sedan utbildningsinsatser genomförts inom polis, sjukvård och framförallt förskola/skola så strömmar orosanmälningarna in även från orten. Förhoppningen var att utbildningsinsatserna skulle ha en dämpande effekt på totalen, så blev icke fallet.

Är det i nämndmötena du fått informationen om antal anmälningar?

Hjälp till att stoppa dumheterna och den uppenbart faktaresistenta desinformationsspridning som sker just nu i denna tråd. Låt Gubbe, Doktorn, 13, Kurreburre mfl få prata med sig själva, ge inte knäppligan mer LSD.

Det är ju du som desinformerar för att skydda dina egna beslut mot andra som du säkerligen redan vet var eller är helt felaktiga.


Ja. Normavvikande, dysfunktionellt.

Det verkar iaf som Palm har mindre tolerans mot kvinnor samtidigt som hon dras till problematiska män. Minns när hon höll på och gullade med den våldskriminelle pundande migranten som ska ha våldtagit en minderårig, han hade ett autmatvapen tatuerat i ansiktet? Märkligt.

Är det inte lite konstigt när du vet så mycket om personer du inte alls känner, eller känner du henne?


Det gör det, en som till skillnad från denna tråd är som klippt och skuren för det Kurreburre vill diskutera: (FB) Socialtjänsten tar barn från familjer

Varför är ni alls i denna tråd. Du eller ni andra här desinformerar enbart. Ni är partiska och skyddar era egna beslut mot familjer som skadar hela samhället.
2024-06-08, 17:33
  #10673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så du tycker att det är ok att ett ex tillåter sin nya partner trakassera mamman till ens barn och dessutom flitigt umgås med sin fd svärmor och tillsammans göra livet till kaos för exfrun

Det sjukliga är din jakt på andra
2024-06-08, 17:35
  #10674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vilken instans ska jag kontakta för att få betalt för att skruva här
Om det ljugs och förvanskas i utredningar och domar så ljugs det riktigt bra om dessa lögner kan göra att barn är placerade 3, 4 ,5 eller 9 år utan att det sker något nytt förutom att vissa föräldrar får domar mot sig

Du vet ju själv i förstahand att detta stämmer. Att familjer får gå igenom det värsta som kan hända enbart pga godtycklighet och hämndlystna socialarbetare.
2024-06-08, 17:43
  #10675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Det sjukliga är din jakt på andra
Detta är en tråd om just FU ,F*a och allt där omkring så självfallet är det info om det som avhandlas , du kallar det för jakt när det är precis detsamma som skvaller om kändisar osv, tråden ligger under youtubers , videokreatörer osv inte under myndigheter eller barn
2024-06-08, 17:49
  #10676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Du vet ju själv i förstahand att detta stämmer. Att familjer får gå igenom det värsta som kan hända enbart pga godtycklighet och hämndlystna socialarbetare.
Vad skulle socialarbetare hämnas på , familjer passerar bara genom yrkeslivet precis som patienter passerar läkare, elever passerar lärare och glöms fort bort när de inte längre har med dem att göra längre .
F*a och de andra lvu föräldrarna verkar tro att handläggare ägnar en tanke åt dem när ärendet är avslutat och verkar inte fatta att de är fullt upptagna med aktuella utredningar och nya klienter
2024-06-08, 18:15
  #10677
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vad skulle socialarbetare hämnas på , familjer passerar bara genom yrkeslivet precis som patienter passerar läkare, elever passerar lärare och glöms fort bort när de inte längre har med dem att göra längre .
F*a och de andra lvu föräldrarna verkar tro att handläggare ägnar en tanke åt dem när ärendet är avslutat och verkar inte fatta att de är fullt upptagna med aktuella utredningar och nya klienter

Äsch släpp mischa och Fia.

Just nu är det bara oreda i tråden där man fyller den med soc-nonsens ingen är intresserad av att diskutera såpass djupgående.
Ingen bemöter i alla fall något av det negativa som tas upp om föräldrarna utan det är bara konstant raljerande om orättvisor och fel.
Troll.
2024-06-08, 18:19
  #10678
Medlem
[quote=Septemberflicka|88508965]Ni som addats i detta inlägg, snälla rara, kan ni inte i konsekvent samförstånd sluta tilltala/besvara Gubben, Doktorn, 13, Kurreburre och liknande? Eftersom de är någon sorts torpedelit för outbildade och obildade så bidrar bara posterna med att slita ut scrollningsfingret. Det går inte en enda post utan något påstående som är 100% faktaresistent. Titta bara på det fetade från Kurreburre här nedan, så dumt att hjärnan gråter.



Exakt Septemberflicka..hjärnan gråter av alla dessa inlägg. Önskar att alla hörsammade detta. Puttar upp en påminnelse till alla som känner behovet att besvara ovanstående personer.
2024-06-08, 18:43
  #10679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Om det ljugs och förvanskas i utredningar och domar så ljugs det riktigt bra om dessa lögner kan göra att barn är placerade 3, 4 ,5 eller 9 år utan att det sker något nytt förutom att vissa föräldrar får domar mot sig
Precis, exakt så är det, nu är du något på spåren. Det är inte i domar det ljugs utan i utredningar.
2024-06-08, 19:52
  #10680
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , det ren galenskap att pappan låter sin flickvän terrorisera mamman till hans barn genom att bland annat se till att det blir utredning hos soc år efter år som tydligen bara en gång lett till något . Utsätta sina barn för detta och sedan se vad detta gör med barnen
Med tanke på att han vägrade skriva på papper så att sonen skulle kunna följa med sin familj på semester så förstår man att pappan är fruktansvärt egocentrisk som tror att han straffar mamman men det är sonen som får lida mest. Inte helt ovanligt det där, de försöker straffa exet och skiter i att barnen kommer ikläm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in