2024-06-07, 17:48
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Göteborg, Sthlm och Uppsala kommer bli likadant inom 10-15 år. Efter kommer alla mellanstora städer.

Vi måste avlägsna typ 2 miljoner blattar från Sverige. Det är enda lösningen. Lagarna måste göras om.

Typ alla svenskar måste börja rösta på Afs och i värsta fall SD.

Allt annat kommer vara helt poänglöst.

Tyvärr är det nog så. Röstar man som svensk på något annat parti så röstar man för fortsatt invandring och ingen återvandring. Synd att AfS är så litet och många skandaler i partiet.
Citera
2024-06-07, 18:17
Medlem
Svinriks avatar
12,5 miljoner kronor för att bekämpa islamofobi
Citat:
Malmö stad viker drygt 12 miljoner kronor åt att motarbeta rasism mot muslimer. En del av pengarna ska gå till värdegrundsarbete i grundskolor.
https://www.sydsvenskan.se/2024-06-07/125-miljoner-kronor-for-att-bekampa-islamofobi/

Era fördomar är snart ett minne blott!
Om dessa miljoner inte räcker så blir det miljarder.
Citera
2024-06-07, 18:48
Bannlyst
Sossarna behöver sitt valboskap.. Mardrömmen kommer den dagen då terrorstämplade Nyans börja plocka röster ifrån S. När Muhammed inte nöjer sej med välgrillade sparvar som flyger in hans käft räcker, utan vill att även dom vedervärdigar som Islam som står för skall börja gälla i det land han trängt sej in och krävt asyl i.

Det finns en anledning varför ett land som Iran har gått ifrån valmående fungerade stat på 70 talet till shithole land av värsta sort, det hetter islam.

Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Jo det är sant. Det slösas mycket på skit i Malmö. Men hur kan SD eller borgarna vinna i Malmö med så många blattar och vänsterdrägg från hela landet?

Väldigt sorgligt hur massinvandringen förstör fler och fler orter. I den valkrets jag bor i har SD 28% och är största partiet, ImportedPhoto_1717779410691mycket pga folk som flytt städerna eller skåningar som pendlar och sett hur stad efter stad har fallit. Det som stör mig är hur svenskar väljer att anfalla Malmö istället för att förstå att det är Sveriges politik som förstör stad efter stad. Göteborg blir snart som Malmö om det fortsätter. Sett väldigt många norrlänningar som gnäller på Malmö och Skåne med röstat samtidigt 40% sossarna.

De öppnar ju Skånes gränser genom att rösta så.

Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik

https://www.sydsvenskan.se/2024-06-07/125-miljoner-kronor-for-att-bekampa-islamofobi/

Malmö har en kommunalskatt på 32,42% och Vellinge har en 29,68% . Båda ligger i Malmöhus län, har region skåne som landsting. Ändå måste Malmö ta ut 3 kr mer per 100 kr skatt. Dom har politiker som inte har någon kontroll på kostnader. Det logiska är att Malmö med sin större befolkningmängd kunde pressa ner skatten under Vellinge.

Men i Malmö har man svin till politiker som tycker det är ok asylsökande skall få ta hyreslägenheter ifrån vanliga Svensson som står bostadskö och ge dem lyxflyktingar ifrån Gaza remsan. I DDR var en 15 år kötid för att få köpa värdelös bil som Trabant. Till en sunkig förort som Skarpnäck måste man stå i bostadskö i 12 år för attt få bostad.

När MENA "flyktingar" lika bra kan bo i husvagnar, som dom gör i Staffanstorp. Men istället har klanbrottslingar till politiker som vill mata såna som aldrig betalt en krona i skatt med lyxboende.

I Malmö skulle flyktingar kunna bo i tältet, efterom det är så ett så milnt klimat där.
Senast redigerad av Niggers 2024-06-07 kl. 19:05.
Citera
2024-06-07, 18:55
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Jag tycker att det är surrealistiskt hur muslimerna intar offermentaliteten och låtsas som att dom är offer för "islamofobi" när det är dom som hatar allt och alla, kristna, judar, ateister, hinduer, buddister, homosexuella, ja allt och alla som inte är muslimer.

De får inte hata oss, våldta oss, döda oss ifred pga vår "islamofobi". Usch vad elaka vi är.
Citera
2024-06-07, 19:05
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Sossarna behöver sitt valboskap.. Mardrömmen kommer den dagen då terrorstämplade Nyans börja plocka röster ifrån S. När Muhammed inte nöjer sej med välgrillade sparvar som flyger in hans käft räcker, utan vill att även dom vedervärdigar som Islam som står för skall börja gälla i det land han trängt sej in och krävt asyl i.

Det finns en anledning varför ett land som Iran har gått ifrån valmående fungerade stat på 70 talet till shithole land av värsta sort, det hetter islam.

Malmö har en kommunalskatt på 32,42% och Vellinge har en 29,68% . Båda ligger i Malmöhus län, har region skåne som landsting. Ändå måste Malmö ta ut 3 kr mer per 100 kr skatt. Dom har politiker som inte har någon kontroll på kostnader. Det logiska är att Malmö med sin större befolkningmäng kunde pressa ner skatten under Vellinge.

