Citat:
Ursprungligen postat av
Dream.71
Exakt, detta lutar mer och mer åt ett planerat försvinnande, vart han nu har försvunnut? Havet är nog det enda alternativet är jag rädd. Det finns ju hundar som är särskilt tränade att hitta kroppar i vatten, hoppas dom sätter in mycket resurser på att leta i vattnet, inte bara helikopter.
De är ”bara” 25 personer som letar.
Låter lite lite.
”The search party currently consists of 25 people including police officers, volunteers and firefighters. A helicopter was deployed from the Greek capital Athens at about 19:00 local time (17:00 BST) as part of the search and is in use this morning.
The operation is also being assisted by drones searching areas that are hard to reach, as well as a police sniffer dog.
7 June 2024, 03:40 BST
Updated 2 hours ago”
https://www.bbc.com/news/articles/cl552xdq79do.amp
Citat:
Ursprungligen postat av
Dream.71
Jag får lite den känslan när jag ser hans inlägg i media. Han känns fixerad vid kosten och har nästan en övertro om vad kost kan göra. Det är som sagt bara min känsla, säger inte att det är så.
Man ska nog inte fästa någon vidare relevans vid vad en snubbe som tjänar pengar på att böcker om hans kost säger om kosten i media utan mer se det som reklam för hans böcker, etc.
Men, som jag nämnt tidigare, han känns ”skev” på flera sätt.
Hoppas han bara fått någon fix idé och snart hittas.