Citat:
Fast då riskerar du att bli helt ensam. Det är en befogad rädsla, det är inge kul att vara en loner och aldrig ha vänner att snacka med. Om man inte bryr sig så finns risken att en efter en checkar ut efter och till slut så vaknar du upp och inser att de är borta.
Nu är det väl så att ifall de checkar ut pga ytliga skäl så var de nog aldrig vänner till att börja med, och visst är det så att det är bättre att vara en ensamvarg än att ha falska vänner omkring sig... men det suger ändå.
Nu är det väl så att ifall de checkar ut pga ytliga skäl så var de nog aldrig vänner till att börja med, och visst är det så att det är bättre att vara en ensamvarg än att ha falska vänner omkring sig... men det suger ändå.
Så sant så, när man inte bryr sig försvinner människorna man haft i livet. Det har vi alla varit med om. Men när du inte heller brytt dig sedan tonåren så är det som det är, varken mer eller mindre. Människor kommer och människor går.
Visst fan är det kul att vara själv, vi har oftast roligare själva än med andra.
Tvärtom hade jag alltid bra människor omkring mig (men också dåliga), och jäkligt många tjejer som var intresserade, men det var jag som inte brydde mig. Det var jag som alltid ville vara själv. Så fortsätter det vara, och jag trivs ännu bättre med det idag än förr.
Right jag har sett många som identifierar sig som ensamvargar, utan att faktiskt vara det. De av oss som faktiskt är det lär du knappt se öht, varken i vardagen eller online, då vi inte ger något väsen av oss. Men det suger inte. Det äger.
Citat:
Du är väldigt beroende av människor. Det är ytterst få som klarar av att inte vara det. Utan att må dåligt av det. Och vi tycker inte att det suger. Vi fyller livet med andra saker. Som någon skrev längre upp. Antagligen är du inte bra på att hitta på saker på egen hand. Utan du behöver andra.
Jag ber om ursäkt. Svaret du gav till honom gav mig en notifikation, men inte svaret han gav till mig. Jag var lite förbryllad, då du skrev samma sak som jag.