• 1
  • 2
2024-06-02, 13:30
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Du menar din styvsyster som misshandlar dig psykiskt för att du är en arbetslös loser som parasiterar på hennes morsa?

(FB) Blir psykiskt misshandlad av min pappas tjej och hennes dotter

Du verkar vara en äcklig bög som gillar bajs. Varför dyker du upp i alla mina trådar och förstör? Vill du suga min kuk eller vad?
Citera
2024-06-07, 08:50
Medlem
Många incel-män är i själva verket homosexuella, vilket kan vara själva orsaken till att man blir/är just incel. Istället för att acceptera att man gillar män, så förtrycker man dom känslorna och fokuserar än mer på kvinnor. Kvinnor vill inte ha med incels att göra och därmed är cirkeln sluten.

Du borde nog fundera på din egna situation. Tar du hand om ditt yttre? Kan va bra att prata med någon kring dina känslor och speciellt känslor för det manliga könet.
Sex med din styvsyster kommer det inte bli tal om och innerst inne är det inget du vill ha ändå.
Citera
2024-10-22, 18:39
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken.adams
Många incel-män är i själva verket homosexuella, vilket kan vara själva orsaken till att man blir/är just incel. Istället för att acceptera att man gillar män, så förtrycker man dom känslorna och fokuserar än mer på kvinnor. Kvinnor vill inte ha med incels att göra och därmed är cirkeln sluten.

Du borde nog fundera på din egna situation. Tar du hand om ditt yttre? Kan va bra att prata med någon kring dina känslor och speciellt känslor för det manliga könet.
Sex med din styvsyster kommer det inte bli tal om och innerst inne är det inget du vill ha ändå.

Äsh du känner inte mig, Jag vann.
Jag fick som jag ville, Ibland så drömmer man inte man lever i sin dröm din bitch.

Ni är så jävla dumma på flashback man kan skriva hur sjuka grejer som helst och ni tror på det.

Jävla apor.
Senast redigerad av Sensiseeds 2024-10-22 kl. 18:42.
Citera
2024-10-23, 04:30
Medlem
Pungsvings avatar
Att vilja är fel. Som att man vill stjäla verktyg i järnaffären.
Citera
2024-11-21, 23:01
Nej det är inte fel så länge båda är med på det.
Det känns liksom lite förbjudnare trots att det är lagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in