2024-06-08, 12:05
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Det är en gammal nyhet

OK- Kom upp i mitt flöde ganska nyligen. I går?
Citera
2024-06-08, 12:06
Medlem
Liberty75s avatar
Uppgifterna om stigen han slagit in på
är helt förvirrande. Någon säger att den tar minst tre timmar och har många bivägar där man kan gå fel. Andra säger att den tar en timma och det är omöjligt att gå fel. (Vilket jag själv tror på - man kan ju se vattnet så gott som hela tiden.)

Det finns många bilder och filmer på ”getstigen” och den är bred med bebyggelse lite här och var. Han skulle ha hittats om han ligger vid en stig.

I vattnet eller ”inomhus” (kapell, grotta, ruin), tror jag. Ellet så har han tagit en båt o försvunnit.
Citera
2024-06-08, 12:06
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Paraplyt har nämnts flera gånger här i tråden.
Citera
2024-06-08, 12:07
Medlem
SIXTEN14s avatar
Förstå rinte? Om nu karln sa att han inte mådde bra , då är det ju märkligt att frun låter honom gå i värmen, har dom fått solsting allihop?
Citera
2024-06-08, 12:08
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder

Japp, det framkom redan i går så det var ett tag sedan.
Citera
2024-06-08, 12:11
Medlem
Hur kan nån bara försvinna? Med tanke på att hundratals har letat med hjälp av teknisk utrustning tyder på att en hund ligger begraven
Citera
2024-06-08, 12:14
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Japp, det framkom redan i går så det var ett tag sedan.

GP sover tydligen:
Uppdaterad för 49 minuter sedan|Publicerad idag 11:15
Citera
2024-06-08, 12:16
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fille7744
Hur kan nån bara försvinna? Med tanke på att hundratals har letat med hjälp av teknisk utrustning tyder på att en hund ligger begraven

Ja, börjar tro detsamma, så här korkat kan de ju bara inte ha gått till, han borde ju hittats.
Citera
2024-06-08, 12:17
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SIXTEN14
Förstå rinte? Om nu karln sa att han inte mådde bra , då är det ju märkligt att frun låter honom gå i värmen, har dom fått solsting allihop?

Kanske var psykiskt och han tänkte ”gå av sig” deppigheten. Eller så hade dom grälat.
Citera
2024-06-08, 12:19
Medlem
Har de släppt bilder från senaste CCTV där man ser att han går upp på stigen?
Citera
2024-06-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fille7744

Jag håller med... Det är något skumt här. På en liten ö, endast 65 kvadratkilometer, där Symi-borna själva säger att inte ens ett barn kan gå vilse, hur kan denne man vara helt försvunnen nu i 3 dygn?? 🤔
Citera
2024-06-08, 12:24
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airamkasi
Jag håller med... Det är något skumt här. På en liten ö, endast 65 kvadratkilometer, där Symi-borna själva säger att inte ens ett barn kan gå vilse, hur kan denne man vara helt försvunnen nu i 3 dygn?? 🤔
Vatten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in