2024-06-07, 22:59
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
den andra måste va babben som sprände nattklubbs dörren i Avenyn för inte så länge sen
Han friades i tingsrätten men dömdes i februari i år till fängelse i två och ett halvt år. Han borde sitta inne och även om han inte gör det så borde beskrivningen i GP ta upp den domen. Jag tror inte att han är en av de anhållna.
Citera
2024-06-07, 23:08
Bannlyst
Eddi3 din lilla horunge om du är man med 2 bollar kom tillbaka till gbg. Lätt att leka gangster utomlands men svårare på hemmaplan. Din horunge till bror S3bastian var inte i Gbg när man skickade Huss3in åt helvete men så fort Ad@m och grabbarna åkte in för vår krog och bar så ville din horunge till bror bli gangster på nytt. Både du och din bror är 2 fega horbarn utan heder. Den dagen du kommer tillbaka till Gbg du ska hamna precis som horungen Huss3in 7 meter under jorden. Hälsa din slyna till morsa Sussan3 att du vill ha klockor på din gravsten din vidriga horbarn.
Citera
2024-06-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brennwin
Säg walla horunge bror, knollar din mamma horunge.

Intelligensreserven på Flashbacksafari...

Verka som södra har släckt Gambino?
Då får vi se hur varm sommaren blir.
Vad har han gjort för bli dödad ensam utan chans till hjälp. Vilka jävla fega jävlar
Citera
2024-06-07, 23:40
Medlem
Det är mycket åsikter hit och dit. Men grejen är: rappar man om skjutningar, kriminalitet, våld och droger så blir det svårt att tycka synd om honom.

Med det sagt, han var riktigt duktig och borde rappat om något annat. Men det är ju ”coolt” bland unga att lyssna på kriminella.

Inget fel på hiphop, men i Sverige funkar det tydligen inte då det innebär att man hamnar i interna konflikter… tråkigt

Rappare i Finland och t.o.m USA är mycket mer försiktiga med sina texter (om interna konflikter med vapen osv. nuförtiden).
Citera
2024-06-07, 23:46
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1428sek
Vem är denna Eddie ?

Eddie Jobe? Nån gängledare från biskopsgården, som jag förstår det. Har skvallrats om honom på Flashback i vad som känns som årtionden. Vet inte hur inflytelserik han egentligen är, men han är närapå ett hushållsnamn vid det här laget, åtminstone i götet.
Citera
2024-06-07, 23:46
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Majoriteten av personerna som södra har klippt i konflikten mellan norra och södra är oskyldiga.Södra har endast lyckats klippa brezzy och youseff som tillhör norra resten är oskyldiga och har inget med konflikten och göra. Mordet på Eli@s säger allt om södra ett gäng horbarn som går på anhöriga. Men deras tid kommer, vänta bara.

Det är illa. Att gå på oskyldiga och anhöriga. Gränserna har flyttats och det är en läskig utveckling.
Citera
2024-06-07, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zizo214
Norra har sagt de där i 5 år nu. Dags för lite Action eller är de bara snack?
Norra har de senaste 8 åren bara varit bebeks , men nu vissa äldre har börjat mucka, jag väntar på när Jon1s muckar han är den utöver Adam som sitter på livstid som kan knulla dessa horungar i södra.
Citera
2024-06-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Norra har de senaste 8 åren bara varit bebeks , men nu vissa äldre har börjat mucka, jag väntar på när Jon1s muckar han är den utöver Adam som sitter på livstid som kan knulla dessa horungar i södra.

Jag tror inte de kmr bli större konflikt. Om man ska köra så måste man ha startklara spelare och de har varken södra för alla sitter och norra för de vågar it kliva.
Citera
2024-06-08, 00:04
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldlagan

Rappare i Finland .

De rappar väl om verkligheten. Väldigt lite gängvåld i Finland.
Citera
2024-06-08, 00:07
Medlem
Citat:
Jag tror inte de kmr bli större konflikt. Om man ska köra så måste man ha startklara spelare och de har varken södra för alla sitter och norra för de vågar it kliva.

Hur tjock släkt är Ramadan? Finns det kapital?
Han har väl haft lite mer än bara Norra?
Citera
2024-06-08, 00:12
Bannlyst
Citat:
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, allt har sin tid snart de kommer smälla sanna mina ord.
Senast redigerad av Biskopbarn 2024-06-08 kl. 00:15.
Citera
2024-06-08, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brott81
Hur tjock släkt är Ramadan? Finns det kapital?
Han har väl haft lite mer än bara Norra?

99% chans att de inte blir någon hämnd. Gambino är it ens viktig för norra de har förlorat många fler nära och kära och ändå inte tagit hämnd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in