Malmö har en större befolkning men sämre. I Vellinge pendlar de flesta till Malmö och jobbar där. Lite svårt att jämföra. Men Vellinge är så klart bättre skött men inte så svårt med 99% rika svenskar/skåningar.
Citera
2024-06-07, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Malmö har en större befolkning men sämre. I Vellinge pendlar de flesta till Malmö och jobbar där. Lite svårt att jämföra. Men Vellinge är så klart bättre skött men inte så svårt med 99% rika svenskar/skåningar.

Sossar som styr. Ta Åkersberga som exempel dom har längre skatt än Stockholm stad. Ändå har sossarna tillsammans med VPK chockhöjt skatter för oss Stockholmare, när det finns utrymme att sänka skatten.
Citera
2024-06-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Så jävla negativa ni är. Malmö har blivit en mycket lugnare stad de senaste 2-3 åren. Här händer inte mycket numera om man bortser från Rosengård.

Skulle tro att detta beror på att de flesta av dom stora gangstrarna sitter inne. Men det är bara vad jag tror. Har ingen insyn i den världen. Känner mig inte ett dugg rädd att gå ut på stadens gator efter mörkrets intåg längre.

Visst det finns många invandrare i Malmö. Malmö har alltid varit invandrartätt. Men man ska också ha i åtanke att de allra flesta går till jobbet varje morgon och lever ordnade liv.

Vad skulle till exempel sjukvården, bussföretagen, städfirmorna, taxiföretagen, hemtjänsten m.m gjort utan invandrarna. Det är tjänster som du och jag använder.

Sedan håller jag med om att rättsvårdande myndigheter måste fortsätta låsa in de som tillhör kriminella gäng.
När vi skickar ut tre miljoner invällare då försvinner den mest vårdkrävande andelen och befolkningen. Vi kommer då få överskott av vårdpersonal.
Citera
2024-06-07, 19:29
Medlem
Många tycks ha glömt att Malmö Stadskontor själva gjorde en undersökning redan för 24 år sedan om hur det kan komma sig att staden blir etniskt rensad på svenskar.

https://www.yumpu.com/sv/document/view/19715124/nu-lamnar-vi-malmo-stad

Citat:
Vi bodde på Södra Förstadsgatan i Malmö under 2 år. Under den tiden så blev området allt stökigare och smutsigare. Brottsligheten ökade markant och man vågade knappast gå ut ensam om kvällarna.

Citat:
Jag anser att Malmö är den sämsta tänkbara uppväxtmiljö för mina barn med tanke på alla brott, slagsmål och annat. Det är för stor del invandrare i Malmö och det har skapat komplikationer.

Finns en relaterad tråd från 2012:
(FB) Malmöbor, när flyttar ni från Malmö?

Nästa undersökning från Malmö Halal-Stadskontor lär bli varför det finns några få svenskar kvar som fortfarande inte underkastat sig islam, och varför inte alla judar och bögar slängts ut från hustak ännu.
Citera
2024-06-07, 19:29
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Economicus
känner igen mig.

Själv vill jag lämna malmö men vet inte vart jag ska gå.

Jag har inget kvar i malmö.

Hatar Malmö.
Det finns fortfarande flera oaser i Skåne. Platser som ligger nära hav och natur, med jättebra förbindelser, service och låg kommunalskatt.

Men eftersom alla vettiga vill dit så skenar priserna såklart. Men för den snabbe så finns det fortfarande 1-2 pärlor där medelklassen kan köpa in sig.

Så, vill du sitta kvar i Malmö och förfasas, eller hjälpa dig själv till ett bättre liv?
Citera
2024-06-07, 19:32
Medlem
Citat:
...
Det som behövs är 12,5 miljarder för att bekämpa islam.

Effektivast är att slänga ut packet direkt.
Citera
2024-06-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrangePick
Flashback överdriver enormt. Jag flyttade till Malmö och trivs, kriminaliteten är inget du direkt märker som svensk. Inflyttningen av välutbildade vita svenskar (och andra europeer) är faktiskt ganska stor. Staden har många fördelar gentemot Göteborg / Stockholm, klimatet, och lättheten att fixa hyfsat boende är överlägset de andra större städerna. Staden har även blivit märkbart bättre under de 6 år som jag har bott här, det är en tydlig uppgång.

Kaosblattar är inget unikt för Malmö, utan något som existerar i hela landet vid det här laget. De håller sig framförallt till sina bostadsområden (och där bor inga svenskar).

Hört samma från vänner som flyttat dit.
Citera
2024-06-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Har någon av er ens varit i Malmö?

Malmö C är vitare än princip varenda småstad, helginsborg, landskrona, örebro, västerås etc etc.

Extremt mycket invandrare så klart men inte där Svenskar rör sig.

Ja.

Man kan röra sig i centrum. Bor där på tjänsteresa ibland, men aktar mig noga att vara utanför. Betraktar hela Malmö utanför centrum som en enda stor no-go-zone numera. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in